Wat doe jij met de hond van mijn ouders?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:00 schreef Joysa het volgende:
Hond komt de bal brengen, ik gooi 'm heel enthousiast weg.. kijkt ie me aan, loopt ie heul de andere kant op en gaat ie liggen
![]()
![]()
Dat doen ze hier dus errrrrrg vaak.... Ik vind het wel prima eigenlijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja
Maar buiten neerzetten is natuurlijk echt slecht
quote:
Pehehehe herkenbaar.. Zo ben ik ook eens heel enthousiast 3x achter de bal aangelopen om samson te tonen hoeveel fun het was !!! Zodat hij kon gaan liggen en mij al kwispelend zat te volgenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:00 schreef Joysa het volgende:
Hond komt de bal brengen, ik gooi 'm heel enthousiast weg.. kijkt ie me aan, loopt ie heul de andere kant op en gaat ie liggen
![]()
![]()
Ik niet, staat zo voor het grijpenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat doen ze hier dus errrrrrg vaak.... Ik vind het wel prima eigenlijk
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pehehehe herkenbaar.. Zo ben ik ook eens heel enthousiast 3x achter de bal aangelopen om samson te tonen hoeveel fun het was !!! Zodat hij kon gaan liggen en mij al kwispelend zat te volgen
Hondjes
Bij ons staat het onder carport; en achter de bakken. Of in het inhammetje voor onze deur; waar een bankje staat, daaronder. Dus nooit echt in het zicht.quote:
Dan moet je al die hitsige mannen van FOK! slaan, niet Yuki!quote:
* LovelyLady slaat phenoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je al die hitsige mannen van FOK! slaan, niet Yuki!
MPG en DM hebben er vast geen last van met die push van hun
Jij wel dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je al die hitsige mannen van FOK! slaan, niet Yuki!
MPG en DM hebben er vast geen last van met die push van hun
Waarom zou ik Yuki PM'en.quote:
He, ik sta niet bekend om PM- en DM-gedragquote:
Hoiquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
en weer terug van het boodscahppen doen *O8
Jullie fappen toch graag? Al is het wel gezonder om dat om vrouwen te doen dan cijfers btw.quote:
huhquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jullie fappen toch graag? Al is het wel gezonder om dat om vrouwen te doen dan cijfers btw.
Goed plan, ik ga ook. Dus kom maar weer uit jullie schuilkelders, die vervelende gast is weer wegquote:
Wat doet je zusje nu weer?quote:
but i wuv joe...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goed plan, ik ga ook. Dus kom maar weer uit jullie schuilkelders, die vervelende gast is weer weg
Oh, fijnquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:27 schreef PriemGirl het volgende:
Grommmmm collega probeerde mijn schoen weer af te vatten. Lukte niet... Gevolg: Zool heeft los gelatenSchoen kapoet
mooi, dat worden dus nieuwe schoenen voor jouquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:27 schreef PriemGirl het volgende:
Grommmmm collega probeerde mijn schoen weer af te vatten. Lukte niet... Gevolg: Zool heeft los gelatenSchoen kapoet
Nee, een sneu mannetje dat mij zit te pm'men over een reactie die ik gaf op zijn topic. Had hij maar een fatsoenlijke OP moeten makenquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:34 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, een sneu mannetje dat mij zit te pm'men over een reactie die ik gaf op zijn topic. Had hij maar een fatsoenlijke OP moeten maken
En dat vind ik, inderdaad. zo vreselijk erg.........quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mooi, dat worden dus nieuwe schoenen voor jou
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:39 schreef DaMart het volgende:
Net een vriend aan de telefoon, ik vertelde dat omdat ik niet bij zijn verjaardag kom, er meer cola voor hem overblijft omdat ik het weer drink... hij herhaalt dat, hoor ik zijn vriendin op de achtergrond keihard 'WAT?!' roepen
.
ik heb me nu 3 dagen niet geschoren, gisterenavond geen zin in cq vergetenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:41 schreef wel.o.k het volgende:
ik moet me de hele week al scheren![]()
maar ik heb gehoord dat baardjeszijn
dus ik laat hem nog staan denk ik
2,5 jaar lang geen druppel gedronken, en met geen mogelijkheid kregen ze me weer aan de cola... en nu ineens vrijwillig toch weer... dat riep wat verbazing opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
Ja, kan me voorstellenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
2,5 jaar lang geen druppel gedronken, en met geen mogelijkheid kregen ze me weer aan de cola... en nu ineens vrijwillig toch weer... dat riep wat verbazing op.
Ik stem op Koen als weerwolfquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb me nu 3 dagen niet geschoren, gisterenavond geen zin in cq vergeten
ik verwacht weer wat commentaar straks thuis
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:42 schreef summer2bird het volgende:
Hey, DaMart, vanavond weer soap?is dit een auditie voor een rolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |