quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:57 schreef Lauuwtje het volgende:
Zaterdag ga ik voor Griekenland, OPPPPAAAAAA
Inderdaadquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:56 schreef henrydg het volgende:
MIJN ZATERDAG
KUT EUROPA SIENEKE WAS VET GOED.
Als Sieneke in de eerste halve-finale zat, was ze sowieso door.
Zul je zien dat Dony wint, weer geen Nederlander.quote:
Geografische ligging.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:57 schreef ChatGirl het volgende:
Hoe kan het nu dat dat kutnummer van Oekraine door is?
Waar komen die te staan?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:57 schreef henrydg het volgende:
Sieneke, je hebt je best gedaan.
Ik ben benieuwd naar de scores...
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:57 schreef Thas het volgende:
Sieneke
Nu hopen dat Turkijeof Azerbeidjan
![]()
het wordt
Zelfde hierquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:57 schreef tombolafan het volgende:
Nou, ik ga off ook![]()
Bijkomen van de schok
Gewoon niet meer meedoen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:58 schreef verzer het volgende:
JA DIT KRIJG JE ERVAN FUCKING TOKKIES
gewoon een normale inzending volgend jaar voor de verandering?
Laten we ons geen illusies maken. Ze deed het goed, maar het geheel was gewoon niet goed genoeg. Kunnen we wel weer de oostblok landen en de doorgestoken kaart de schuld geven, maar ik vind het niet onterecht dat ze niet door isquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:57 schreef Dirkh het volgende:
Sieneke deed het goed, het is niet anders.
"Ze kunnen mijn rug op".quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben zoooo benieuwd naar de reactie van vader Abraham![]()
Ja hoor!quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
GreysjePop....trek je het een beetje?
Zuwwe eentje opentrekken voor Sieneke?
Dit alles hebben wij nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:58 schreef Wilskracht het volgende:
Vrouwen gaan door Rock scoort
Vals zingende Israelier
Ballads
Tieten mooie benen en
duo's uit Roemenie en Denemarken
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:58 schreef Shoombak het volgende:
Oh by the way, ik weet zeker dat ze laatste is geworden
Muziekfeest op t Plein, jeweetquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:57 schreef dronkeykong het volgende:
Sieneke die een mooie carriere te wachten staat?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben zoooo benieuwd naar de reactie van vader Abraham![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:59 schreef Adelante het volgende:
Lezen er FA's mee, die henrydg zondag van een dagban kunnen voorzien.
Omdat Sieneke een walgelijk nummer had, en de hele WK hysterie iets is wat nog meer (en langere) ergernis bij me opwektquote:
Een beetje kerel post gewoon niet, dat is zo te controleren. Doet ie het wel, weekban, reden: belofte geschonden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:59 schreef Adelante het volgende:
hoppaquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:59 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Tuurlijk ga maar voor een corrupt kut land wat economisch aan de grond ligt
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:59 schreef Cee het volgende:
Tweede op de Twitter TT! KOM OP SIEN je kan het!
Ik zou gewoon van zijn eerlijkheid uitgaan, en anders straffen met een maand als ie toch postquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:59 schreef Adelante het volgende:
Ik durf te wedden dat het voornamelijk West-Europa is die Sieneke uitkotsen met hooguit Duitsland als uitzondering.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:57 schreef henrydg het volgende:
Ik begin steeds meer te denken aan een West-Eurovisie...
Alleen maar oost-Europese landen
Hey, jij weer.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hoop dat het de komende 9 jaar net zo gaat, dikke vinger naar de TROS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It Never Hurts To Help!
Nou.. al die ballads...quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:00 schreef Outpost76 het volgende:
Durft er nou echt iemand te beweren dat Nederland recht had om door te gaan met een nummer wat het misschien goed had gedaan in het JESF
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:00 schreef henrydg het volgende:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:01 schreef -Willempie- het volgende:
Van wie krijgt Israël in hemelsnaam stemmen? Die hebben toch oorlog met iedereen en ook nog zo vals zingen. Hulp van bovenaf zou je zeggen.![]()
Ja bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Ik wijs ook nergens naar, ik vind het jammer. Gewoon omdat ik het iedereen gegund had, inclusief mijzelf.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Laten we ons geen illusies maken. Ze deed het goed, maar het geheel was gewoon niet goed genoeg. Kunnen we wel weer de oostblok landen en de doorgestoken kaart de schuld geven, maar ik vind het niet onterecht dat ze niet door is
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:00 schreef Fokski het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat het voornamelijk West-Europa is die Sieneke uitkotsen met hooguit Duitsland als uitzondering.
Mogen wij elkaar niet ofzo?quote:
Laten we dat nou maar niet doenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:01 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
WE STUREN DELUNA DIE KANT OP!!!!!
Ik ben voor Belgie nuquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:00 schreef El_Borracho het volgende:
Als Belg zijnde vonden we hier thuis de Nederlandse inzending "grappig" maar eig ook gewoon heel slecht nummertje, te typische Hollandse hoempapa muziek... Spijtig, ik had het jullie wel gegund!
Jup, het had voor haarzelf erg leuk geweest. En ze deed het niet slecht, maar buiten het carnavaleske had het niet veel.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik wijs ook nergens naar, ik vind het jammer. Gewoon omdat ik het iedereen gegund had, inclusief mijzelf.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:00 schreef cptmarco het volgende:
Jammer... aan Sieneke heeft het niet gelegen... leuk nummer, leuke act, alleen Europa kan het niet waarderen...
Zanger Rinusquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:01 schreef Anonymousz het volgende:
volgend jaar
Wouter Croes
Viva Hollandia part 2
Nee die dikke die zondag altijd op RTL4 is...quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:01 schreef Anonymousz het volgende:
volgend jaar
Wouter Croes
Viva Hollandia part 2
Eh ja, en ik heb nu pas tijd om het op te gaan ruimen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:57 schreef Loveless85 het volgende:
Mooie puinhut trouwens in ESF, alle baggeraars kwamen onder hun steen vandaan?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:01 schreef -Willempie- het volgende:
Van wie krijgt Israël in hemelsnaam stemmen? Die hebben toch oorlog met iedereen en ook nog zo vals zingen. Hulp van bovenaf zou je zeggen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
French Deutschquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:02 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Nee die dikke die zondag altijd op RTL4 is...
ik ga voor het ESFquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:01 schreef Dizer het volgende:
Nou kan ik rustig naar x-factor kijken zaterdag
Ik moet het nog eem bekijken voor wie ik ben. Ik twijfel nu tussen Georgië en Oekraïne. Maar ik moet nog even kijken wie er mee doen tijdens de echte shizzle.quote:
Morgen alvast vrij genomen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Eh ja, en ik heb nu pas tijd om het op te gaan ruimen.
Greys, dank voor je inzet vanavond...quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Eh ja, en ik heb nu pas tijd om het op te gaan ruimen.
Ik heb een roosje in mijn msn-naam gezet, uit respect.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:04 schreef Mortaxx het volgende:
Uit respect voor Sieneke 1 minuut twitterstilte!!!
Met zo een nummer idd ja!quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Nederland wordt gekscherend Neverlands genoemd op Twitter.
joden joden jodenquote:
Die laten zich niet sturen naar iets als het ESF...quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:04 schreef Shoombak het volgende:
maargoed, kan iemand mij uitleggen waarom we geen Tiësto, Armin v. Buuren etc sturen?
Jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:01 schreef Dizer het volgende:
Nou kan ik rustig naar x-factor kijken zaterdag
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:04 schreef Mortaxx het volgende:
Uit respect voor Sieneke 1 minuut twitterstilte!!!
Laten we dat allemaal doen!!!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:05 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Ik heb een roosje in mijn msn-naam gezet, uit respect.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Greys, dank voor je inzet vanavond...![]()
Ik zeg Denemarken of Roemenië.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:04 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik moet het nog eem bekijken voor wie ik ben. Ik twijfel nu tussen Georgië en Oekraïne. Maar ik moet nog even kijken wie er mee doen tijdens de echte shizzle.
Omdat dat ook waardeloze teringherrie is.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:04 schreef Shoombak het volgende:
maargoed, kan iemand mij uitleggen waarom we geen Tiësto, Armin v. Buuren etc sturen?
82.000.000.quote:
quote:ikbendries Wie helpt mij om binnen te komen bij de TROS? Ik wil naar het #ESF in 2011
En jullie bedankt voor het vele posten, het lachen en het enthousiasme!quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Greys, dank voor je inzet vanavond...![]()
PvdA, Cohenquote:
Vond jij die ook zo erg??? Je, wat een bagger nummer is dat zeg!quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:05 schreef nokwanda het volgende:
Mijn favorieten zijn wel door, Oekraine en Turkije. Helaas is het enige nummer waarvan ik pijn kreeg aan mijn zenuwen ook door; Israel (vanaf nu Israrilll)
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:08 schreef ouderejongere het volgende:
Ik twijfel zelfs of ik zaterdag nog moet kijken, het niveau is laag dit jaar.
Kromme tenenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:09 schreef spuitje het volgende:
[..]
Vond jij die ook zo erg??? Je, wat een bagger nummer is dat zeg!
Druildruif!quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Greys was toch die druildruif die naar willekeur andere topics sloot en die van haarzelf open liet?
Nou bedankt! Een envelopje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Struikelde Willeke niet over haar jurk?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Vraagt Knevel aan Willeke hoe Sieneke het deed. Stomme, stomme vraag
Dat lag aan het gebrek aan zo-honquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:12 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Struikelde Willeke niet over haar jurk?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:12 schreef iBenny het volgende:
En nu allemaal de TROS afslachten![]()
wouter croesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Zelfs je icon.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:13 schreef Cee het volgende:
Eigenlijk is het ESF net Meester Visser. "Dit is mijn oordeel en daar zult u het mee moeten doen."
Jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Hadden we nou wel of niet een draaiorgelt?
Pas na de finale, dus ergens in de nacht van zaterdag op zondag, weten we dat.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:10 schreef JJH het volgende:
Gaan er trouwens nog punten bekend worden gemaakt?
Of niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Nou volgend jaar gewoon een goed nederlandstalig liedje
Ik ook.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:16 schreef alors het volgende:
Ik vind Willeke zo´n schat van een mens he O
Ik ookquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:16 schreef alors het volgende:
Ik vind Willeke zo´n schat van een mens he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
Paul zit al te masturberen van vreugdequote:Op donderdag 27 mei 2010 23:17 schreef Greys het volgende:
De lapo mag weer gewoon zelf een nieuwe openen hoor
Dan pas?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Pas na de finale, dus ergens in de nacht van zaterdag op zondag, weten we dat.
"Ze heeft het perfect gedaan. Beter kan het niet"quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Willeke: 'Ja, ik ken het lied...' Wat een mens
Daar is er misschien 1 per jaar van, dus betwijfel of ze die dan naar het ESF zullen zenden..quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Nou volgend jaar gewoon een goed nederlandstalig liedje
*MENTAL!!! IMAGE!!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Paul zit al te masturberen van vreugde
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:18 schreef Sieneke_P het volgende:
Shalalie, Shalala, Shalalie, Shalala, dat was het dan al weer...
Iedereen dank voor de enorme support.
Het heeft helaas niet zo mogen zijn dat ik door ging naar de finale gehaald, maar jullie heeft het niet gelegen.
Jullie waren top!!!
Liefs,
Sieneke
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Paul zit al te masturberen van vreugde
Die ja!quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Greys was toch die druildruif die naar willekeur andere topics sloot en die van haarzelf open liet?
Nou bedankt! Een envelopje!
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:17 schreef Greys het volgende:
De lapo mag weer gewoon zelf een nieuwe openen hoor
Het heeft helaas niet zo mogen zijn dat ik door ging naar de finale, maar aan jullie heeft het niet gelegen.
Jullie waren top!!!
Liefs,
Sieneke
Heb ik ook al vaak aan gedacht, iets met dance waarin we veel bekende namen hebben. Een soort Southern Sun (Tiesto Remix)quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zeg: nog een keer Willeke. Met Tiesto. Of zo
Hoi Sien,quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:18 schreef Sieneke_P het volgende:
Het heeft helaas niet zo mogen zijn dat ik door ging naar de finale, maar aan jullie heeft het niet gelegen.
Jullie waren top!!!
Liefs,
Sieneke
InWie ?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:20 schreef Greys het volgende:
OMG... ik besef me nu pas in alle chaos dat InCulto niet door is
*zakdoekje geeftquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:20 schreef Greys het volgende:
Goeie kloon!quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:18 schreef Sieneke_P het volgende:
Jullie waren top!!!
Liefs,
Sieneke
Eén avondje zweten in die glitterbroekjes is wel genoeg...quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:20 schreef Greys het volgende:
Probleem is dat er geen goede gerenomeerde artiest is die het aanwil. Snap ik ook wel, een kneuzenkermis waarin je alleen maar kunt falenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:20 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Heb ik ook al vaak aan gedacht, iets met dance waarin we veel bekende namen hebben. Een soort Southern Sun (Tiesto Remix)
En waarom zouden die ooit doorgaan?quote:
Nee? Ondanks de glitterboxers?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:20 schreef Greys het volgende:
Litouwen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:20 schreef Greys het volgende:
Omdat het een toffe act was en een lekker nummer.quote:
Jullie waren top!!!
Liefs,
Sieneke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |