Hij probeert gewoon bij beide walletjesquote:Op maandag 16 mei 2011 11:04 schreef Ang3l het volgende:
![]()
Dezelfde jongen heeft een meisje uit dezelfde groep vannacht zitten sms-en of ik langs kon komen om "te kletsen en haar te helpen met solliciteren". Om 3:00 's nachts? Helpen solliciteren? Bitch please!
*wrijft in handen* This is gonna be good. GA(Y)ME ON!
Doe mij zo'n sollicitatiequote:Op maandag 16 mei 2011 11:04 schreef Ang3l het volgende:
![]()
Dezelfde jongen heeft een meisje uit dezelfde groep vannacht zitten sms-en of ik langs kon komen om "te kletsen en haar te helpen met solliciteren". Om 3:00 's nachts? Helpen solliciteren? Bitch please!
*wrijft in handen* This is gonna be good. GA(Y)ME ON!
Als bi man een trio met een homo en een meid, kan uit ervaring zeggen dat dat een hele goede deal is: alle aandachtquote:
Precies. Dus waar ik eerst nog zoiets had van "spelen met hem is misschien niet zo lief" denk ik nu "player being played!"quote:
Mja ok, dan wel. Maar dat heb ik nietquote:Op maandag 16 mei 2011 11:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel als je het geheim wil houden voor je vrienden
Ken jij t meisje dan?quote:
Oftewel.. hij krijgt gewoon waar ie zin in heeft dan. Dus in hoeverre jij dan played?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. Dus waar ik eerst nog zoiets had van "spelen met hem is misschien niet zo lief" denk ik nu "player being played!"
Nee, maar daar zijn sollicitaties voorquote:
O nee ho, ik bedoel het aan het lijntje houden. Niet het er mee akkoord gana en fysiek ook doenquote:Op maandag 16 mei 2011 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oftewel.. hij krijgt gewoon waar ie zin in heeft dan. Dus in hoeverre jij dan played?
Mwah, hij doet een poging, maar zowel dame als heer weten dat hij het probeert... dus waar ligt de macht dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oftewel.. hij krijgt gewoon waar ie zin in heeft dan. Dus in hoeverre jij dan played?
aah nee okquote:Op maandag 16 mei 2011 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O nee ho, ik bedoel het aan het lijntje houden. Niet het er mee akkoord gana en fysiek ook doen
En het binnen dezelfde vriendengroep doetquote:Op maandag 16 mei 2011 11:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel als je het geheim wil houden voor je vrienden
Dame weet nog niet dat hij het ook bij heer probeertquote:Op maandag 16 mei 2011 11:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mwah, hij doet een poging, maar zowel dame als heer weten dat hij het probeert... dus waar ligt de macht dan?
Even betterquote:Op maandag 16 mei 2011 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dame weet nog niet dat hij het ook bij heer probeert
Heer weet wel dat hij het ook bij dame probeert.
quote:Op maandag 16 mei 2011 11:13 schreef Ang3l het volgende:
Het sms-en ging over seks, en single zijn en dat mannen makkelijker zijn dan vrouwen daarin, maar dat dat vaak ook met reputatie te maken heeft omdat een meisje wat seks heeft voor de fun vaak snelelr gezien wordt als slet dan een man die dat doet, ook al zijn ze beide single.
Zegt ie: True. Wat dat betreft jammer dat ik op vrouwen val.
En ik heb enorm de neiging om plagend te reageren met "Ja... inderdaad jammer"
De macht ligt dus bij jouquote:Op maandag 16 mei 2011 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dame weet nog niet dat hij het ook bij heer probeert
Heer weet wel dat hij het ook bij dame probeert.
+1quote:
I gotz da powerrrr!!!quote:
Je bent een heldquote:Op maandag 16 mei 2011 11:13 schreef Ang3l het volgende:
Het sms-en ging over seks, en single zijn en dat mannen makkelijker zijn dan vrouwen daarin, maar dat dat vaak ook met reputatie te maken heeft omdat een meisje wat seks heeft voor de fun vaak snelelr gezien wordt als slet dan een man die dat doet, ook al zijn ze beide single.
Zegt ie: True. Wat dat betreft jammer dat ik op vrouwen val.
En ik heb enorm de neiging om plagend te reageren met "Ja... inderdaad jammer"
Ik zie jou nu ook voor me, met een bus haarlak ofzo als microfoon, staand op een bureau, keihard zingend...quote:
Waar zit die spycam?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zie jou nu ook voor me, met een bus haarlak ofzo als microfoon, staand op een bureau, keihard zingend...
Waarop ik reageerde met: Dat ej op vrouwen valt.quote:?
Dus toch minder dom dan dat ik meteen dachtquote:O wacht ik snap hem al
Eeeeeen SCORE! Speeltje ligt in de mandquote:Haha, anders blijven er zo weinig mensen over! Maar als je wil mag je me een keer proberen te overtuigen hoor
maar dan ben ik meer van de mindfuck dan de fysieke fuckquote:Op maandag 16 mei 2011 11:21 schreef PeuRac het volgende:
Zo'n iemand vraagt er toch ook om om genaaid te worden?
Even serieus... word je er nooit moe van dat je zoveel speeltjes in de mand hebt? Maar dat ene speeltje wat je nou zo graag zou willen, dat ligt nét onder de bank..quote:
Is toch ook leuk? Met de fysieke fuck blijf ik liever bij de vrouwquote:Op maandag 16 mei 2011 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
maar dan ben ik meer van de mindfuck dan de fysieke fuck
Ik kan wel raden welk speeltje er bij jou onder de bank ligt, denk ikquote:Op maandag 16 mei 2011 11:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Even serieus... word je er nooit moe van dat je zoveel speeltjes in de mand hebt? Maar dat ene speeltje wat je nou zo graag zou willen, dat ligt nét onder de bank..
Ik ben in een depri bui vandaag
quote:Op maandag 16 mei 2011 11:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kan wel raden welk speeltje er bij jou onder de bank ligt, denk ik
Ik wil niet als de beste stuurman klinken, maar als je weet dat het 'jouw spelletje' is, waarom doe je er dan aan mee?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]I know, hij speelt mijn spelletje en ik heb er zo'n tyfushekel aan als ze dat doen
He Angel.. jij als iemand die dus ook wel van speeltjes/spelletjes houdt enzo.. Ik merk dat ik daar zelf ook wel eens 'last' van heb.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
maar dan ben ik meer van de mindfuck dan de fysieke fuck
Omdat hij zo fucking onduidelijk is. Hij speelt vals, de rotzakquote:Op maandag 16 mei 2011 11:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik wil niet als de beste stuurman klinken, maar als je weet dat het 'jouw spelletje' is, waarom doe je er dan aan mee?
Een iPad in een Motorola case?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Net besteld, donderdag ophalen
Aan het lijntje dus?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Omdat hij zo fucking onduidelijk is. Hij speelt vals, de rotzak
Apple.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Xoom
Android
Honeycomb
Niet Apple
Apple
quote:Op maandag 16 mei 2011 11:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Even serieus... word je er nooit moe van dat je zoveel speeltjes in de mand hebt? Maar dat ene speeltje wat je nou zo graag zou willen, dat ligt nét onder de bank..
Speledingetjequote:Op maandag 16 mei 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Net besteld, donderdag ophalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |