Volgens mij is dit zo'n avond die al heel lang vantevoren besproken en geregeld is.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
En Bos zegt dus geen tijd voor VI te hebben
Volgens mij juist geen vaste gast, alleen als ie kon.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:50 schreef Toad het volgende:
Bij VI was hij toch een vaste gast? Dit is natuurlijk incidenteel.
Ik zou ook flauw worden van de onderbroekenlol van vd Gijpquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
En Bos zegt dus geen tijd voor VI te hebben
Ik ook, maar erger TV is ook leuk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:55 schreef Specularium het volgende:
Ik weet nu al dat ik me kapot ga ergeren aan Heleen.
Ik welquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:11 schreef Specularium het volgende:
Niet doen dit, ik hou niet zo van verandering.
Zekers leuk jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:11 schreef golfer het volgende:
Leuk wel zo'n jubileum-terugblikuitzending.
Nou misschien komt er een primeurtje. Bv dat Heleen Pauw in 2008 een orale traktatie heeft gegeven.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:11 schreef golfer het volgende:
Leuk wel zo'n jubileum-terugblikuitzending.
Ik snap heel goed dat het voor pberends allemaal niks is, want hier valt geen nieuwsstukje over in elkaar te flansen voor de FP.
Ze mag vanavond ook gewoon de ark van Jeroen in want ze heeft een open huwelijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:14 schreef msnk het volgende:
Beetje een egocentrisch wijf, die Heleen, maar wat een geil sletje zeg boh
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ze mag vanavond ook gewoon de ark van Jeroen in want ze heeft een open huwelijk
precies, zo gaat dat bij Jeroen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ton haar man zit in Portugal en zij gaat naar Duitsland en Engeland toe ..En als ze heimwee krijg, dan vlieg ik meteen naar je toe zei Ton ! ..Dat vertelde ze op twitter.Gek wijffiequote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:14 schreef DrDentz het volgende:
Klopt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:28 schreef Specularium het volgende:
Hier ging het toch van de week over, waarom er zo'n cordon sanitaire was?
Ik vergat dom.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:14 schreef msnk het volgende:
Beetje een egocentrisch wijf, die Heleen, maar wat een geil sletje zeg
Ze moeten even een compilatie maken van al die knipoogjes van hem op het einde van de show.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:34 schreef TUFKAL het volgende:
Nu komt de vraag: " waarom kleed Pauw vrouwelijke gasten altijd met z'n ogen uit?"
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:34 schreef TUFKAL het volgende:
Nu komt de vraag: " waarom kleed Pauw vrouwelijke gasten altijd met z'n ogen uit?"
Ik moet er altijd erg om lachen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:35 schreef golfer het volgende:
Het ligt vooral aan Jeroen Pauw, want die doet soms echt heel denigrerend naar vrouwelijke gasten.
Ja was duidelijk te zien net.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:35 schreef golfer het volgende:
Het ligt vooral aan Jeroen Pauw, want die doet soms echt heel denigrerend naar vrouwelijke gasten.
En daarna de vraag: hoeveel van die knipoogjes zijn beantwoord?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze moeten even een compilatie maken van al die knipoogjes van hem op het einde van de show.
Zal de mast wel zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:41 schreef Tem het volgende:
Femke heeft een eigen plankje in de ark van Jeroen.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal de mast wel zijn.
WHoeheheheheh11!!
zou jij haar uit je bed trappen>?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet niet of het wederzijds is.
Ze ziet er uit als een verlepte geit.
Toch denk ik dat ze goed kan pijpen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik schat jou in op een leeftijd die een moeder van de leeftijd ven Heleen zou kunnen hebben en kijk dan eens naar jouw moeder en naar Heleen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:44 schreef Specularium het volgende:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:47 schreef PiRANiA het volgende:
Klacht: Pauw en Witteman afgelopen en nu Knevel en vd Brink op TV.
Mijn moeder is iets ouder.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik schat jou in op een leeftijd die een moeder van de leeftijd ven Heleen zou kunnen hebben en kijk dan eens naar jouw moeder en naar Heleen.
Wie ziet er dan toch beter uit?
Maar je kijkt wel met zo'n waarde-oordeel naar Heleen van 46 jaar oud.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:49 schreef Specularium het volgende:
Mijn moeder is iets ouder.
En ik vind het al vrij disturbing dat je mij vraagt op die manier naar mijn moeder te kijken.
Ik vind haar gewoon totaal niet aantrekkelijk. Heeft niks met leeftijd te maken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar je kijkt wel met zo'n waarde-oordeel naar Heleen van 46 jaar oud.
Ze konden geen andere excuus-Truus vinden en Femke zat er al eergisteren.quote:
10 september zijn ze er weer.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:57 schreef Paul-89 het volgende:
Goede aflevering. Hoelang hebben ze pauze ?
Een van de weinige vrouwen met ballen..quote:
Met een kleine polonaise..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:59 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Misschien gaat zelfs Witteman nog even los.
Daar is niks seksistisch aan, gewoon constatering van feiten.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:59 schreef Eenskijken het volgende:
niet om seksistisch te zijn maar wouter en bram leveren gewoon een leukere/betere bijdrage aan de uitzending dan het vrouwmensch..
Nee Oke, maar ze krijgt nauwelijks spreektijd.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:59 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Een van de weinige vrouwen met ballen..
Een van de weinige vrouwen waaraan ik me ook niet irriteer bij P&W..
echt hequote:
Ali..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:06 schreef Paul-89 het volgende:
Bram gaat een alfabetje doen ? De A is van Amsterdam daar zijn we nu. De B is van...
En deze kicken we over een hoop dagen weerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:08 schreef borisz het volgende:
Tot bij Knevel en Van den Brink #32- Tot de volgende keer maar weer.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:11 schreef borisz het volgende:
Ik denk dat PenW over max 2 jaar klaar is.
Jinek&Polak, dat klinkt ook nog welquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:12 schreef Radegast het volgende:
De ideale vervanger voor Witteman is wat mij betreft Clairy Polak.
Twee vrouwen als interviewers, dan wordt die show totaal niet serieus genomen, no offence.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:13 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Jinek&Polak, dat klinkt ook nog wel.
Ben ik ook bang voor. 1 is max.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:15 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Twee vrouwen als interviewers, dan wordt die show totaal niet serieus genomen, no offence.
Ik denk dat het misschien niet abrupt eindigt maar dat ze bijvoorbeeld weken gaan opdelen tussen K&B en P&W, of in elke week 2x de een en 3x de ander.
Mathijs' interviewtechniek is alleen zo onwijs doorzichtig.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:16 schreef Eenskijken het volgende:
matthijs v nieuwkerk vind ik niet echt passen voor een P&W.. tenminste, nog niet. Hij is meer flitsend en nieuw/trendy ipv wat 'ouderwetsere' discussies. DWDD past perfect bij hem
Joost Karhof deed het andersom, van serieuze journalist ging ie ineens de Matthijs uithangen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:16 schreef Eenskijken het volgende:
matthijs v nieuwkerk vind ik niet echt passen voor een P&W.. tenminste, nog niet. Hij is meer flitsend en nieuw/trendy ipv wat 'ouderwetsere' discussies. DWDD past perfect bij hem
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:16 schreef Eenskijken het volgende:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:19 schreef Radegast het volgende:
Twan Huys lijkt me ook wel geschikt, die is bij Nieuwsuur jammergenoeg bijna gedegradeerd tot voorlezer.
Ach dat kan nog komen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:18 schreef Klaudias het volgende:
Eva Jinek vind ik echt niet goed genoeg voor zo'n show ...
Als je ziet in een land als Amerika ... daar heeft de winnende partij het gelijk helemaal voor het zeggen, zonder kabinetsformaties of zo ... en zelfs daar lukt het niet om aan verkiezingsbeloftes te houden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:21 schreef Durnstic het volgende:
Zeker een leuke uitzending.
Goed verhaal van Wouter over die flauwekul altijd over partijen die hun 'verkiezingsbeloftes' zouden breken als ze een compromis sluiten met andere partijen.
Dat verhaaltje over gebroken 'verkiezingsbeloftes' is er uitsluitend op gericht om kiezers die niet begrijpen hoe onze democratie werkt voor de gek te houden en tegen hun partij op te zetten.
Het punt is dat standpunten van een partij niet zozeer 'beloftes' zijn. In verkiezingstijd zeg je wat je wilt, maar je verkiezingsprogramma kun je alleen realiseren als je meer dan 75 zetels krijgt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:23 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Als je ziet in een land als Amerika ... daar heeft de winnende partij het gelijk helemaal voor het zeggen, zonder kabinetsformaties of zo ... en zelfs daar lukt het niet om aan verkiezingsbeloftes te houden.
Dan doen we het geeneens zo slecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
valt wel mee. Gewaardeerd volgens mij. Alleen wil hij zelf voooralsnog geen grote show.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:30 schreef henkde_j het volgende:
Wilfried de Jong is echt ondergewaardeerd interview talent imho.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:28 schreef Durnstic het volgende:
[..]
Het punt is dat standpunten van een partij niet zozeer 'beloftes' zijn. In verkiezingstijd zeg je wat je wilt, maar je verkiezingsprogramma kun je alleen realiseren als je meer dan 75 zetels krijgt.
Als je moet samenwerken zul je op bepaalde punten moeten inleveren. De media hebben er nogal een handje van om die partij dan te beschuldigen van kiezersbedrog, terwijl kiezers die onze democratie begrijpen (en dat zijn er helaas veel te weinig), ook begrijpen dat een partij niet al haar standpunten kan realiseren. De groep kiezers die er eigenlijk maar weinig van begrijpt wordt zo ten onrechte tegen hun partij opgezet door de media. Niet zo netjes.
Dat zou nou best wel eens een succesvolle combinatie kunnen zijn.quote:
Joris Luyendijkquote:
BvD. - Als dagelijkse talkshow van '98 tot 2006 dacht ik.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:37 schreef Veerboot het volgende:
Hoeveel (5x in de week uitzending-)seizoenen heeft Barend & Van Dorp eigenlijk gelopen? Witteman heeft onlangs zijn contract tot 2015 verlengd, dus dat zou dan evt. nog vier (en in totaal negen) seizoenen P&W betekenen. Halen ze Frits en Henk dan in?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
BvD. - Als dagelijkse talkshow van '98 tot 2006 dacht ik.
Dan zouden ze BvD dus voorbijstreven als ze inderdaad tot 2015 doorgaanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
BvD. - Als dagelijkse talkshow van '98 tot 2006 dacht ik.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:41 schreef Veerboot het volgende:
Wat heeft die Jinek tot nu toe journalistiek gezien gepresteerd dan? Het enige dat ze 'goed' kan is irritant en overdreven Engelstalige plaatsnamen en dergelijken uitspreken; op heel veel meer talent dan dat en haar boobies heb ik haar persoonlijk nog niet kunnen betrappen eerlijk gezegd.
Dat komt alleen maar omdat 'rechts',(om even in algemeenheden te spreken, eigenlijk de PVV alleen) er een ontzettend probleem van maakt wat een interviewer stemt. Alsof alle vragen dan ineens geinfecteerd zijn met een vies virus.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:44 schreef Durnstic het volgende:
Luyendijk & Polak, nou dan weten we in ieder geval zeker dat Wilders zijn standpunt om niet aan te schuiven ongewijzigd zal laten.
Het komt de objectiviteit en daarmee ook de kwaliteit van een dergelijk actualiteitenprogramma, met zoveel politieke gasten, echt niet ten goede als beide presentatoren zo ontzettend links zijn.
Ik durf daar wel ja op te zeggen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:53 schreef Radegast het volgende:
Sowieso vind ik dat gezeur over (zogenaamde) linkse presentatoren/interviewers nogal jammer, bij Barend en van Dorp was dat helemaal geen issue volgens mij en die twee waren volgens mij een stuk linkser georienteerd dan bijvoorbeeld Jeroen Pauw. Of komt het alleen omdat het PO is en er een VARA logo in beeld staat?
Dat was ook inderdaad de eerste die bij me opkwam toen eva jinek (quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:44 schreef Veerboot het volgende:
Vind als vrouwelijke talkshowhost voor de toekomst Mariëlle Tweebeeke van Nieuwsuur nog wel een aardige optie overigens.
Als je van discussie & debat houdt, moet je juist houden van mensen die proberen je stelling onderuit te halen. Des te harder ze het proberen en des te vaker het niet lukt, des te sterker staat je stelling.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:01 schreef Durnstic het volgende:
@Specularium en Radegast
Het hoeft geen probleem te zijn wat de politieke voorkeur van een interviewer is, maar dit zou geen invloed mogen hebben op de vraagstelling. En je ziet vaak dat er bij rechtse gasten alles aan gedaan wordt om hun standpunten onderuit te halen, terwijl linkse gasten alle tijd krijgen om in alle rust hun standpunten te verdedigen met twee ja-knikkende interviewers. Het draait gewoon om objectiviteit.
En jullie zien zelf toch ook wel dat iedere trukendoos uit de kast gehaald wordt om de PVV te bashen. Dan begrijp ik dat Wilders daar niet graag aan tafel komt zitten.
Vergeet ook niet dat de presentatoren ten eerste in het voordeel zijn dat ze met zijn tweeën zijn en daarnaast ook nog beide een oortje hebben waarachter nog een hele redactie verscholen zit.
In die positie ben je in staat om IEDEREEN, welke politicus dan ook, volledig met de grond gelijk te maken. En bij Wilders zouden ze dat zeker doen. Dat Wilders daar niet zelf vrolijk aan mee gaat werken kan ik goed begrijpen.
Ik vond het bij B&vD een stik irritanter dan bij P&W. Ik kan nou niet zeggen dat P&W bv. Rutte harder aanpakken dan Bos. Wel had ik het idee dat Femke Halsema daar ongeveer elke week op bezoek was.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:53 schreef Radegast het volgende:
Sowieso vind ik dat gezeur over (zogenaamde) linkse presentatoren/interviewers nogal jammer, bij Barend en van Dorp was dat helemaal geen issue volgens mij en die twee waren volgens mij een stuk linkser georienteerd dan bijvoorbeeld Jeroen Pauw. Of komt het alleen omdat het PO is en er een VARA logo in beeld staat?
QFT!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:09 schreef tompsv18 het volgende:
Was echt een geweldige uitzending, jammer dat we 4 maanden moeten wachten op het nieuwe seizoen. Knevel en Van den Brink vind ik stukken minder
Die was echt geniaal, ook echt synchroon naar elkaar toe draaien en elkaar aankijkenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:48 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Kroon: "Ben zelfs een keer boos op jullie geweest"
10 september is op een zaterdag.quote:
Maandag 12 september 2011 dus voor de goede ordequote:Pauw & Witteman begint op 12 september aan haar zesde seizoen.
KvdB is veel beterquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:40 schreef borisz het volgende:
Nog drie weken... Kunnen ze eindelijk weer eens los.
Yes!quote:
Waar zie je dat?quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:43 schreef borisz het volgende:
Eerste gasten zijn al bekend. De Bolk. Ofwel Frits Bolkestein en Bauke Mollema.
Wat een onzin zegquote:Op zondag 11 september 2011 15:01 schreef EchtGaaf het volgende:
Boklkestein is wel leuk. Maar de gasten bij KvdB zijn gewoon beter.
quote:Op maandag 12 september 2011 16:10 schreef borisz het volgende:
Line up:
- Roos Vonk
- Maurice De Hond
- Bauke Mollema
- Frits Bolkestein
Ik mis KvdB nu alquote:Op maandag 12 september 2011 18:18 schreef DrDentz het volgende:
Waarom geen Fritsje Wester, de miljoenennota is uitgelekt.![]()
Bauke Mollemaquote:Op maandag 12 september 2011 16:10 schreef borisz het volgende:
Line up:
- Roos Vonk
- Maurice De Hond
- Bauke Mollema
- Frits Bolkestein
Fuck yeah hoe weet ik dat tochquote:
Inderdaad ja!quote:Op maandag 12 september 2011 23:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mweh moet het weer over sport gaan
Jammer idd, want daar kunnen P&W niet mee omgaan. Dat zal wel niet veranderd zijn deze zomer.quote:Op maandag 12 september 2011 23:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mweh moet het weer over sport gaan
Splitscreen ofzo.quote:
Veel dierenleed dus.quote:Op maandag 12 september 2011 23:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
uit kartonnen verpakking bij de aldi
Inderdaad een bijzonder kwalijke zaak.quote:Op maandag 12 september 2011 23:08 schreef Breekfast het volgende:
Dus je doet samen met iemand een onderzoek, waaraan je je naam verbindt, maar je neemt niet de moeite om zelf de data te checken?![]()
Dat mens kun je geen wetenschapper noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |