Omdat hij zo fucking onduidelijk is. Hij speelt vals, de rotzakquote:Op maandag 16 mei 2011 11:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik wil niet als de beste stuurman klinken, maar als je weet dat het 'jouw spelletje' is, waarom doe je er dan aan mee?
Een iPad in een Motorola case?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Net besteld, donderdag ophalen
Aan het lijntje dus?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Omdat hij zo fucking onduidelijk is. Hij speelt vals, de rotzak
Apple.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Xoom
Android
Honeycomb
Niet Apple
Apple
quote:Op maandag 16 mei 2011 11:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Even serieus... word je er nooit moe van dat je zoveel speeltjes in de mand hebt? Maar dat ene speeltje wat je nou zo graag zou willen, dat ligt nét onder de bank..
Speledingetjequote:Op maandag 16 mei 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Net besteld, donderdag ophalen
Je bent nog heul niet jarigquote:Op maandag 16 mei 2011 11:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is vandaag: geef een cadeautje voor je verjaardag aan jezelf dag
Q geeft niets om voetbal nuquote:
Dan kan ik ook wat voor mezelf kopen voor m'n verjaardag, want die is pas over 10 maandenquote:
Ja, maar die van mij is zondag alquote:Op maandag 16 mei 2011 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kan ik ook wat voor mezelf kopen voor m'n verjaardag, want die is pas over 10 maanden
Ghehehehe....quote:Op maandag 16 mei 2011 11:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
He Angel.. jij als iemand die dus ook wel van speeltjes/spelletjes houdt enzo.. Ik merk dat ik daar zelf ook wel eens 'last' van heb.
Nadeel bij mij is dat het dan vaak om de getrouwde of bezette mannen gaat. Wat doe jij daarmee?
Groetjes anoniem
quote:Op maandag 16 mei 2011 11:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Xoom
Android
Honeycomb
Niet Apple
Apple
Dat mijn gewenste speeltje onder de bank ligt en ik er niet bij kan?!quote:
Gisteren was hij er nogquote:
Ik heb al een paar maanden de Xoom op het oog, vanwege de 3.0. Heel veel vergeleken aan alle kanten, en deze kwam er voor mij als beste uit. Wel vervelend dat ik straks al mijn series en films moet converten na het downloaden, maar goed, daar zijn tools voorquote:Op maandag 16 mei 2011 11:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ik heb de ASUS Transformer op het oog
Door de naam ben ik verkocht
hmm ja.. echt ik haat het zo hequote:Op maandag 16 mei 2011 11:38 schreef Ang3l het volgende:
Ghehehehe....
Nou ja, ik heb het wel 1x meegemaakt dat een hetero speeltje na de 3e keer ineens over zijn relatie begon... en ook al heb IK geen enkele verplichting .... ik ben er toen toch maar tussenuit gegaan. Nou ja, fysiek dan. Flirten bleef.
Je was gestoptquote:Op maandag 16 mei 2011 11:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben fan geworden van bierdrinken, daar zijn alleen maar winnaars bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |