Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
1 2 | su - mount /dev/gf/yuki /mnt/sleeping_devices/bd0 |
heulquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:24 schreef DaMart het volgende:
Verse cola.
Ik was na die 2,5 colaloze jaren bijna vergeten hoe lekker dat is.
Hmmhmmquote:
Mja, nieuwe fles was nog niet heel koud, maar wel met ijsblokjesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heulijskoud en met ijsblokjes
masserende nerdsquote:
Das denk ik maar beter ookquote:
quote:
hmm gaat dat snel of niet?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmhmm.
USB-stick erin steken en dan mounten ja![]()
...
Neuh, dan was het veel ergerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:22 schreef Bos81 het volgende:
Marijke. Ik dacht dat hij dat deed door een ruzie
Succesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neuh, dan was het veel ergerDaarom is ie ook m'n ex
En hai
En Peter is thuis, dus dingen doen![]()
Probeer je GF en Yuki nu een bed te laten delen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan snel gaan jaquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Probeer je GF en Yuki nu een bed te laten delen?NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Linux is case-sensitive, dus gf is essentieel anders dan GF.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Succes.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neuh, dan was het veel ergerDaarom is ie ook m'n ex
En hai
En Peter is thuis, dus dingen doen![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Probeer je GF en Yuki nu een bed te laten delen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Tot later mupkequote:
In before Phenoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:24 schreef littledrummergirl het volgende:
mijn beste nerdmaatje is voor 3 weken naar japan
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, vond het wel komisch, houd wel van dat soort geintjes
Maar goldfinger is ook met kleine letters, dus gf!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
Linux is case-sensitive, dus gf is essentieel anders dan GF.
NEIN.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar goldfinger is ook met kleine letters, dus gf!
Dat ouderwetse compressieformaat is weer aan het falen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar goldfinger is ook met kleine letters, dus gf!
Die horloges zijn zo tofquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:38 schreef PriemGirl het volgende:
Nerds en geeks
Had ik al verteld dat ik - heel nerdy ook - een binaire hologe heb?
Nu welquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:38 schreef PriemGirl het volgende:
Nerds en geeks
ik snap er niks vanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:38 schreef PriemGirl het volgende:
Nerds en geeks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:44 schreef PriemGirl het volgende:
Deze dus:OhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebbuh!!
![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Deze dus:Leuk ding hoor maar om nou eerst te moeten uitrekenen hoe laat het is vind ik een beetje kloteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze dus:Die is tooooooofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Is voor mij geen uitrekenen meerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Leuk ding hoor maar om nou eerst te moeten uitrekenen hoe laat het is vind ik een beetje klote
Deze dus:ik heb ooit zelf een binaire wekker gebouwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en je had al eens verteld
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb ooit zelf een binaire wekker gebouwd![]()
Alleen echte nerds onthouden zoietsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Dan kun je mij ook wel een binaire horloge bouwenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja hoor dat kanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan kun je mij ook wel een binaire horloge bouwen
Jij kan allesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja hoor dat kan![]()
ik moet alleen even opzoeken wat de frequentie van kwarts ook alweer is en dan de deler weer uittekenen maaar... zie mijn ondertitel
ik kan dat
Wil je indruk maken op H.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan kun je mij ook wel een binaire horloge bouwen
Whehehehequote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:53 schreef PriemGirl het volgende:
Phihihi ik heb het receptioniste verhaal net tegen de baas verteld; zegt ie "bij deze bevorder ik je tot office manager; zodat je met je titel kan opscheppen"
Lollige bazen
Wat kan je nog niet?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou....
jaen zo niet dan leer ik het wel
een vol hoofd leeg maken binnen 30 minutenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een vol hoofd leeg maken binnen 30 minuten
Ik weet daar wel wat voor hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Opdracht gewhatsapped gekregen van je maquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:57 schreef Joysa het volgende:
Ik ga maar eens wat kleren in de wasmachine dumpen.
kan je mij dat leren?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Whehe, dat zou mijn ma ook doenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Opdracht gewhatsapped gekregen van je ma?
Tot morgenochtend *vroeg*quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:00 schreef wel.o.k het volgende:
tijd voor operatie stofwolk![]()
[ afbeelding ]
en tegenwoordig heb ik daar weer zin in
nu ben ik nieuwsgierigquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar de juiste persoon voor ben hoor
weet je het zeker?quote:
quote:
Hij weet het zeker.quote:
Koffie.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:07 schreef DaMart het volgende:
Misschien moet ik vaker cola drinken onder werktijd... ik heb zowaar een half uur ononderbroken doorgewerkt vandaag.
Neequote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Opdracht gewhatsapped gekregen van je ma?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:09 schreef DaMart het volgende:
Gaat lekker met de dagcijfers, trouwens.
Moet je niet werken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Ben je toch ookquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee
Ze noemde me wel een prutser net via WA
Ja, je zou toch eens een leraar op school tegenkomen!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:14 schreef RockNijntje het volgende:
Handig, die leraren die steeds langslopen
Ja, eng manquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, je zou toch eens een leraar op school tegenkomen!
Ja, doe ik ondertussen ook... gelukkig komt dat aantal ook voor een groot deel doordat ik iets te laat mijn bed opzocht vannachtquote:
Heb ik hier geen last vanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:14 schreef RockNijntje het volgende:
Handig, die leraren die steeds langslopen
Dus vanavond is het rustigquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, doe ik ondertussen ook... gelukkig komt dat aantal ook voor een groot deel doordat ik iets te laat mijn bed opzocht vannacht.
Zelfs ik sta er nog tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Ik sta er niet inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Gaan we nu ook al tussenstanden posten, het wordt ook echt steeds triester he
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Sommige mensen fappen nu eenmaal graagquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sta er niet in
Gaan we nu ook al tussenstanden posten, het wordt ook echt steeds triester he
En, vond jij het fappen ook zo lekker?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Sommige mensen fappen nu eenmaal graag...
Haiquote:
Ik fap niet op cijfers.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
En, vond jij het fappen ook zo lekker?.
Waar zitten jullie ook al weer eens?quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar zitten jullie ook al weer eens?
Red ik dat in 20 minuten vanaf de TU/e?
Te voet?quote:
Google maps geeft aan dat het 22min lopen isquote:
Ik loop 7 a 8 per uur, sneller dan google vindt dus.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Google maps geeft aan dat het 22min lopen is
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:45 schreef Joysa het volgende:
Omg, iemand aan de deur, zo'n mannetje van de energie, goedkoper blabla.. damn die was lekker![]()
Wel je handtekening gezetquote:
Hondje vloog op 'm af, en toen begon ie over haren, en over vriendin, en toen zei ie dat ie geen vriendin had.quote:
"Please take off your shirt and come in ! I mean!!! Please take off your coat and come inquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:45 schreef Joysa het volgende:
Omg, iemand aan de deur, zo'n mannetje van de energie, goedkoper blabla.. damn die was lekker![]()
Heb ook niks van zn verhaal onthouden
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hondje vloog op 'm af, en toen begon ie over haren, en over vriendin, en toen zei ie dat ie geen vriendin had.
En hij komt vanavond terug als mama thuis is, OMG
Dus als ik er vanavond om 9u niet ben is hij nog niet langs geweestquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dus als ik er vanavond om 9u niet ben is hij nog niet langs geweest
Of zit ie binnen
waar binnenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dus als ik er vanavond om 9u niet ben is hij nog niet langs geweest
Of zit ie binnen
Bij Joysa en haar moeder natuurlijkquote:
quote:
Ik wou typen 'hij is te oud'.. maar dat geloof je ook vast niet meer he?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:48 schreef MPG het volgende:
[..].
En H. dan? Zal ik die het trieste nieuws vast vertellen?
Nee, dat geloof ik niet meer neequote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik wou typen 'hij is te oud'.. maar dat geloof je ook vast niet meer he?
Maar neeehh, hij had een harde g
Ik moet toch iets verzinnenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik niet meer nee![]()
.
EN sowieso, leeftijd is maar een getal. Voel je niks van.
En die harde G hoeft ook geen bezwaar te zijn hoor![]()
...
Belgjeeeeequote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:52 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn vriend is ook op mij gevallen voor mijn ongelooflijk gruwelijk sexy accent.. off course.. of euh..![]()
* PriemGirl purrrrrrrsquote:
Misschien had ie een binaire horloge en had ie niet goed gerekendquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
Toch typisch dat je aangeeft een pakje te willen ontvangen tussen 18.00 en 20.00 en je dan om 16.00 al een pakje hebt
Je hebt het dan in ieder geval op tijd, het komt vaker voor dat het later arriveert.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
Toch typisch dat je aangeeft een pakje te willen ontvangen tussen 18.00 en 20.00 en je dan om 16.00 al een pakje hebt
Hihi die editquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Je hebt het dan in ieder geval op tijd, het komt vaker voor dat het later arriveert.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
Dat vind ik dan wel weer hilarischquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wij kwamen net thuis, had de bezorger een pakket voor m'n moeder buiten neergezetTegen de biobak
Heb ik nou toevallig een moeder met smetvrees... :|w
quote:
quote:
dat snap ik ook welquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja
Maar buiten neerzetten is natuurlijk echt slecht
Wat een faalquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wij kwamen net thuis, had de bezorger een pakket voor m'n moeder buiten neergezetTegen de biobak
Heb ik nou toevallig een moeder met smetvrees...
Hondje - Joysa: 1 - 0quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:00 schreef Joysa het volgende:
Hond komt de bal brengen, ik gooi 'm heel enthousiast weg.. kijkt ie me aan, loopt ie heul de andere kant op en gaat ie liggen
![]()
![]()
Wat doe jij met de hond van mijn ouders?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:00 schreef Joysa het volgende:
Hond komt de bal brengen, ik gooi 'm heel enthousiast weg.. kijkt ie me aan, loopt ie heul de andere kant op en gaat ie liggen
![]()
![]()
Dat doen ze hier dus errrrrrg vaak.... Ik vind het wel prima eigenlijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja
Maar buiten neerzetten is natuurlijk echt slecht
quote:
Pehehehe herkenbaar.. Zo ben ik ook eens heel enthousiast 3x achter de bal aangelopen om samson te tonen hoeveel fun het was !!! Zodat hij kon gaan liggen en mij al kwispelend zat te volgenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:00 schreef Joysa het volgende:
![]()
![]()
Ik niet, staat zo voor het grijpenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat doen ze hier dus errrrrrg vaak.... Ik vind het wel prima eigenlijk
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pehehehe herkenbaar.. Zo ben ik ook eens heel enthousiast 3x achter de bal aangelopen om samson te tonen hoeveel fun het was !!! Zodat hij kon gaan liggen en mij al kwispelend zat te volgen
Hondjes
Bij ons staat het onder carport; en achter de bakken. Of in het inhammetje voor onze deur; waar een bankje staat, daaronder. Dus nooit echt in het zicht.quote:
Dan moet je al die hitsige mannen van FOK! slaan, niet Yuki!quote:
* LovelyLady slaat phenoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je al die hitsige mannen van FOK! slaan, niet Yuki!
MPG en DM hebben er vast geen last van met die push van hun
Jij wel dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je al die hitsige mannen van FOK! slaan, niet Yuki!
MPG en DM hebben er vast geen last van met die push van hun
Waarom zou ik Yuki PM'en.quote:
He, ik sta niet bekend om PM- en DM-gedragquote:
Hoiquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
en weer terug van het boodscahppen doen *O8
Jullie fappen toch graag? Al is het wel gezonder om dat om vrouwen te doen dan cijfers btw.quote:
huhquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jullie fappen toch graag? Al is het wel gezonder om dat om vrouwen te doen dan cijfers btw.
Goed plan, ik ga ook. Dus kom maar weer uit jullie schuilkelders, die vervelende gast is weer wegquote:
Wat doet je zusje nu weer?quote:
but i wuv joe...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goed plan, ik ga ook. Dus kom maar weer uit jullie schuilkelders, die vervelende gast is weer weg
Oh, fijnquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:27 schreef PriemGirl het volgende:
Grommmmm collega probeerde mijn schoen weer af te vatten. Lukte niet... Gevolg: Zool heeft los gelatenSchoen kapoet
mooi, dat worden dus nieuwe schoenen voor jouquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:27 schreef PriemGirl het volgende:
Grommmmm collega probeerde mijn schoen weer af te vatten. Lukte niet... Gevolg: Zool heeft los gelatenSchoen kapoet
Nee, een sneu mannetje dat mij zit te pm'men over een reactie die ik gaf op zijn topic. Had hij maar een fatsoenlijke OP moeten makenquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:34 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, een sneu mannetje dat mij zit te pm'men over een reactie die ik gaf op zijn topic. Had hij maar een fatsoenlijke OP moeten maken
En dat vind ik, inderdaad. zo vreselijk erg.........quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mooi, dat worden dus nieuwe schoenen voor jou
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:39 schreef DaMart het volgende:
Net een vriend aan de telefoon, ik vertelde dat omdat ik niet bij zijn verjaardag kom, er meer cola voor hem overblijft omdat ik het weer drink... hij herhaalt dat, hoor ik zijn vriendin op de achtergrond keihard 'WAT?!' roepen
.
ik heb me nu 3 dagen niet geschoren, gisterenavond geen zin in cq vergetenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:41 schreef wel.o.k het volgende:
ik moet me de hele week al scheren![]()
maar ik heb gehoord dat baardjeszijn
dus ik laat hem nog staan denk ik
2,5 jaar lang geen druppel gedronken, en met geen mogelijkheid kregen ze me weer aan de cola... en nu ineens vrijwillig toch weer... dat riep wat verbazing opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
Ja, kan me voorstellenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
2,5 jaar lang geen druppel gedronken, en met geen mogelijkheid kregen ze me weer aan de cola... en nu ineens vrijwillig toch weer... dat riep wat verbazing op.
Ik stem op Koen als weerwolfquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb me nu 3 dagen niet geschoren, gisterenavond geen zin in cq vergeten
ik verwacht weer wat commentaar straks thuis
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:42 schreef summer2bird het volgende:
Hey, DaMart, vanavond weer soap?is dit een auditie voor een rolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Ja, maar nu toch weer toegegeven...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:42 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, kan me voorstellen
2,5 jaar is echt lang
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:42 schreef summer2bird het volgende:
Hey, DaMart, vanavond weer soap?Nee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je had geen zin, ik was erbijquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb me nu 3 dagen niet geschoren, gisterenavond geen zin in cq vergeten
ik verwacht weer wat commentaar straks thuis
ik heb liever gladquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:41 schreef wel.o.k het volgende:
Jaaaah en dan op tv,quote:
Ik had al eens eerder een idee voor een KSC-soap... die heette toen 'Goede thee, slechte koffie'!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:45 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jaaaah en dan op tv,
goede Fok!kers, slechte Fok!kers,
nee het leven spaart ze niet,
goede Fok!kers, slechte Fok!kers,
soms geluk en soms verdriet
Yeahahaheah
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had al eens eerder een idee voor een KSC-soap... die heette toen 'Goede thee, slechte koffie'!
Mmmm, dat rijmt niet zo leukquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had al eens eerder een idee voor een KSC-soap... die heette toen 'Goede thee, slechte koffie'!
Mart trok al bijna de handdoek van Barretje afquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:45 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Whut, wie goat er brommers kieken met wie?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mart trok al bijna de handdoek van Barretje af
Elke aflevering zou dan een andere titel hebben gekregen hoor!quote:
echt welquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Elke aflevering zou dan een andere titel hebben gekregen hoor!Holy....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je had er al helemaal over nagedacht
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Elke aflevering zou dan een andere titel hebben gekregen hoor!En goede ijsthee en slechte koffie voor mij en RN en TFMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twiddel
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
echt weldie nemen we even lekker van achter te grazen
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
echt weldie nemen we even lekker van achter te grazen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
peuter ze wokquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:52 schreef wel.o.k het volgende:
goed, ik ga een splinter uit mijn pink peuteren en even naar de keuken lampjes kijken
ik kan heel goed splinters peuteren D:quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:52 schreef wel.o.k het volgende:
goed, ik ga een splinter uit mijn pink peuteren en even naar de keuken lampjes kijken
gezelliequote:
hier anders ook niet hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gezellie
had me ook leuk geleken
mja, iets van plannen-op-de-korte-termijn-werkt-niet-in-huize-Koen
Ja dat is vervelendquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gezellie
had me ook leuk geleken
mja, iets van plannen-op-de-korte-termijn-werkt-niet-in-huize-Koen
ik ook, dus die neem ik dan maar in huize Koenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat is vervelend
Hier ook niet echt maar ik heb trek in een flinke borrel
Is wel goedkoperquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook, dus die neem ik dan maar in huize Koen![]()
dat dan weer welquote:
Ongeschoren bakkesenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:41 schreef wel.o.k het volgende:
En dan de soap?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:11 schreef DaMart het volgende:
* DaMart gaat even experimenteren in de keuken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
En dan de soap?soapverslaafdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
of alcoholconsumptie beperkt houdenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat wordt BOBbenOf met de trein naar Sweet Lake City
IJsthee is viesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:50 schreef summer2bird het volgende:
[..]
En goede ijsthee en slechte koffie voor mij en RN en TFM
laatst op het strand waren er van die gasten die dat idd zo dedenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kom jij altijd zo ergens binnen of doe je dat alleen op internet?
Altijd leuk,dronken mensenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatst op het strand waren er van die gasten die dat idd zo deden
GMTAquote:
dat waren ze nog geneensquote:
Omgquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat waren ze nog geneens
Van die gassies die aandacht zochten dmv ''meisje'' ''hey jij daar met die gele bikini'' ''hey meisje waarom zeg je niks terug'' '''HOER''
Opwindend!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat waren ze nog geneens
Van die gassies die aandacht zochten dmv ''meisje'' ''hey jij daar met die gele bikini'' ''hey meisje waarom zeg je niks terug'' '''HOER''
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:20 schreef DaMart het volgende:
Die bagger van Bashterdam is foetsie... hij zelf straks hopelijk ook!
Dit wordt een banquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:20 schreef DaMart het volgende:
Die bagger van Bashterdam is foetsie... hij zelf straks hopelijk ook!
en nummer 4quote:
Gast, die post was post 310 in dit topicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |