Wat een verrassing...:')quote:Op maandag 16 mei 2011 10:14 schreef Ang3l het volgende:
Voor degenen die 't vorige week gevolgd hebben.... ik heb gisternacht nog een sms ontvangen:
[..]![]()
Bingo.
En? Wat ga je nou doenquote:Op maandag 16 mei 2011 10:14 schreef Ang3l het volgende:
Voor degenen die 't vorige week gevolgd hebben.... ik heb gisternacht nog een sms ontvangen:
[..]![]()
Bingo.
Haha.. En nu afsprekenquote:Op maandag 16 mei 2011 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Bingo.
Ik heb 't niet gevolgd, maar, tof?quote:Op maandag 16 mei 2011 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Bingo.
Heteromaatje wil aan den lijve ondervinden of Ang3l inderdaad de goddelijke pijper is die hij beweert te zijn.quote:
Dat laatste probeer ik altijd zoveel mogelijk te voorkomen.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:16 schreef Godtje het volgende:
Nee heb al besloten. Het is goed zo. Zo wilde mijn maat met wie ik ga het ook.
En soms moet je gewoon leren met minder genoegen te nemen
Echt he?quote:
Maar uiteraard alles on the down lowquote:Op maandag 16 mei 2011 10:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heteromaatje wil aan den lijve ondervinden of Ang3l inderdaad de goddelijke pijper is die hij beweert te zijn.
Voor die activiteit hoef je ook niemand in de ogen te kijkenquote:Op maandag 16 mei 2011 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt he?![]()
Hmmz. Maar nu.....
Ik ga toch niet zomaar met iemand uit de vriendengroep naar bed, met een soort van geheimhoudingsplicht?Ik kan de rest van die groep niet meer in de ogen aankijken volgens mij
Ik altijd eigenlijk. En dit is zo een zeldzaam moment.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat laatste probeer ik altijd zoveel mogelijk te voorkomen.
Natuurlijk, heteromaatje mag niet bekend staan als een barebackende manlover die van twee walletjes eetquote:Op maandag 16 mei 2011 10:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar uiteraard alles on the down low
Je hoeft niet met hem naar bed. Het ging alleen om het pijpen. Gewoon even snel op de toilet.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt he?![]()
Hmmz. Maar nu.....
Ik ga toch niet zomaar met iemand uit de vriendengroep naar bed, met een soort van geheimhoudingsplicht?Ik kan de rest van die groep niet meer in de ogen aankijken volgens mij
quote:
Ah. Stoer.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heteromaatje wil aan den lijve ondervinden of Ang3l inderdaad de goddelijke pijper is die hij beweert te zijn.
Ja hallo, ik ben geen testmachine.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hoeft niet met hem naar bed. Het ging alleen om het pijpen. Gewoon even snel op de toilet.
Choices, choices....quote:Op maandag 16 mei 2011 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]Nee veel jonger en veel blonder
Een soort blonde jonge Jort Kelder of zo.
Hij is niet lelijk.... maar goed..... ik weet 't niet hoor.
Als je goed genoeg pijpt volgt de rest vanzelf. Je moet soms een investering doen en een risico nemen.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ben geen testmachine.
Voor wat hoort wat. Klaar.
Daar schijnen de mannen op zo'n moment geen problemen mee te hebben.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ben geen testmachine.
Voor wat hoort wat. Klaar.
LOL. Nee man! Ik beweer dat helemaal niet en dat is niet waarom hij het wil proberenquote:Op maandag 16 mei 2011 10:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik geef je extra credits.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
LOL. Nee man! Ik beweer dat helemaal niet en dat is niet waarom hij het wil proberen
als je em wilt, doe je et.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:20 schreef Ang3l het volgende:
Hij is niet lelijk.... maar goed..... ik weet 't niet hoor.
quote:'PSV en Ajax spelen ook als een drol, Ik zweer het je, wij worden gewoon kampioen.'
Ja dat is natuurlijk funest in de "we pakken vrouwtjes bij de vleet" hockey studenten wereldquote:Op maandag 16 mei 2011 10:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Natuurlijk, heteromaatje mag niet bekend staan als een barebackende manlover die van twee walletjes eet
Dude, hij gebruikt je gewoon als je het zou doen. Aan jou of je je daarvoor wilt lenen. Sowieso komen zulk soort dingen meestal wel uit als het in een vriendengroep gebeurt, dus denk er wel goed over naquote:Op maandag 16 mei 2011 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
LOL. Nee man! Ik beweer dat helemaal niet en dat is niet waarom hij het wil proberen
Uh, dat zijn vrienden die ik iedere week ziequote:Op maandag 16 mei 2011 10:24 schreef rival het volgende:
[..]
als je em wilt, doe je et.
wat boeit jou die anderen nou
Als je een beetje integriteit hebt laat hem alleen al daarom lekker in zijn bi-nieuwsgierige sop gaarkoken.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk funest in de "we pakken vrouwtjes bij de vleet" hockey studenten wereld
(of daarna heeft ie helemala geen rust meer in de douches)
Hij is al de homo. Wie denk je dat het zwaarder gaat hebbenquote:Op maandag 16 mei 2011 10:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dude, hij gebruikt je gewoon als je het zou doen. Aan jou of je je daarvoor wilt lenen. Sowieso komen zulk soort dingen meestal wel uit als het in een vriendengroep gebeurt, dus denk er wel goed over na
Nja, je raakt er sowieso vrienden mee kwijt denk ik zo... Op zijn minst die ene gast.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij is al de homo. Wie denk je dat het zwaarder gaat hebben
Als die niet goed genoeg pijpt wel ja. Faalangst moet hij niet hebbenquote:Op maandag 16 mei 2011 10:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nja, je raakt er sowieso vrienden mee kwijt denk ik zo... Op zijn minst die ene gast.
Korter gezegd: gedoe,quote:Op maandag 16 mei 2011 10:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan snap ik het helemaal niet meer
Dat laatste dus vooral. Als het een of andere anonieme hetero zou zijn geweest die ik eens op stap had gezien en dan..... ja, dan was het gewoon een soort "been there, done that... vooruit dan maar weer eens". maar dit is een vriend. Ik heb al moeite genoeg om m'n bek te houden in de groep dat ie er naar aan het vissen is, laat staan als ik het echt zou doenquote:Op maandag 16 mei 2011 10:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dude, hij gebruikt je gewoon als je het zou doen. Aan jou of je je daarvoor wilt lenen. Sowieso komen zulk soort dingen meestal wel uit als het in een vriendengroep gebeurt, dus denk er wel goed over na
Dan zou ik het gewoon niet doen (maarja, wie ben ik hequote:Op maandag 16 mei 2011 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat laatste dus vooral. Als het een of andere anonieme hetero zou zijn geweest die ik eens op stap had gezien en dan..... ja, dan was het gewoon een soort "been there, done that... vooruit dan maar weer eens". maar dit is een vriend. Ik heb al moeite genoeg om m'n bek te houden in de groep dat ie er naar aan het vissen is, laat staan als ik het echt zou doen
Wat verwacht je nou? Dat ik ga zeggen: Nou ja ik ken nog wel een homo hoor, kom maar ff langs bij mij dan proberen we 't ff!quote:Kan ik me voorstellen. Ik heb geen homoseksuele buurman om dit soort spul uit te proberen ......
Zeg dat je genoeg homo vrienden hebt die misschien wel willen verhuizen.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:37 schreef Ang3l het volgende:
Hij zit nu echt een uitnodiging uit me te lokken die jongen.......(ja we hebben een live sms feed vanuit hier)
Hij begon te vragen of ik dan nooit nieuwsgierig was naar sex met een vrouw. Nee. En anders zou ik de buurvrouw wel pakken. Dus hij daagt me uit dat te doen en ik zei dat de buurman het er vast niet mee eens zou zijn.
[..]
Wat verwacht je nou? Dat ik ga zeggen: Nou ja ik ken nog wel een homo hoor, kom maar ff langs bij mij dan proberen we 't ff!
Dat is inderdaad zijn verwachting. Twee keuzes:quote:Op maandag 16 mei 2011 10:37 schreef Ang3l het volgende:
Hij zit nu echt een uitnodiging uit me te lokken die jongen.......(ja we hebben een live sms feed vanuit hier)
Hij begon te vragen of ik dan nooit nieuwsgierig was naar sex met een vrouw. Nee. En anders zou ik de buurvrouw wel pakken. Dus hij daagt me uit dat te doen en ik zei dat de buurman het er vast niet mee eens zou zijn.
[..]
Wat verwacht je nou? Dat ik ga zeggen: Nou ja ik ken nog wel een homo hoor, kom maar ff langs bij mij dan proberen we 't ff!
Wees eerlijk tegen mensen!quote:Op maandag 16 mei 2011 10:42 schreef Mystikvm het volgende:
2) Houd hem aan het lijntje, enkel voor ons vermaak.
Heb hem gezegd dta ik een homo overbuurjongen hebquote:Op maandag 16 mei 2011 10:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zijn verwachting. Twee keuzes:
1) Zeg hem dat hij hem in iemand anders moet steken.
quote:2) Houd hem aan het lijntje, enkel voor ons vermaak.
Nou ... nou nou ja... het is niet zozeer als valsigheid, maar ik hou gewoon van flirten. Een vriendin en ik (zelfde karakter) omschrijven het altijd als katten en speeltjes. Een kat kan heel veel spleetjes hebben en de helft boeit ze niet. Ze liggen te slingeren in de mand en hij kikt ze amper nog aan omdat er nieuwe speeltjes zijn die boeiender zijn. Maar zodra ook maar blijkt dat een speeltje uit de mand gaat vallen dan tikt ie er weer ff tegenaan zodat ie toch in de buurt blijft liggen.quote:
Dat zei Adolf ook.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:52 schreef Ang3l het volgende:
Dus het is niet zo dat ik bewust gemeen of vals wil zijn,
Ik ben je gay-fuhrer. Gehoorzaam en salueer met een sap polsje "Heil Angel!"quote:
Ik heb geen lage dunk van je. Ik herken het gedrag wel, zo ben ik ook. Ik ben realistisch genoeg om te weten dat ik echt geen vrouwen voor het oprapen heb maar ik weet dat er vrouwen zijn die mij zouden doen. Ik flirt met allemaal, zelfs met de vrouwen in wie ik zelf niet geïnteresseerd ben. Inderdaad eigenbelang. Vaak probeer ik mijn intenties wel duidelijk te maken, dat dan weer welquote:Op maandag 16 mei 2011 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ... nou nou ja... het is niet zozeer als valsigheid, maar ik hou gewoon van flirten. Een vriendin en ik (zelfde karakter) omschrijven het altijd als katten en speeltjes. Een kat kan heel veel spleetjes hebben en de helft boeit ze niet. Ze liggen te slingeren in de mand en hij kikt ze amper nog aan omdat er nieuwe speeltjes zijn die boeiender zijn. Maar zodra ook maar blijkt dat een speeltje uit de mand gaat vallen dan tikt ie er weer ff tegenaan zodat ie toch in de buurt blijft liggen.
quote:Op maandag 16 mei 2011 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben je gay-fuhrer. Gehoorzaam en salueer met een sap polsje "Heil Angel!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |