quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:04 schreef laforest het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Hangen dus helemaal niet op haar knieën![]()
dubbele kans: post 99.999.999 en 100.000.000quote:Op donderdag 19 mei 2011 02:10 schreef vosss het volgende:
Krijgen we bij 100.000.000 allemaal een jaar lang een gratis pimpabbo van die dikke kale of wat?
Lueke stats! Eindelijk een lijstje waar ik in sta.quote:
Zorgt Arcee wel voorquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:47 schreef Quyxz_ het volgende:
Alleen ik bedenk mij net dat straks niet het volgende deel van de reeks kan worden aangemaakt, daar dit topic nog niet vol is?
Dan is er hulp nodig van een mod en ik vraag mij af of het volgende topic dan wel in MyAt komt.
Nope, Arcee kan niet direct reeksen, en later reeksen heeft geen MyAT-gevolg.quote:
Nee, maar Arcee kan er wel voor zorgen dat een modje dit topic voor hem sluit alvorens hij het nieuwe topic opent.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:04 schreef GlowMouse het volgende:
Nope, Arcee kan niet direct reeksen, en later reeksen heeft geen MyAT-gevolg.
Staat in de OP.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:08 schreef Karina het volgende:
Hoe zie je ook alweer op welk nummer post je zit? Pirania heeft het een keer verteld, maar ik ben het alweer vergeten
Ah, dacht dat hij die directe reeksrechten ook had.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:04 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Nope, Arcee kan niet direct reeksen, en later reeksen heeft geen MyAT-gevolg.
Op tijd/datum klikken, dan staat ie in de adresbalk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:08 schreef Karina het volgende:
Hoe zie je ook alweer op welk nummer post je zit? Pirania heeft het een keer verteld, maar ik ben het alweer vergeten
Jij bent iig niet lui.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:09 schreef Pino112 het volgende:
Op tijd/datum klikken, dan staat ie in de adresbalk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |