Wat een verrassing...:')quote:Op maandag 16 mei 2011 10:14 schreef Ang3l het volgende:
Voor degenen die 't vorige week gevolgd hebben.... ik heb gisternacht nog een sms ontvangen:
[..]![]()
Bingo.
En? Wat ga je nou doenquote:Op maandag 16 mei 2011 10:14 schreef Ang3l het volgende:
Voor degenen die 't vorige week gevolgd hebben.... ik heb gisternacht nog een sms ontvangen:
[..]![]()
Bingo.
Haha.. En nu afsprekenquote:Op maandag 16 mei 2011 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Bingo.
Ik heb 't niet gevolgd, maar, tof?quote:Op maandag 16 mei 2011 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Bingo.
Heteromaatje wil aan den lijve ondervinden of Ang3l inderdaad de goddelijke pijper is die hij beweert te zijn.quote:
Dat laatste probeer ik altijd zoveel mogelijk te voorkomen.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:16 schreef Godtje het volgende:
Nee heb al besloten. Het is goed zo. Zo wilde mijn maat met wie ik ga het ook.
En soms moet je gewoon leren met minder genoegen te nemen
Echt he?quote:
Maar uiteraard alles on the down lowquote:Op maandag 16 mei 2011 10:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heteromaatje wil aan den lijve ondervinden of Ang3l inderdaad de goddelijke pijper is die hij beweert te zijn.
Voor die activiteit hoef je ook niemand in de ogen te kijkenquote:Op maandag 16 mei 2011 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt he?![]()
Hmmz. Maar nu.....
Ik ga toch niet zomaar met iemand uit de vriendengroep naar bed, met een soort van geheimhoudingsplicht?Ik kan de rest van die groep niet meer in de ogen aankijken volgens mij
Ik altijd eigenlijk. En dit is zo een zeldzaam moment.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat laatste probeer ik altijd zoveel mogelijk te voorkomen.
Natuurlijk, heteromaatje mag niet bekend staan als een barebackende manlover die van twee walletjes eetquote:Op maandag 16 mei 2011 10:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar uiteraard alles on the down low
Je hoeft niet met hem naar bed. Het ging alleen om het pijpen. Gewoon even snel op de toilet.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt he?![]()
Hmmz. Maar nu.....
Ik ga toch niet zomaar met iemand uit de vriendengroep naar bed, met een soort van geheimhoudingsplicht?Ik kan de rest van die groep niet meer in de ogen aankijken volgens mij
quote:
Ah. Stoer.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heteromaatje wil aan den lijve ondervinden of Ang3l inderdaad de goddelijke pijper is die hij beweert te zijn.
Ja hallo, ik ben geen testmachine.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hoeft niet met hem naar bed. Het ging alleen om het pijpen. Gewoon even snel op de toilet.
Choices, choices....quote:Op maandag 16 mei 2011 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]Nee veel jonger en veel blonder
Een soort blonde jonge Jort Kelder of zo.
Hij is niet lelijk.... maar goed..... ik weet 't niet hoor.
Als je goed genoeg pijpt volgt de rest vanzelf. Je moet soms een investering doen en een risico nemen.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ben geen testmachine.
Voor wat hoort wat. Klaar.
Daar schijnen de mannen op zo'n moment geen problemen mee te hebben.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ben geen testmachine.
Voor wat hoort wat. Klaar.
LOL. Nee man! Ik beweer dat helemaal niet en dat is niet waarom hij het wil proberenquote:Op maandag 16 mei 2011 10:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik geef je extra credits.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
LOL. Nee man! Ik beweer dat helemaal niet en dat is niet waarom hij het wil proberen
als je em wilt, doe je et.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:20 schreef Ang3l het volgende:
Hij is niet lelijk.... maar goed..... ik weet 't niet hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |