Hondje vloog op 'm af, en toen begon ie over haren, en over vriendin, en toen zei ie dat ie geen vriendin had.quote:
"Please take off your shirt and come in ! I mean!!! Please take off your coat and come inquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:45 schreef Joysa het volgende:
Omg, iemand aan de deur, zo'n mannetje van de energie, goedkoper blabla.. damn die was lekker![]()
Heb ook niks van zn verhaal onthouden
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hondje vloog op 'm af, en toen begon ie over haren, en over vriendin, en toen zei ie dat ie geen vriendin had.
En hij komt vanavond terug als mama thuis is, OMG
Dus als ik er vanavond om 9u niet ben is hij nog niet langs geweestquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dus als ik er vanavond om 9u niet ben is hij nog niet langs geweest
Of zit ie binnen
waar binnenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dus als ik er vanavond om 9u niet ben is hij nog niet langs geweest
Of zit ie binnen
Bij Joysa en haar moeder natuurlijkquote:
quote:
Ik wou typen 'hij is te oud'.. maar dat geloof je ook vast niet meer he?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:48 schreef MPG het volgende:
[..].
En H. dan? Zal ik die het trieste nieuws vast vertellen?
Nee, dat geloof ik niet meer neequote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik wou typen 'hij is te oud'.. maar dat geloof je ook vast niet meer he?
Maar neeehh, hij had een harde g
Ik moet toch iets verzinnenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik niet meer nee![]()
.
EN sowieso, leeftijd is maar een getal. Voel je niks van.
En die harde G hoeft ook geen bezwaar te zijn hoor![]()
...
Belgjeeeeequote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:52 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn vriend is ook op mij gevallen voor mijn ongelooflijk gruwelijk sexy accent.. off course.. of euh..![]()
* PriemGirl purrrrrrrsquote:
Misschien had ie een binaire horloge en had ie niet goed gerekendquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
Toch typisch dat je aangeeft een pakje te willen ontvangen tussen 18.00 en 20.00 en je dan om 16.00 al een pakje hebt
Je hebt het dan in ieder geval op tijd, het komt vaker voor dat het later arriveert.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
Toch typisch dat je aangeeft een pakje te willen ontvangen tussen 18.00 en 20.00 en je dan om 16.00 al een pakje hebt
Hihi die editquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Je hebt het dan in ieder geval op tijd, het komt vaker voor dat het later arriveert.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
Dat vind ik dan wel weer hilarischquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wij kwamen net thuis, had de bezorger een pakket voor m'n moeder buiten neergezetTegen de biobak
Heb ik nou toevallig een moeder met smetvrees... :|w
quote:
quote:
dat snap ik ook welquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja
Maar buiten neerzetten is natuurlijk echt slecht
Wat een faalquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wij kwamen net thuis, had de bezorger een pakket voor m'n moeder buiten neergezetTegen de biobak
Heb ik nou toevallig een moeder met smetvrees...
Hondje - Joysa: 1 - 0quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:00 schreef Joysa het volgende:
Hond komt de bal brengen, ik gooi 'm heel enthousiast weg.. kijkt ie me aan, loopt ie heul de andere kant op en gaat ie liggen
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |