Ik heb geen vrouwen naam.. dat maak jij ervanquote:Op zondag 15 mei 2011 23:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom heb jij een vrouwen naam met een mannenicoon?
Ben je transseksueel?
Je dicht me teveel macht toe. Ik constateer slechts.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb geen vrouwen naam.. dat maak jij ervan
Ach boeient, vin mezelf wel sexy erdoor..quote:Op zondag 15 mei 2011 23:35 schreef Godtje het volgende:
Je mag trouwens zelf ook wel even kijken hoor
http://www.jongensenmeisjesnamen.nl/Meisjesnaam/D.html
Dien dus. Die ga je bij de mannen niet vinden.
RIPquote:Op zondag 15 mei 2011 23:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ach boeient, vin mezelf wel sexy erdoor..
Niet op die manierquote:
Gelukkigquote:Op zondag 15 mei 2011 23:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hangt ervan af in welke vijver je vistquote:Op zondag 15 mei 2011 23:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gelukkig
Daar zal je het zo te zien voorlopig namelijk mee moeten doen. Een nichtennaam en een niet al te beste beheersing van je eigen taal zijn vrij dodelijk.
Zie mij soppenquote:Op zondag 15 mei 2011 23:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Niemand met een spuitje hier. En anders hoest ik ze wegquote:
Is er een aparte homo reeks in pub ja?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
We zitten in Singles. In PUB heeft hij inderdaad vast meer geluk.
Als hij een breezer meeneemt is hij binnen!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
We zitten in Singles. In PUB heeft hij inderdaad vast meer geluk.
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:59 schreef ArTiC het volgende:
Door die taalfouten krijg ik nu ads te zien voor singles met een handicap
Adsquote:Op zondag 15 mei 2011 23:59 schreef ArTiC het volgende:
Door die taalfouten krijg ik nu ads te zien voor singles met een handicap
Maar ik ben wél singlequote:
Hi Q.quote:
Rekel! Op je werk moet je werken!quote:Op maandag 16 mei 2011 08:04 schreef JoeBravo het volgende:
Owja, hier gluren had ik wel ff kunnen doen bij m'n ontbijt. Nou ja, dan maar ff op m'n werk
Met jou?quote:Op maandag 16 mei 2011 07:59 schreef Cue_ het volgende:
Waarom heb ik dat weer.. is er weer eentje getrouwd hoor
Teveel op zondag zelf geslapen.. dus laat in slaap gevallen en elk halfuur/uur wakker geworden.quote:Op maandag 16 mei 2011 08:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee?!
Ohja...![]()
JaEn nee
Heel verwarrend weekend
Oh ik dacht omdat je uit Enschede komt enzoquote:Op maandag 16 mei 2011 08:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Teveel op zondag zelf geslapen.. dus laat in slaap gevallen en elk halfuur/uur wakker geworden.
Haha. klinkt verder wel goed
verhuisdquote:
Haha.. heb wel gekeken in de stad en vind het jammer. Maar Ajax speelde beter dusjaquote:Op maandag 16 mei 2011 08:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh ik dacht omdat je uit Enschede komt enzoVond je al niet echt een voetbaltypetje, haha
quote:
nog lang nietquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 08:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nog lang niet
Opruimen en lampen ophangen moet nog, heb nog geen eetkamertafel en bed en bank moeten nog geleverd worden. Bovendien ben ik eea kwijt aan verbindingsmiddelen van een kast
Ook in Twente hebben ze gewoon feest gevierd hoor. Zonder rellen.quote:Op maandag 16 mei 2011 08:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Blijkbaar, want er is weer gereld in Amsterdam. Wel tof om Twente fans uit te lachen
Dan was 't toch gewoon een doodnormaal weekend?quote:Op maandag 16 mei 2011 08:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Blijkbaar, want er is weer gereld in Amsterdam.
Maar ze waren niet allemaal lief :quote:Op maandag 16 mei 2011 08:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook in Twente hebben ze gewoon feest gevierd hoor. Zonder rellen.
Da's net zoveel als op een normale zondagquote:Op maandag 16 mei 2011 08:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ze waren niet allemaal lief :
Zonder wanklank
Volgens de politie en de gemeente verliep het Twentse volksfeest zonder wanklank. In totaal werden dertien mensen aangehouden wegens vernielingen, openbaar dronkenschap en het verstoren van de orde. Twee mensen zitten vast wegens mishandeling.
ïn enschede?quote:Op maandag 16 mei 2011 08:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da's net zoveel als op een normale zondag
Waarom moeten voetbalfans zich altijd zo gedragen eigenlijk?quote:Op maandag 16 mei 2011 08:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zonder wanklank
Volgens de politie en de gemeente verliep het Twentse volksfeest zonder wanklank. In totaal werden dertien mensen aangehouden wegens vernielingen, openbaar dronkenschap en het verstoren van de orde. Twee mensen zitten vast wegens mishandeling.
All in all nog een heel stuk beschaafder dan het in Amsterdam was. Als Ajax had verloren was de hele stad daar afgebroken.quote:Op maandag 16 mei 2011 08:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zonder wanklank
Het is gewoon allemaal dom tuig.quote:Op maandag 16 mei 2011 08:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom moeten voetbalfans zich altijd zo gedragen eigenlijk?
Al die jochies gister op station Ede-Wageningen in Ajax-shirts die naar Amsterdam gingenquote:Op maandag 16 mei 2011 08:40 schreef Q. het volgende:
[..]
All in all nog een heel stuk beschaafder dan het in Amsterdam was. Als Ajax had verloren was de hele stad daar afgebroken.
Ja, ik kwam ook allemaal van dat provinciale tuig tegen in plaatsen als Apeldoorn.quote:Op maandag 16 mei 2011 08:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al die jochies gister op station Ede-Wageningen in Ajax-shirts die naar Amsterdam gingen
emoties.. en omdat ze dom zijnquote:Op maandag 16 mei 2011 08:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom moeten voetbalfans zich altijd zo gedragen eigenlijk?
Het was een beetje een domme vraag, ik weet het. Maandagochtend he?quote:
Ik heb ook emoties. Maar ondanks het feit dat ik mezelf niet als een meesterbrein zie, sloop ik de tent niet of ga ik willekeurige mensen slaan.quote:
Dan ben je of dommer.. of slimmer dan zijquote:Op maandag 16 mei 2011 08:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb ook emoties. Maar ondanks het feit dat ik mezelf niet als een meesterbrein zie, sloop ik de tent niet of ga ik willekeurige mensen slaan.
Mijn ouders hadden me echt niet op m'n 16e ofzo naar zo'n gebeuren in A'dam laten gaan hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 08:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, ik kwam ook allemaal van dat provinciale tuig tegen in plaatsen als Apeldoorn..
Wat jammer voor julliequote:Op maandag 16 mei 2011 08:48 schreef CherryLips het volgende:
Wat een ellendig weer trouwens, het lijkt wel herfst
De zomer is weer voorbij!quote:Op maandag 16 mei 2011 08:48 schreef CherryLips het volgende:
Wat een ellendig weer trouwens, het lijkt wel herfst
Ik welquote:
Ik ook niet. Zwetenquote:
schoonmaakadvies voor d eketel of voor je huis?quote:Op maandag 16 mei 2011 09:08 schreef Spirit82 het volgende:
Ik krijg net alweer schoonmaakadvies van een manWaar bemoeien ze zich mee?!
Gewoon die cv ketel controleren en weer weggaan, hoe moeilijk is dat?!
Of voor zichzelf.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
schoonmaakadvies voor d eketel of voor je huis?
Hij zei dat ik schoonmaakazijn moest kopen, want dat ontkalkte net zo goed als het dure spul, "maar kost maar 4 dubbeltjes!"quote:Op maandag 16 mei 2011 09:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
schoonmaakadvies voor d eketel of voor je huis?
Luister dan eens een keer naar ze!quote:Op maandag 16 mei 2011 09:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hij zei dat ik schoonmaakazijn moest kopen, want dat ontkalkte net zo goed als het dure spul, "maar kost maar 4 dubbeltjes!"
Vorige keer moest ik soda kopen om mn douchekop te ontkalken
Dat wordt boenenquote:Op maandag 16 mei 2011 09:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hij zei dat ik schoonmaakazijn moest kopen, want dat ontkalkte net zo goed als het dure spul, "maar kost maar 4 dubbeltjes!"
Vorige keer moest ik soda kopen om mn douchekop te ontkalken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |