Precies!quote:Op maandag 16 mei 2011 09:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij is er nergens meer sprake van een relatie als ik het verhaal goed begrepen heb
Ze hoeven alleen maar een andere gozer te regelen. Er had dus helemaal geen probleem hoeven zijn, als ik het goed begrijpquote:Op maandag 16 mei 2011 10:05 schreef Cue_ het volgende:
Korte samenvatting. iemand neukt Babs buurvrouw.. en daardoor ontstaat er gedoe waarom babs nog geen succes heeft gehad?
zoiets?
Naar mijn idee ook, maarja.. babs hequote:Op maandag 16 mei 2011 10:06 schreef Mystikvm het volgende:
Ze hoeven alleen maar een andere gozer te regelen. Er had dus helemaal geen probleem hoeven zijn, als ik het goed begrijp
quote:Geachte heer/mevrouw,
Tot onze spijt bent u de dupe geworden van een technische storing tijdens de kaartverkoop voor Prince/North Sea Jazz. Wij hebben uw reservering alsnog op uw naam kunnen zetten.
Nou ja, die avond kon het sowieso niet, mrs babs lag thuis op mij te wachten. Maar het was vooral het drama dat het veroorzaakte waardoor ik niet lekker kon feesten met die maat van mij omdat er twee trollen mij (nou ja, hem vooral) uit de kroeg wilde hebben.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ze hoeven alleen maar een andere gozer te regelen. Er had dus helemaal geen probleem hoeven zijn, als ik het goed begrijp
Zelf wel gewoon mrs babs uit elkaar getrokken hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 10:05 schreef Cue_ het volgende:
Korte samenvatting. iemand neukt Babs buurvrouw.. en daardoor ontstaat er gedoe waarom babs nog geen succes heeft gehad?
zoiets?
Gefeliciteerdquote:
Wilde net vragen waarom je haar niet 1-op-1 hebt gedaan, maar nu is het duidelijkquote:Op maandag 16 mei 2011 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, die avond kon het sowieso niet, mrs babs lag thuis op mij te wachten. Maar het was vooral het drama dat het veroorzaakte waardoor ik niet lekker kon feesten met die maat van mij omdat er twee trollen mij (nou ja, hem vooral) uit de kroeg wilde hebben.
Had huppelkut X niet zelf weg kunnen gaan?quote:Op maandag 16 mei 2011 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, die avond kon het sowieso niet, mrs babs lag thuis op mij te wachten. Maar het was vooral het drama dat het veroorzaakte waardoor ik niet lekker kon feesten met die maat van mij omdat er twee trollen mij (nou ja, hem vooral) uit de kroeg wilde hebben.
Nice!quote:
Ik ga maar 1 avond. Dat dan weer wel.quote:
huppelkut X had er zelf niet zo'n problemen mee (heeft nog staan bekken met maat A), het waren vriendintrollen M en N die moeilijk deden.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Had huppelkut X niet zelf weg kunnen gaan?
Al die letters, zo verwarrendquote:Op maandag 16 mei 2011 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
huppelkut X had er zelf niet zo'n problemen mee (heeft nog staan bekken met maat A), het waren vriendintrollen M en N die moeilijk deden.
Dan snap ik het helemaal niet meerquote:Op maandag 16 mei 2011 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
huppelkut X had er zelf niet zo'n problemen mee (heeft nog staan bekken met maat A), het waren vriendintrollen M en N die moeilijk deden.
Waarom twijfel je?quote:Op maandag 16 mei 2011 10:12 schreef Godtje het volgende:
Ik ga maar 1 avond. Dat dan weer wel.
Wel erg in dubio maar soms moet je gewoon genoegen nemen met minder.
quote:Hmmz. Eerlijk is eerlijk, ik ben toch wel benieuwd.
quote:Op maandag 16 mei 2011 10:14 schreef Ang3l het volgende:
Voor degenen die 't vorige week gevolgd hebben.... ik heb gisternacht nog een sms ontvangen:
[..]![]()
Bingo.
Hetero kakker?quote:Op maandag 16 mei 2011 10:14 schreef Ang3l het volgende:
Voor degenen die 't vorige week gevolgd hebben.... ik heb gisternacht nog een sms ontvangen:
[..]![]()
Bingo.
Dan denk ik 'gewoon doen als je het echt leuk vindt'.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:14 schreef Godtje het volgende:
Omdat het prince is en hij elke avond een ander concert gaat doen.
Nee heb al besloten. Het is goed zo. Zo wilde mijn maat met wie ik ga het ook.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan denk ik 'gewoon doen als je het echt leuk vindt'.
Cockblocked dus.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |