Volgens mij is dit zo'n avond die al heel lang vantevoren besproken en geregeld is.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
En Bos zegt dus geen tijd voor VI te hebben
Volgens mij juist geen vaste gast, alleen als ie kon.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:50 schreef Toad het volgende:
Bij VI was hij toch een vaste gast? Dit is natuurlijk incidenteel.
Ik zou ook flauw worden van de onderbroekenlol van vd Gijpquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
En Bos zegt dus geen tijd voor VI te hebben
Ik ook, maar erger TV is ook leuk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:55 schreef Specularium het volgende:
Ik weet nu al dat ik me kapot ga ergeren aan Heleen.
Ik welquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:11 schreef Specularium het volgende:
Niet doen dit, ik hou niet zo van verandering.
Zekers leuk jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:11 schreef golfer het volgende:
Leuk wel zo'n jubileum-terugblikuitzending.
Nou misschien komt er een primeurtje. Bv dat Heleen Pauw in 2008 een orale traktatie heeft gegeven.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:11 schreef golfer het volgende:
Leuk wel zo'n jubileum-terugblikuitzending.
Ik snap heel goed dat het voor pberends allemaal niks is, want hier valt geen nieuwsstukje over in elkaar te flansen voor de FP.
Ze mag vanavond ook gewoon de ark van Jeroen in want ze heeft een open huwelijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:14 schreef msnk het volgende:
Beetje een egocentrisch wijf, die Heleen, maar wat een geil sletje zeg boh
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ze mag vanavond ook gewoon de ark van Jeroen in want ze heeft een open huwelijk
precies, zo gaat dat bij Jeroen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ton haar man zit in Portugal en zij gaat naar Duitsland en Engeland toe ..En als ze heimwee krijg, dan vlieg ik meteen naar je toe zei Ton ! ..Dat vertelde ze op twitter.Gek wijffiequote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:14 schreef DrDentz het volgende:
Klopt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:28 schreef Specularium het volgende:
Hier ging het toch van de week over, waarom er zo'n cordon sanitaire was?
Ik vergat dom.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:14 schreef msnk het volgende:
Beetje een egocentrisch wijf, die Heleen, maar wat een geil sletje zeg
Ze moeten even een compilatie maken van al die knipoogjes van hem op het einde van de show.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:34 schreef TUFKAL het volgende:
Nu komt de vraag: " waarom kleed Pauw vrouwelijke gasten altijd met z'n ogen uit?"
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:34 schreef TUFKAL het volgende:
Nu komt de vraag: " waarom kleed Pauw vrouwelijke gasten altijd met z'n ogen uit?"
Ik moet er altijd erg om lachen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:35 schreef golfer het volgende:
Het ligt vooral aan Jeroen Pauw, want die doet soms echt heel denigrerend naar vrouwelijke gasten.
Ja was duidelijk te zien net.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:35 schreef golfer het volgende:
Het ligt vooral aan Jeroen Pauw, want die doet soms echt heel denigrerend naar vrouwelijke gasten.
En daarna de vraag: hoeveel van die knipoogjes zijn beantwoord?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze moeten even een compilatie maken van al die knipoogjes van hem op het einde van de show.
Zal de mast wel zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:41 schreef Tem het volgende:
Femke heeft een eigen plankje in de ark van Jeroen.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal de mast wel zijn.
WHoeheheheheh11!!
zou jij haar uit je bed trappen>?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet niet of het wederzijds is.
Ze ziet er uit als een verlepte geit.
Toch denk ik dat ze goed kan pijpen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet niet of het wederzijds is.
Ze ziet er uit als een verlepte geit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |