Bij jou ook niet nee??quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga chrome ook ff installeren, Firefox en Explorer willen allebei niet meer.
touchequote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:06 schreef Pheno het volgende: Regent het bij jou dan?
Nee, ik heb het ooit op het pauze knopje gezet en toen eraf gehaald, ondertussen gekeken of het vinkje bij updates goed stond, maar hij wil niet meer aanquote:
Ik heb het even met IE geprobeerd, aangezet, uitgezet en daarna IE weer opnieuw opgestart, maar bij mij werkt het wel onder IE.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eensquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:12 schreef Ripley het volgende:
Sim'ran w
Gaat hopelijk wel door, zo goed was het dan ook wel weer. Maar de enige twee serieuze contenders voor de winst zijn rochelle en adlicious vind ik eigenlijk.
Ik dit seizoen ook nog niet. Ik wil Whatever weer terugquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:13 schreef MaLo het volgende:
Ik heb nog nooit wat van de backstage show gezien
Bij IE staat de balk duidelijk op 'update elke 5 sec' maar hij wilt niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het even met IE geprobeerd, aangezet, uitgezet en daarna IE weer opnieuw opgestart, maar bij mij werkt het wel onder IE.
Whateverquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dit seizoen ook nog niet. Ik wil Whatever weer terug
Och jezus dat moeten ze echt verbiedenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dit seizoen ook nog niet. Ik wil Whatever weer terug
Ik vind Lieke echt helemaal niks, zo saai.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och jezus dat moeten ze echt verbiedenDe brugklas wil ik niet meer op tv
YAY! Autorefresh er maar op losquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
JA JA JA HIJ DOET HET WEER![]()
Paar keer aan en uit gedrukt en opnieuw gestart en weer aan en uit gedrukt en pauze aan en uit en jawohl
Sinds de nieuwe foefjes op Fok werkt het (op m'n Mac) erg slecht op Firefox dus ik gebruik nu ook Chrome.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kijk pas sinds 3 weken nu, ik heb Lieke nauwelijks gezien nog... maar veel goeds is het niet nee.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind Lieke echt helemaal niks, zo saai.
woont in america en het is een nederlander.. luistert naar die R..quote:
Ja vast ...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ken je die niet eens? Heeeele bekende DJ.
Ik loop altijd erg achter, dus ik moet ook eigenlijk een dikke sprint naar chrome makenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Sinds de nieuwe foefjes op Fok werkt het (op m'n Mac) erg slecht op Firefox dus ik gebruik nu ook Chrome.
volgens mij heeft niemand van die man ooit gehoord in nederland..quote:
Die zijn geniaal!quote:
He, hij is ook raper toch! Echte en gangsta jo!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Vette shit, onwijs cool... Martijn houdt op met "hip" taalgebruik. Je bent oud en een vader....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |