Ik verbaas me er echt over. Elke keer weer. Waar er wel niet plaatjes van zijn.quote:
Is een tekening van ismael Alvarez.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hét bewijs dat van alles wat je bedenkt er een plaatje van op internet staat.
Of je kan lezen aangezien het aan de zijkant staat.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is een tekening van ismael Alvarez.kende hem al
Het staat er inderdaad, maar ik ken de tekenaar al een paar jaar. Knappe vent is tquote:Op maandag 16 mei 2011 11:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of je kan lezen aangezien het aan de zijkant staat.
Hij probeert gewoon bij beide walletjesquote:Op maandag 16 mei 2011 11:04 schreef Ang3l het volgende:
![]()
Dezelfde jongen heeft een meisje uit dezelfde groep vannacht zitten sms-en of ik langs kon komen om "te kletsen en haar te helpen met solliciteren". Om 3:00 's nachts? Helpen solliciteren? Bitch please!
*wrijft in handen* This is gonna be good. GA(Y)ME ON!
Doe mij zo'n sollicitatiequote:Op maandag 16 mei 2011 11:04 schreef Ang3l het volgende:
![]()
Dezelfde jongen heeft een meisje uit dezelfde groep vannacht zitten sms-en of ik langs kon komen om "te kletsen en haar te helpen met solliciteren". Om 3:00 's nachts? Helpen solliciteren? Bitch please!
*wrijft in handen* This is gonna be good. GA(Y)ME ON!
Als bi man een trio met een homo en een meid, kan uit ervaring zeggen dat dat een hele goede deal is: alle aandachtquote:
Precies. Dus waar ik eerst nog zoiets had van "spelen met hem is misschien niet zo lief" denk ik nu "player being played!"quote:
Mja ok, dan wel. Maar dat heb ik nietquote:Op maandag 16 mei 2011 11:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel als je het geheim wil houden voor je vrienden
Ken jij t meisje dan?quote:
Oftewel.. hij krijgt gewoon waar ie zin in heeft dan. Dus in hoeverre jij dan played?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. Dus waar ik eerst nog zoiets had van "spelen met hem is misschien niet zo lief" denk ik nu "player being played!"
Nee, maar daar zijn sollicitaties voorquote:
O nee ho, ik bedoel het aan het lijntje houden. Niet het er mee akkoord gana en fysiek ook doenquote:Op maandag 16 mei 2011 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oftewel.. hij krijgt gewoon waar ie zin in heeft dan. Dus in hoeverre jij dan played?
Mwah, hij doet een poging, maar zowel dame als heer weten dat hij het probeert... dus waar ligt de macht dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oftewel.. hij krijgt gewoon waar ie zin in heeft dan. Dus in hoeverre jij dan played?
aah nee okquote:Op maandag 16 mei 2011 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O nee ho, ik bedoel het aan het lijntje houden. Niet het er mee akkoord gana en fysiek ook doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |