Ik heb geen vrouwen naam.. dat maak jij ervanquote:Op zondag 15 mei 2011 23:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom heb jij een vrouwen naam met een mannenicoon?
Ben je transseksueel?
Je dicht me teveel macht toe. Ik constateer slechts.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb geen vrouwen naam.. dat maak jij ervan
Ach boeient, vin mezelf wel sexy erdoor..quote:Op zondag 15 mei 2011 23:35 schreef Godtje het volgende:
Je mag trouwens zelf ook wel even kijken hoor
http://www.jongensenmeisjesnamen.nl/Meisjesnaam/D.html
Dien dus. Die ga je bij de mannen niet vinden.
RIPquote:Op zondag 15 mei 2011 23:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ach boeient, vin mezelf wel sexy erdoor..
Niet op die manierquote:
Gelukkigquote:Op zondag 15 mei 2011 23:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hangt ervan af in welke vijver je vistquote:Op zondag 15 mei 2011 23:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gelukkig
Daar zal je het zo te zien voorlopig namelijk mee moeten doen. Een nichtennaam en een niet al te beste beheersing van je eigen taal zijn vrij dodelijk.
Zie mij soppenquote:Op zondag 15 mei 2011 23:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Niemand met een spuitje hier. En anders hoest ik ze wegquote:
Is er een aparte homo reeks in pub ja?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
We zitten in Singles. In PUB heeft hij inderdaad vast meer geluk.
Als hij een breezer meeneemt is hij binnen!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
We zitten in Singles. In PUB heeft hij inderdaad vast meer geluk.
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:59 schreef ArTiC het volgende:
Door die taalfouten krijg ik nu ads te zien voor singles met een handicap
Adsquote:Op zondag 15 mei 2011 23:59 schreef ArTiC het volgende:
Door die taalfouten krijg ik nu ads te zien voor singles met een handicap
Maar ik ben wél singlequote:
Hi Q.quote:
Rekel! Op je werk moet je werken!quote:Op maandag 16 mei 2011 08:04 schreef JoeBravo het volgende:
Owja, hier gluren had ik wel ff kunnen doen bij m'n ontbijt. Nou ja, dan maar ff op m'n werk
Met jou?quote:Op maandag 16 mei 2011 07:59 schreef Cue_ het volgende:
Waarom heb ik dat weer.. is er weer eentje getrouwd hoor
Teveel op zondag zelf geslapen.. dus laat in slaap gevallen en elk halfuur/uur wakker geworden.quote:Op maandag 16 mei 2011 08:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee?!
Ohja...![]()
JaEn nee
Heel verwarrend weekend
Oh ik dacht omdat je uit Enschede komt enzoquote:Op maandag 16 mei 2011 08:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Teveel op zondag zelf geslapen.. dus laat in slaap gevallen en elk halfuur/uur wakker geworden.
Haha. klinkt verder wel goed
verhuisdquote:
Haha.. heb wel gekeken in de stad en vind het jammer. Maar Ajax speelde beter dusjaquote:Op maandag 16 mei 2011 08:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh ik dacht omdat je uit Enschede komt enzoVond je al niet echt een voetbaltypetje, haha
quote:
nog lang nietquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 08:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nog lang niet
Opruimen en lampen ophangen moet nog, heb nog geen eetkamertafel en bed en bank moeten nog geleverd worden. Bovendien ben ik eea kwijt aan verbindingsmiddelen van een kast
Ook in Twente hebben ze gewoon feest gevierd hoor. Zonder rellen.quote:Op maandag 16 mei 2011 08:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Blijkbaar, want er is weer gereld in Amsterdam. Wel tof om Twente fans uit te lachen
Dan was 't toch gewoon een doodnormaal weekend?quote:Op maandag 16 mei 2011 08:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Blijkbaar, want er is weer gereld in Amsterdam.
Maar ze waren niet allemaal lief :quote:Op maandag 16 mei 2011 08:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook in Twente hebben ze gewoon feest gevierd hoor. Zonder rellen.
Da's net zoveel als op een normale zondagquote:Op maandag 16 mei 2011 08:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ze waren niet allemaal lief :
Zonder wanklank
Volgens de politie en de gemeente verliep het Twentse volksfeest zonder wanklank. In totaal werden dertien mensen aangehouden wegens vernielingen, openbaar dronkenschap en het verstoren van de orde. Twee mensen zitten vast wegens mishandeling.
ïn enschede?quote:Op maandag 16 mei 2011 08:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da's net zoveel als op een normale zondag
Waarom moeten voetbalfans zich altijd zo gedragen eigenlijk?quote:Op maandag 16 mei 2011 08:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zonder wanklank
Volgens de politie en de gemeente verliep het Twentse volksfeest zonder wanklank. In totaal werden dertien mensen aangehouden wegens vernielingen, openbaar dronkenschap en het verstoren van de orde. Twee mensen zitten vast wegens mishandeling.
All in all nog een heel stuk beschaafder dan het in Amsterdam was. Als Ajax had verloren was de hele stad daar afgebroken.quote:Op maandag 16 mei 2011 08:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zonder wanklank
Het is gewoon allemaal dom tuig.quote:Op maandag 16 mei 2011 08:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom moeten voetbalfans zich altijd zo gedragen eigenlijk?
Al die jochies gister op station Ede-Wageningen in Ajax-shirts die naar Amsterdam gingenquote:Op maandag 16 mei 2011 08:40 schreef Q. het volgende:
[..]
All in all nog een heel stuk beschaafder dan het in Amsterdam was. Als Ajax had verloren was de hele stad daar afgebroken.
Ja, ik kwam ook allemaal van dat provinciale tuig tegen in plaatsen als Apeldoorn.quote:Op maandag 16 mei 2011 08:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al die jochies gister op station Ede-Wageningen in Ajax-shirts die naar Amsterdam gingen
emoties.. en omdat ze dom zijnquote:Op maandag 16 mei 2011 08:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom moeten voetbalfans zich altijd zo gedragen eigenlijk?
Het was een beetje een domme vraag, ik weet het. Maandagochtend he?quote:
Ik heb ook emoties. Maar ondanks het feit dat ik mezelf niet als een meesterbrein zie, sloop ik de tent niet of ga ik willekeurige mensen slaan.quote:
Dan ben je of dommer.. of slimmer dan zijquote:Op maandag 16 mei 2011 08:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb ook emoties. Maar ondanks het feit dat ik mezelf niet als een meesterbrein zie, sloop ik de tent niet of ga ik willekeurige mensen slaan.
Mijn ouders hadden me echt niet op m'n 16e ofzo naar zo'n gebeuren in A'dam laten gaan hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 08:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, ik kwam ook allemaal van dat provinciale tuig tegen in plaatsen als Apeldoorn..
Wat jammer voor julliequote:Op maandag 16 mei 2011 08:48 schreef CherryLips het volgende:
Wat een ellendig weer trouwens, het lijkt wel herfst
De zomer is weer voorbij!quote:Op maandag 16 mei 2011 08:48 schreef CherryLips het volgende:
Wat een ellendig weer trouwens, het lijkt wel herfst
Ik welquote:
Ik ook niet. Zwetenquote:
schoonmaakadvies voor d eketel of voor je huis?quote:Op maandag 16 mei 2011 09:08 schreef Spirit82 het volgende:
Ik krijg net alweer schoonmaakadvies van een manWaar bemoeien ze zich mee?!
Gewoon die cv ketel controleren en weer weggaan, hoe moeilijk is dat?!
Of voor zichzelf.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
schoonmaakadvies voor d eketel of voor je huis?
Hij zei dat ik schoonmaakazijn moest kopen, want dat ontkalkte net zo goed als het dure spul, "maar kost maar 4 dubbeltjes!"quote:Op maandag 16 mei 2011 09:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
schoonmaakadvies voor d eketel of voor je huis?
Luister dan eens een keer naar ze!quote:Op maandag 16 mei 2011 09:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hij zei dat ik schoonmaakazijn moest kopen, want dat ontkalkte net zo goed als het dure spul, "maar kost maar 4 dubbeltjes!"
Vorige keer moest ik soda kopen om mn douchekop te ontkalken
Dat wordt boenenquote:Op maandag 16 mei 2011 09:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hij zei dat ik schoonmaakazijn moest kopen, want dat ontkalkte net zo goed als het dure spul, "maar kost maar 4 dubbeltjes!"
da's toch handig adviesquote:Op maandag 16 mei 2011 09:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Sinds een ex van mij weigerde om chloor in het toilet te gooien maar altijd schoonmaakazijn gebruikte ben ik ook over. Trots ingeslikt en goedkoop schoonmaken.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar ik voel me zo in mn eer aangetast dan
Ik ben een dikke week niet geweest, kon toch?quote:
he-le-maal niiiksquote:
Had gekund inderdaadquote:Op maandag 16 mei 2011 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben een dikke week niet geweest, kon toch?.
en dat kan niet meer... omdat?quote:Op maandag 16 mei 2011 09:46 schreef stbabylon het volgende:
En het begon allemaal zo mooi aangezien Wijf X wel in was voor een trio en retegeil is
Ik snap er geen kut vanquote:Op maandag 16 mei 2011 09:46 schreef stbabylon het volgende:
Vriend A ligt al een paar maanden ex van Vriend B (Wijf X) te duwen. Wijf X gek op Vriend A, andersom niet. Want er is ook nog Wijf Y. Vriend A toch ook gek op Wijf X. Wijf X voelt zich misbruikt. Vriendinnen van Wijf X willen dat ik Vriend A meeneem naar een andere kroeg (terwijl er in die kroeg zo lekker wordt gedraaid). Einde van het verhaal Vriend A naar huis, Ik later met Wijf X terug gelopen, want tsja, is ook nog eens mijn overbuuf. Vriend B weet van niks, denkt Vriend A, Wijf X denkt dat hij het wel weet. Volgende dag op FB roddel en achterklap en een lelijke vriendin van Wijf X die vriendjes wil worden, want mij wel leuk vindt.
En het begon allemaal zo mooi aangezien Wijf X wel in was voor een trio en retegeil is
Wat een kutweekend!
(zeker als je op zondagochtend de kroeg uitkomt en het is al licht)
Nou ja, kan nog steeds, ik zat daar eerder over te geinen met die maat van mij, hij had het haar verteld en zaterdag sprak ze er mij over aan. Maar ja, ze doet niks meer met die maat van mij. Toen zei ze nog wat dingen, waarvan ik denk dat het er op neer kwam, dat we die maat niet nodig hadden, want er waren wel meer gozersquote:
Volgens mij is er nergens meer sprake van een relatie als ik het verhaal goed begrepen hebquote:Op maandag 16 mei 2011 09:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Boel relatie gezeik op mijn leuke stapavond
Dat. Daarom snap ik er ook geen kut vanquote:Op maandag 16 mei 2011 09:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij is er nergens meer sprake van een relatie als ik het verhaal goed begrepen heb
Precies!quote:Op maandag 16 mei 2011 09:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij is er nergens meer sprake van een relatie als ik het verhaal goed begrepen heb
Ze hoeven alleen maar een andere gozer te regelen. Er had dus helemaal geen probleem hoeven zijn, als ik het goed begrijpquote:Op maandag 16 mei 2011 10:05 schreef Cue_ het volgende:
Korte samenvatting. iemand neukt Babs buurvrouw.. en daardoor ontstaat er gedoe waarom babs nog geen succes heeft gehad?
zoiets?
Naar mijn idee ook, maarja.. babs hequote:Op maandag 16 mei 2011 10:06 schreef Mystikvm het volgende:
Ze hoeven alleen maar een andere gozer te regelen. Er had dus helemaal geen probleem hoeven zijn, als ik het goed begrijp
quote:Geachte heer/mevrouw,
Tot onze spijt bent u de dupe geworden van een technische storing tijdens de kaartverkoop voor Prince/North Sea Jazz. Wij hebben uw reservering alsnog op uw naam kunnen zetten.
Nou ja, die avond kon het sowieso niet, mrs babs lag thuis op mij te wachten. Maar het was vooral het drama dat het veroorzaakte waardoor ik niet lekker kon feesten met die maat van mij omdat er twee trollen mij (nou ja, hem vooral) uit de kroeg wilde hebben.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ze hoeven alleen maar een andere gozer te regelen. Er had dus helemaal geen probleem hoeven zijn, als ik het goed begrijp
Zelf wel gewoon mrs babs uit elkaar getrokken hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 10:05 schreef Cue_ het volgende:
Korte samenvatting. iemand neukt Babs buurvrouw.. en daardoor ontstaat er gedoe waarom babs nog geen succes heeft gehad?
zoiets?
Gefeliciteerdquote:
Wilde net vragen waarom je haar niet 1-op-1 hebt gedaan, maar nu is het duidelijkquote:Op maandag 16 mei 2011 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, die avond kon het sowieso niet, mrs babs lag thuis op mij te wachten. Maar het was vooral het drama dat het veroorzaakte waardoor ik niet lekker kon feesten met die maat van mij omdat er twee trollen mij (nou ja, hem vooral) uit de kroeg wilde hebben.
Had huppelkut X niet zelf weg kunnen gaan?quote:Op maandag 16 mei 2011 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, die avond kon het sowieso niet, mrs babs lag thuis op mij te wachten. Maar het was vooral het drama dat het veroorzaakte waardoor ik niet lekker kon feesten met die maat van mij omdat er twee trollen mij (nou ja, hem vooral) uit de kroeg wilde hebben.
Nice!quote:
Ik ga maar 1 avond. Dat dan weer wel.quote:
huppelkut X had er zelf niet zo'n problemen mee (heeft nog staan bekken met maat A), het waren vriendintrollen M en N die moeilijk deden.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Had huppelkut X niet zelf weg kunnen gaan?
Al die letters, zo verwarrendquote:Op maandag 16 mei 2011 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
huppelkut X had er zelf niet zo'n problemen mee (heeft nog staan bekken met maat A), het waren vriendintrollen M en N die moeilijk deden.
Dan snap ik het helemaal niet meerquote:Op maandag 16 mei 2011 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
huppelkut X had er zelf niet zo'n problemen mee (heeft nog staan bekken met maat A), het waren vriendintrollen M en N die moeilijk deden.
Waarom twijfel je?quote:Op maandag 16 mei 2011 10:12 schreef Godtje het volgende:
Ik ga maar 1 avond. Dat dan weer wel.
Wel erg in dubio maar soms moet je gewoon genoegen nemen met minder.
quote:Hmmz. Eerlijk is eerlijk, ik ben toch wel benieuwd.
quote:Op maandag 16 mei 2011 10:14 schreef Ang3l het volgende:
Voor degenen die 't vorige week gevolgd hebben.... ik heb gisternacht nog een sms ontvangen:
[..]![]()
Bingo.
Hetero kakker?quote:Op maandag 16 mei 2011 10:14 schreef Ang3l het volgende:
Voor degenen die 't vorige week gevolgd hebben.... ik heb gisternacht nog een sms ontvangen:
[..]![]()
Bingo.
Dan denk ik 'gewoon doen als je het echt leuk vindt'.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:14 schreef Godtje het volgende:
Omdat het prince is en hij elke avond een ander concert gaat doen.
Nee heb al besloten. Het is goed zo. Zo wilde mijn maat met wie ik ga het ook.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan denk ik 'gewoon doen als je het echt leuk vindt'.
Cockblocked dus.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat een verrassing...:')quote:Op maandag 16 mei 2011 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Bingo.
En? Wat ga je nou doenquote:Op maandag 16 mei 2011 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Bingo.
Haha.. En nu afsprekenquote:Op maandag 16 mei 2011 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Bingo.
Ik heb 't niet gevolgd, maar, tof?quote:Op maandag 16 mei 2011 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Bingo.
Heteromaatje wil aan den lijve ondervinden of Ang3l inderdaad de goddelijke pijper is die hij beweert te zijn.quote:
Dat laatste probeer ik altijd zoveel mogelijk te voorkomen.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:16 schreef Godtje het volgende:
Nee heb al besloten. Het is goed zo. Zo wilde mijn maat met wie ik ga het ook.
En soms moet je gewoon leren met minder genoegen te nemen
Echt he?quote:
Maar uiteraard alles on the down lowquote:Op maandag 16 mei 2011 10:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heteromaatje wil aan den lijve ondervinden of Ang3l inderdaad de goddelijke pijper is die hij beweert te zijn.
Voor die activiteit hoef je ook niemand in de ogen te kijkenquote:Op maandag 16 mei 2011 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt he?![]()
Hmmz. Maar nu.....
Ik ga toch niet zomaar met iemand uit de vriendengroep naar bed, met een soort van geheimhoudingsplicht?Ik kan de rest van die groep niet meer in de ogen aankijken volgens mij
Ik altijd eigenlijk. En dit is zo een zeldzaam moment.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat laatste probeer ik altijd zoveel mogelijk te voorkomen.
Natuurlijk, heteromaatje mag niet bekend staan als een barebackende manlover die van twee walletjes eetquote:Op maandag 16 mei 2011 10:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar uiteraard alles on the down low
Je hoeft niet met hem naar bed. Het ging alleen om het pijpen. Gewoon even snel op de toilet.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt he?![]()
Hmmz. Maar nu.....
Ik ga toch niet zomaar met iemand uit de vriendengroep naar bed, met een soort van geheimhoudingsplicht?Ik kan de rest van die groep niet meer in de ogen aankijken volgens mij
quote:
Ah. Stoer.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heteromaatje wil aan den lijve ondervinden of Ang3l inderdaad de goddelijke pijper is die hij beweert te zijn.
Ja hallo, ik ben geen testmachine.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hoeft niet met hem naar bed. Het ging alleen om het pijpen. Gewoon even snel op de toilet.
Choices, choices....quote:Op maandag 16 mei 2011 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]Nee veel jonger en veel blonder
Een soort blonde jonge Jort Kelder of zo.
Hij is niet lelijk.... maar goed..... ik weet 't niet hoor.
Als je goed genoeg pijpt volgt de rest vanzelf. Je moet soms een investering doen en een risico nemen.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ben geen testmachine.
Voor wat hoort wat. Klaar.
Daar schijnen de mannen op zo'n moment geen problemen mee te hebben.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ben geen testmachine.
Voor wat hoort wat. Klaar.
LOL. Nee man! Ik beweer dat helemaal niet en dat is niet waarom hij het wil proberenquote:Op maandag 16 mei 2011 10:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik geef je extra credits.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
LOL. Nee man! Ik beweer dat helemaal niet en dat is niet waarom hij het wil proberen
als je em wilt, doe je et.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:20 schreef Ang3l het volgende:
Hij is niet lelijk.... maar goed..... ik weet 't niet hoor.
quote:'PSV en Ajax spelen ook als een drol, Ik zweer het je, wij worden gewoon kampioen.'
Ja dat is natuurlijk funest in de "we pakken vrouwtjes bij de vleet" hockey studenten wereldquote:Op maandag 16 mei 2011 10:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Natuurlijk, heteromaatje mag niet bekend staan als een barebackende manlover die van twee walletjes eet
Dude, hij gebruikt je gewoon als je het zou doen. Aan jou of je je daarvoor wilt lenen. Sowieso komen zulk soort dingen meestal wel uit als het in een vriendengroep gebeurt, dus denk er wel goed over naquote:Op maandag 16 mei 2011 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
LOL. Nee man! Ik beweer dat helemaal niet en dat is niet waarom hij het wil proberen
Uh, dat zijn vrienden die ik iedere week ziequote:Op maandag 16 mei 2011 10:24 schreef rival het volgende:
[..]
als je em wilt, doe je et.
wat boeit jou die anderen nou
Als je een beetje integriteit hebt laat hem alleen al daarom lekker in zijn bi-nieuwsgierige sop gaarkoken.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk funest in de "we pakken vrouwtjes bij de vleet" hockey studenten wereld
(of daarna heeft ie helemala geen rust meer in de douches)
Hij is al de homo. Wie denk je dat het zwaarder gaat hebbenquote:Op maandag 16 mei 2011 10:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dude, hij gebruikt je gewoon als je het zou doen. Aan jou of je je daarvoor wilt lenen. Sowieso komen zulk soort dingen meestal wel uit als het in een vriendengroep gebeurt, dus denk er wel goed over na
Nja, je raakt er sowieso vrienden mee kwijt denk ik zo... Op zijn minst die ene gast.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij is al de homo. Wie denk je dat het zwaarder gaat hebben
Als die niet goed genoeg pijpt wel ja. Faalangst moet hij niet hebbenquote:Op maandag 16 mei 2011 10:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nja, je raakt er sowieso vrienden mee kwijt denk ik zo... Op zijn minst die ene gast.
Korter gezegd: gedoe,quote:Op maandag 16 mei 2011 10:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan snap ik het helemaal niet meer
Dat laatste dus vooral. Als het een of andere anonieme hetero zou zijn geweest die ik eens op stap had gezien en dan..... ja, dan was het gewoon een soort "been there, done that... vooruit dan maar weer eens". maar dit is een vriend. Ik heb al moeite genoeg om m'n bek te houden in de groep dat ie er naar aan het vissen is, laat staan als ik het echt zou doenquote:Op maandag 16 mei 2011 10:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dude, hij gebruikt je gewoon als je het zou doen. Aan jou of je je daarvoor wilt lenen. Sowieso komen zulk soort dingen meestal wel uit als het in een vriendengroep gebeurt, dus denk er wel goed over na
Dan zou ik het gewoon niet doen (maarja, wie ben ik hequote:Op maandag 16 mei 2011 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat laatste dus vooral. Als het een of andere anonieme hetero zou zijn geweest die ik eens op stap had gezien en dan..... ja, dan was het gewoon een soort "been there, done that... vooruit dan maar weer eens". maar dit is een vriend. Ik heb al moeite genoeg om m'n bek te houden in de groep dat ie er naar aan het vissen is, laat staan als ik het echt zou doen
Wat verwacht je nou? Dat ik ga zeggen: Nou ja ik ken nog wel een homo hoor, kom maar ff langs bij mij dan proberen we 't ff!quote:Kan ik me voorstellen. Ik heb geen homoseksuele buurman om dit soort spul uit te proberen ......
Zeg dat je genoeg homo vrienden hebt die misschien wel willen verhuizen.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:37 schreef Ang3l het volgende:
Hij zit nu echt een uitnodiging uit me te lokken die jongen.......(ja we hebben een live sms feed vanuit hier)
Hij begon te vragen of ik dan nooit nieuwsgierig was naar sex met een vrouw. Nee. En anders zou ik de buurvrouw wel pakken. Dus hij daagt me uit dat te doen en ik zei dat de buurman het er vast niet mee eens zou zijn.
[..]
Wat verwacht je nou? Dat ik ga zeggen: Nou ja ik ken nog wel een homo hoor, kom maar ff langs bij mij dan proberen we 't ff!
Dat is inderdaad zijn verwachting. Twee keuzes:quote:Op maandag 16 mei 2011 10:37 schreef Ang3l het volgende:
Hij zit nu echt een uitnodiging uit me te lokken die jongen.......(ja we hebben een live sms feed vanuit hier)
Hij begon te vragen of ik dan nooit nieuwsgierig was naar sex met een vrouw. Nee. En anders zou ik de buurvrouw wel pakken. Dus hij daagt me uit dat te doen en ik zei dat de buurman het er vast niet mee eens zou zijn.
[..]
Wat verwacht je nou? Dat ik ga zeggen: Nou ja ik ken nog wel een homo hoor, kom maar ff langs bij mij dan proberen we 't ff!
Wees eerlijk tegen mensen!quote:Op maandag 16 mei 2011 10:42 schreef Mystikvm het volgende:
2) Houd hem aan het lijntje, enkel voor ons vermaak.
Heb hem gezegd dta ik een homo overbuurjongen hebquote:Op maandag 16 mei 2011 10:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zijn verwachting. Twee keuzes:
1) Zeg hem dat hij hem in iemand anders moet steken.
quote:2) Houd hem aan het lijntje, enkel voor ons vermaak.
Nou ... nou nou ja... het is niet zozeer als valsigheid, maar ik hou gewoon van flirten. Een vriendin en ik (zelfde karakter) omschrijven het altijd als katten en speeltjes. Een kat kan heel veel spleetjes hebben en de helft boeit ze niet. Ze liggen te slingeren in de mand en hij kikt ze amper nog aan omdat er nieuwe speeltjes zijn die boeiender zijn. Maar zodra ook maar blijkt dat een speeltje uit de mand gaat vallen dan tikt ie er weer ff tegenaan zodat ie toch in de buurt blijft liggen.quote:
Dat zei Adolf ook.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:52 schreef Ang3l het volgende:
Dus het is niet zo dat ik bewust gemeen of vals wil zijn,
Ik ben je gay-fuhrer. Gehoorzaam en salueer met een sap polsje "Heil Angel!"quote:
Ik heb geen lage dunk van je. Ik herken het gedrag wel, zo ben ik ook. Ik ben realistisch genoeg om te weten dat ik echt geen vrouwen voor het oprapen heb maar ik weet dat er vrouwen zijn die mij zouden doen. Ik flirt met allemaal, zelfs met de vrouwen in wie ik zelf niet geïnteresseerd ben. Inderdaad eigenbelang. Vaak probeer ik mijn intenties wel duidelijk te maken, dat dan weer welquote:Op maandag 16 mei 2011 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ... nou nou ja... het is niet zozeer als valsigheid, maar ik hou gewoon van flirten. Een vriendin en ik (zelfde karakter) omschrijven het altijd als katten en speeltjes. Een kat kan heel veel spleetjes hebben en de helft boeit ze niet. Ze liggen te slingeren in de mand en hij kikt ze amper nog aan omdat er nieuwe speeltjes zijn die boeiender zijn. Maar zodra ook maar blijkt dat een speeltje uit de mand gaat vallen dan tikt ie er weer ff tegenaan zodat ie toch in de buurt blijft liggen.
quote:Op maandag 16 mei 2011 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben je gay-fuhrer. Gehoorzaam en salueer met een sap polsje "Heil Angel!"
Ik verbaas me er echt over. Elke keer weer. Waar er wel niet plaatjes van zijn.quote:
Is een tekening van ismael Alvarez.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hét bewijs dat van alles wat je bedenkt er een plaatje van op internet staat.
Of je kan lezen aangezien het aan de zijkant staat.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is een tekening van ismael Alvarez.kende hem al
Het staat er inderdaad, maar ik ken de tekenaar al een paar jaar. Knappe vent is tquote:Op maandag 16 mei 2011 11:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of je kan lezen aangezien het aan de zijkant staat.
Hij probeert gewoon bij beide walletjesquote:Op maandag 16 mei 2011 11:04 schreef Ang3l het volgende:
![]()
Dezelfde jongen heeft een meisje uit dezelfde groep vannacht zitten sms-en of ik langs kon komen om "te kletsen en haar te helpen met solliciteren". Om 3:00 's nachts? Helpen solliciteren? Bitch please!
*wrijft in handen* This is gonna be good. GA(Y)ME ON!
Doe mij zo'n sollicitatiequote:Op maandag 16 mei 2011 11:04 schreef Ang3l het volgende:
![]()
Dezelfde jongen heeft een meisje uit dezelfde groep vannacht zitten sms-en of ik langs kon komen om "te kletsen en haar te helpen met solliciteren". Om 3:00 's nachts? Helpen solliciteren? Bitch please!
*wrijft in handen* This is gonna be good. GA(Y)ME ON!
Als bi man een trio met een homo en een meid, kan uit ervaring zeggen dat dat een hele goede deal is: alle aandachtquote:
Precies. Dus waar ik eerst nog zoiets had van "spelen met hem is misschien niet zo lief" denk ik nu "player being played!"quote:
Mja ok, dan wel. Maar dat heb ik nietquote:Op maandag 16 mei 2011 11:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel als je het geheim wil houden voor je vrienden
Ken jij t meisje dan?quote:
Oftewel.. hij krijgt gewoon waar ie zin in heeft dan. Dus in hoeverre jij dan played?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. Dus waar ik eerst nog zoiets had van "spelen met hem is misschien niet zo lief" denk ik nu "player being played!"
Nee, maar daar zijn sollicitaties voorquote:
O nee ho, ik bedoel het aan het lijntje houden. Niet het er mee akkoord gana en fysiek ook doenquote:Op maandag 16 mei 2011 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oftewel.. hij krijgt gewoon waar ie zin in heeft dan. Dus in hoeverre jij dan played?
Mwah, hij doet een poging, maar zowel dame als heer weten dat hij het probeert... dus waar ligt de macht dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oftewel.. hij krijgt gewoon waar ie zin in heeft dan. Dus in hoeverre jij dan played?
aah nee okquote:Op maandag 16 mei 2011 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O nee ho, ik bedoel het aan het lijntje houden. Niet het er mee akkoord gana en fysiek ook doen
En het binnen dezelfde vriendengroep doetquote:Op maandag 16 mei 2011 11:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel als je het geheim wil houden voor je vrienden
Dame weet nog niet dat hij het ook bij heer probeertquote:Op maandag 16 mei 2011 11:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mwah, hij doet een poging, maar zowel dame als heer weten dat hij het probeert... dus waar ligt de macht dan?
Even betterquote:Op maandag 16 mei 2011 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dame weet nog niet dat hij het ook bij heer probeert
Heer weet wel dat hij het ook bij dame probeert.
quote:Op maandag 16 mei 2011 11:13 schreef Ang3l het volgende:
Het sms-en ging over seks, en single zijn en dat mannen makkelijker zijn dan vrouwen daarin, maar dat dat vaak ook met reputatie te maken heeft omdat een meisje wat seks heeft voor de fun vaak snelelr gezien wordt als slet dan een man die dat doet, ook al zijn ze beide single.
Zegt ie: True. Wat dat betreft jammer dat ik op vrouwen val.
En ik heb enorm de neiging om plagend te reageren met "Ja... inderdaad jammer"
De macht ligt dus bij jouquote:Op maandag 16 mei 2011 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dame weet nog niet dat hij het ook bij heer probeert
Heer weet wel dat hij het ook bij dame probeert.
+1quote:
I gotz da powerrrr!!!quote:
Je bent een heldquote:Op maandag 16 mei 2011 11:13 schreef Ang3l het volgende:
Het sms-en ging over seks, en single zijn en dat mannen makkelijker zijn dan vrouwen daarin, maar dat dat vaak ook met reputatie te maken heeft omdat een meisje wat seks heeft voor de fun vaak snelelr gezien wordt als slet dan een man die dat doet, ook al zijn ze beide single.
Zegt ie: True. Wat dat betreft jammer dat ik op vrouwen val.
En ik heb enorm de neiging om plagend te reageren met "Ja... inderdaad jammer"
Ik zie jou nu ook voor me, met een bus haarlak ofzo als microfoon, staand op een bureau, keihard zingend...quote:
Waar zit die spycam?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zie jou nu ook voor me, met een bus haarlak ofzo als microfoon, staand op een bureau, keihard zingend...
Waarop ik reageerde met: Dat ej op vrouwen valt.quote:?
Dus toch minder dom dan dat ik meteen dachtquote:O wacht ik snap hem al
Eeeeeen SCORE! Speeltje ligt in de mandquote:Haha, anders blijven er zo weinig mensen over! Maar als je wil mag je me een keer proberen te overtuigen hoor
maar dan ben ik meer van de mindfuck dan de fysieke fuckquote:Op maandag 16 mei 2011 11:21 schreef PeuRac het volgende:
Zo'n iemand vraagt er toch ook om om genaaid te worden?
Even serieus... word je er nooit moe van dat je zoveel speeltjes in de mand hebt? Maar dat ene speeltje wat je nou zo graag zou willen, dat ligt nét onder de bank..quote:
Is toch ook leuk? Met de fysieke fuck blijf ik liever bij de vrouwquote:Op maandag 16 mei 2011 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
maar dan ben ik meer van de mindfuck dan de fysieke fuck
Ik kan wel raden welk speeltje er bij jou onder de bank ligt, denk ikquote:Op maandag 16 mei 2011 11:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Even serieus... word je er nooit moe van dat je zoveel speeltjes in de mand hebt? Maar dat ene speeltje wat je nou zo graag zou willen, dat ligt nét onder de bank..
Ik ben in een depri bui vandaag
quote:Op maandag 16 mei 2011 11:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kan wel raden welk speeltje er bij jou onder de bank ligt, denk ik
Ik wil niet als de beste stuurman klinken, maar als je weet dat het 'jouw spelletje' is, waarom doe je er dan aan mee?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]I know, hij speelt mijn spelletje en ik heb er zo'n tyfushekel aan als ze dat doen
He Angel.. jij als iemand die dus ook wel van speeltjes/spelletjes houdt enzo.. Ik merk dat ik daar zelf ook wel eens 'last' van heb.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
maar dan ben ik meer van de mindfuck dan de fysieke fuck
Omdat hij zo fucking onduidelijk is. Hij speelt vals, de rotzakquote:Op maandag 16 mei 2011 11:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik wil niet als de beste stuurman klinken, maar als je weet dat het 'jouw spelletje' is, waarom doe je er dan aan mee?
Een iPad in een Motorola case?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Net besteld, donderdag ophalen
Aan het lijntje dus?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Omdat hij zo fucking onduidelijk is. Hij speelt vals, de rotzak
Apple.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Xoom
Android
Honeycomb
Niet Apple
Apple
quote:Op maandag 16 mei 2011 11:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Even serieus... word je er nooit moe van dat je zoveel speeltjes in de mand hebt? Maar dat ene speeltje wat je nou zo graag zou willen, dat ligt nét onder de bank..
Speledingetjequote:Op maandag 16 mei 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Net besteld, donderdag ophalen
Je bent nog heul niet jarigquote:Op maandag 16 mei 2011 11:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is vandaag: geef een cadeautje voor je verjaardag aan jezelf dag
Q geeft niets om voetbal nuquote:
Dan kan ik ook wat voor mezelf kopen voor m'n verjaardag, want die is pas over 10 maandenquote:
Ja, maar die van mij is zondag alquote:Op maandag 16 mei 2011 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kan ik ook wat voor mezelf kopen voor m'n verjaardag, want die is pas over 10 maanden
Ghehehehe....quote:Op maandag 16 mei 2011 11:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
He Angel.. jij als iemand die dus ook wel van speeltjes/spelletjes houdt enzo.. Ik merk dat ik daar zelf ook wel eens 'last' van heb.
Nadeel bij mij is dat het dan vaak om de getrouwde of bezette mannen gaat. Wat doe jij daarmee?
Groetjes anoniem
quote:Op maandag 16 mei 2011 11:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Xoom
Android
Honeycomb
Niet Apple
Apple
Dat mijn gewenste speeltje onder de bank ligt en ik er niet bij kan?!quote:
Gisteren was hij er nogquote:
Ik heb al een paar maanden de Xoom op het oog, vanwege de 3.0. Heel veel vergeleken aan alle kanten, en deze kwam er voor mij als beste uit. Wel vervelend dat ik straks al mijn series en films moet converten na het downloaden, maar goed, daar zijn tools voorquote:Op maandag 16 mei 2011 11:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ik heb de ASUS Transformer op het oog
Door de naam ben ik verkocht
hmm ja.. echt ik haat het zo hequote:Op maandag 16 mei 2011 11:38 schreef Ang3l het volgende:
Ghehehehe....
Nou ja, ik heb het wel 1x meegemaakt dat een hetero speeltje na de 3e keer ineens over zijn relatie begon... en ook al heb IK geen enkele verplichting .... ik ben er toen toch maar tussenuit gegaan. Nou ja, fysiek dan. Flirten bleef.
Je was gestoptquote:Op maandag 16 mei 2011 11:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben fan geworden van bierdrinken, daar zijn alleen maar winnaars bij.
heeft de transformer ookquote:Op maandag 16 mei 2011 11:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb al een paar maanden de Xoom op het oog, vanwege de 3.0. Heel veel vergeleken aan alle kanten, en deze kwam er voor mij als beste uit. Wel vervelend dat ik straks al mijn series en films moet converten na het downloaden, maar goed, daar zijn tools voor
Nee, dat ik niet de enige benquote:Op maandag 16 mei 2011 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat mijn gewenste speeltje onder de bank ligt en ik er niet bij kan?!
Gelukkig leeft Q dan nog!quote:Op maandag 16 mei 2011 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het bierinfuus voor tijdens het slapen was kapot.
De rondrit door de stad gisteren was wel heel tof wat ik er van meegekregen heb, vele duizenden mensen op straat om de spelers te huldigen en dat verlies. De verankering van Twente in de regio is natuurlijk wel veel sterker dan bij AZ, daar zal men veel sneller richting Ajax neigen.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gisteren was hij er nogvan.
Wat me het meest is opgevallen zijn de AZ supportersDie hadden in hun topjaar het drukste topic van FOK! Nu post niemand meer.
![]()
Ik vermoed hetzelfde bij twente overigens als die ook zo een smak maken.
Zo gaat dat met al die clubs die incidenteel eens bovenaan meedoenquote:Op maandag 16 mei 2011 11:40 schreef Godtje het volgende:
Wat me het meest is opgevallen zijn de AZ supportersDie hadden in hun topjaar het drukste topic van FOK! Nu post niemand meer.
![]()
How lamequote:Op maandag 16 mei 2011 11:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb al een paar maanden de Xoom op het oog, vanwege de 3.0. Heel veel vergeleken aan alle kanten, en deze kwam er voor mij als beste uit. Wel vervelend dat ik straks al mijn series en films moet converten na het downloaden, maar goed, daar zijn tools voor
Klopt. .maar ik raak het een beetje zat dat altijd als er weer iets interessants gebeurd dat de kerel bezet blijkt te zijn.quote:
Dat was het punt niet. Ajax wordt vaak beticht van succes supporters wat nogal hypocriet is.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:43 schreef Q. het volgende:
[..]
De rondrit door de stad gisteren was wel heel tof wat ik er van meegekregen heb, vele duizenden mensen op straat om de spelers te huldigen en dat verlies. De verankering van Twente in de regio is natuurlijk wel veel sterker dan bij AZ, daar zal men veel sneller richting Ajax neigen.
Daarbij is de (financiele) basis van Twente natuurlijk veel stabieler dan AZ dus ik zie ze de komende jaren nog wel regelmatig in de top 3 eindigen.
Nee... niet om arrogant te doen, maar het is op het moment echt absurd hoeveel keuze ik heb...quote:Op maandag 16 mei 2011 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
Heeft bijna iedereen wel last van gok ik.....
In mijn opinie is die schade er al, anders zou hij niet vreemd gaan. Dat hij het erger maakt... ja true. Maar op zich sta jij er volledig buiten.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt. .maar ik raak het een beetje zat dat altijd als er weer iets interessants gebeurd dat de kerel bezet blijkt te zijn.
Dus je hebt er zo weinig aan. Daarbij breng je wel schade toe in een relatie.
Ik zal mijn PM nog even niet sturen dan.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee... niet om arrogant te doen, maar het is op het moment echt absurd hoeveel keuze ik heb...Ieder weekend krijg ik ongeveer 3 liefdesbetuigingen de laatste weken. Ik word er gek van.
hoiquote:Op maandag 16 mei 2011 11:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee... niet om arrogant te doen, maar het is op het moment echt absurd hoeveel keuze ik heb...Ieder weekend krijg ik ongeveer 3 liefdesbetuigingen de laatste weken. Ik word er gek van.
Well duh, dat kan natuurlijk ook. Maar aangezien ik vorige week van de tweede vriend hoorde over een brief van Vodafone over de fair use policy (continue muziek streamen overal), denk ik dat ik zoveel mogelijk het spul lokaal neer zetquote:Op maandag 16 mei 2011 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
How lame.
Airvideo streamer server, geinstalleerd op mijn PC, geconfigureerd dat ie via Internet beschikbaar is, ik kan nu op mijn iPad en iPhone alle films die op mijn PC staan live streamen, overal waar ik internet heb, werkt zelfs via 3G perfect...
Ach man, dat zijn onzekere aandachtshoeren die geilen op jouw aandacht, bevestiging dat ze nog in de markt liggen... als ze single zijn gebeurt er echt nietsquote:Op maandag 16 mei 2011 11:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zal mijn PM nog even niet sturen dan.
Ik ken het verhaal wel van bezette mensen. Op dit moment drie vrouwen die interesse in mij tonen, alledrie met de boodschap 'ik zou je echt wel daten als ik single was!' Daar heb ik dus niks aan
Dat dacht ik dus ook bij het lezen van die postquote:Op maandag 16 mei 2011 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach man, dat zijn onzekere aandachtshoeren die geilen op jouw aandacht, bevestiging dat ze nog in de markt liggen... als ze single zijn gebeurt er echt niets.
Van twee weet ik dat er niet niets gebeurt met mij als ze single zijnquote:Op maandag 16 mei 2011 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach man, dat zijn onzekere aandachtshoeren die geilen op jouw aandacht, bevestiging dat ze nog in de markt liggen... als ze single zijn gebeurt er echt niets.
heel simpel, dat doe je zelf.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat hypocriet dit zegquote:Op maandag 16 mei 2011 11:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
In mijn opinie is die schade er al, anders zou hij niet vreemd gaan. Dat hij het erger maakt... ja true. Maar op zich sta jij er volledig buiten.
Mensen die weten te melden dat ze mij neukbaar/relatiemateriaal vinden ALS 'iets' niet zo was. Als ze geen relatie hadden, als ze eerder wisten dat het kon, als ik niet een vriend van was. Dat soort mensen... mogen van mij meteen tegen de muur.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Van twee weet ik dat er niet niets gebeurt met mij als ze single zijn
Maar je hebt wel gelijk, alleen als mensen in relaties zitten vinden ze het nodig om iedereen te melden hoe leuk ze ze vinden om het ego op te poetsen.
Trekt de batterij dat dan wel?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
How lame.
Airvideo streamer server, geinstalleerd op mijn PC, geconfigureerd dat ie via Internet beschikbaar is, ik kan nu op mijn iPad en iPhone alle films die op mijn PC staan live streamen, overal waar ik internet heb, werkt zelfs via 3G perfect...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |