da's toch handig adviesquote:Op maandag 16 mei 2011 09:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hij zei dat ik schoonmaakazijn moest kopen, want dat ontkalkte net zo goed als het dure spul, "maar kost maar 4 dubbeltjes!"
Vorige keer moest ik soda kopen om mn douchekop te ontkalken
Sinds een ex van mij weigerde om chloor in het toilet te gooien maar altijd schoonmaakazijn gebruikte ben ik ook over. Trots ingeslikt en goedkoop schoonmaken.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar ik voel me zo in mn eer aangetast dan
Ik ben een dikke week niet geweest, kon toch?quote:
he-le-maal niiiksquote:
Had gekund inderdaadquote:Op maandag 16 mei 2011 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben een dikke week niet geweest, kon toch?.
en dat kan niet meer... omdat?quote:Op maandag 16 mei 2011 09:46 schreef stbabylon het volgende:
En het begon allemaal zo mooi aangezien Wijf X wel in was voor een trio en retegeil is
Ik snap er geen kut vanquote:Op maandag 16 mei 2011 09:46 schreef stbabylon het volgende:
Vriend A ligt al een paar maanden ex van Vriend B (Wijf X) te duwen. Wijf X gek op Vriend A, andersom niet. Want er is ook nog Wijf Y. Vriend A toch ook gek op Wijf X. Wijf X voelt zich misbruikt. Vriendinnen van Wijf X willen dat ik Vriend A meeneem naar een andere kroeg (terwijl er in die kroeg zo lekker wordt gedraaid). Einde van het verhaal Vriend A naar huis, Ik later met Wijf X terug gelopen, want tsja, is ook nog eens mijn overbuuf. Vriend B weet van niks, denkt Vriend A, Wijf X denkt dat hij het wel weet. Volgende dag op FB roddel en achterklap en een lelijke vriendin van Wijf X die vriendjes wil worden, want mij wel leuk vindt.
En het begon allemaal zo mooi aangezien Wijf X wel in was voor een trio en retegeil is
Wat een kutweekend!
(zeker als je op zondagochtend de kroeg uitkomt en het is al licht)
Nou ja, kan nog steeds, ik zat daar eerder over te geinen met die maat van mij, hij had het haar verteld en zaterdag sprak ze er mij over aan. Maar ja, ze doet niks meer met die maat van mij. Toen zei ze nog wat dingen, waarvan ik denk dat het er op neer kwam, dat we die maat niet nodig hadden, want er waren wel meer gozersquote:
Volgens mij is er nergens meer sprake van een relatie als ik het verhaal goed begrepen hebquote:Op maandag 16 mei 2011 09:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Boel relatie gezeik op mijn leuke stapavond
Dat. Daarom snap ik er ook geen kut vanquote:Op maandag 16 mei 2011 09:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij is er nergens meer sprake van een relatie als ik het verhaal goed begrepen heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |