Als je 6 hebt gezien welquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:42 schreef MidnightB00m het volgende:
Ik loop achter... zooooo erg achter! Heb nu seizoen 6 en 7 gekocht en ben inhaalrace begonnen. Lees wel altijd alle spoilers![]()
Is het een goed idee om straks aan seizoen 7 te beginnen?
Eww 4quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Seizoen 6 is met Q toch? Dat vond ik toch wel enorm indrukwekkend
7 heeft verder niet zo veel indruk gemaakt.. Ik denk toch dat 3 of 4 voor mij echt als beste staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door PeterKelder op 18-01-2012 09:36:51 ]
Ja maar ik heb al die seizoenen ook niet meer echt helderquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:33 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Eww 4
3 is de allerbeste en daarna 2
- Dan's showquote:Op woensdag 18 januari 2012 09:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar er staat mij echt niks bij van seizoen 7
En ik vind Quinn echt schijtirritant. Die is alleen maar in de serie gezet om het lekker te maken ofzo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clay & Quinn zijn ook een beetje boring.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:46 schreef loezzzje het volgende:
Chris is geweldigMouth
lame storyline
Nathan,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clay & Quinn zijn ook een beetje boring.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder leuke aflevering! Alle verhaallijnen waren tof, alleen jammer dat dit de laatste afl was van Alex. En hoezo ga je samen wonen met iemand als je nog niet eens ''I love you'' aan elkaar hebt gezegd....dat vond ik wel een beetje raar bij Chase/Alex. Chuck was wel irritant weer. Chris was geweldig, vooral bij Haley en Nathan...dat Haley altijd bij hem aan mocht klappen als ze ook maar iets nodig had..haha.
Mouth...weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken. Maar nu is het een beetje dom..
en dat Keith genoemd werd vond ik fijn!
Dat is vreemd inderdaad..helaas! Ik vond alex wel leuk altijdquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:08 schreef loezzzje het volgende:
Was het de laatste aflevering van Alex? Jammer, ik vond haar wel grappig. En krijgen we niet te zien hoe ze afscheid neemt van Chase? Dat is wel vreemd.
ik nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |