Wat doe jij met de hond van mijn ouders?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:00 schreef Joysa het volgende:
Hond komt de bal brengen, ik gooi 'm heel enthousiast weg.. kijkt ie me aan, loopt ie heul de andere kant op en gaat ie liggen
![]()
![]()
Dat doen ze hier dus errrrrrg vaak.... Ik vind het wel prima eigenlijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja
Maar buiten neerzetten is natuurlijk echt slecht
quote:
Pehehehe herkenbaar.. Zo ben ik ook eens heel enthousiast 3x achter de bal aangelopen om samson te tonen hoeveel fun het was !!! Zodat hij kon gaan liggen en mij al kwispelend zat te volgenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:00 schreef Joysa het volgende:
Hond komt de bal brengen, ik gooi 'm heel enthousiast weg.. kijkt ie me aan, loopt ie heul de andere kant op en gaat ie liggen
![]()
![]()
Ik niet, staat zo voor het grijpenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat doen ze hier dus errrrrrg vaak.... Ik vind het wel prima eigenlijk
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pehehehe herkenbaar.. Zo ben ik ook eens heel enthousiast 3x achter de bal aangelopen om samson te tonen hoeveel fun het was !!! Zodat hij kon gaan liggen en mij al kwispelend zat te volgen
Hondjes
Bij ons staat het onder carport; en achter de bakken. Of in het inhammetje voor onze deur; waar een bankje staat, daaronder. Dus nooit echt in het zicht.quote:
Dan moet je al die hitsige mannen van FOK! slaan, niet Yuki!quote:
* LovelyLady slaat phenoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je al die hitsige mannen van FOK! slaan, niet Yuki!
MPG en DM hebben er vast geen last van met die push van hun
Jij wel dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je al die hitsige mannen van FOK! slaan, niet Yuki!
MPG en DM hebben er vast geen last van met die push van hun
Waarom zou ik Yuki PM'en.quote:
He, ik sta niet bekend om PM- en DM-gedragquote:
Hoiquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
en weer terug van het boodscahppen doen *O8
Jullie fappen toch graag? Al is het wel gezonder om dat om vrouwen te doen dan cijfers btw.quote:
huhquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jullie fappen toch graag? Al is het wel gezonder om dat om vrouwen te doen dan cijfers btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |