Ja, maar nu toch weer toegegeven...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:42 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, kan me voorstellen
2,5 jaar is echt lang
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:42 schreef summer2bird het volgende:
Hey, DaMart, vanavond weer soap?Nee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je had geen zin, ik was erbijquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb me nu 3 dagen niet geschoren, gisterenavond geen zin in cq vergeten
ik verwacht weer wat commentaar straks thuis
ik heb liever gladquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:41 schreef wel.o.k het volgende:
ik moet me de hele week al scheren![]()
maar ik heb gehoord dat baardjeszijn
dus ik laat hem nog staan denk ik
Jaaaah en dan op tv,quote:
Ik had al eens eerder een idee voor een KSC-soap... die heette toen 'Goede thee, slechte koffie'!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:45 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jaaaah en dan op tv,
goede Fok!kers, slechte Fok!kers,
nee het leven spaart ze niet,
goede Fok!kers, slechte Fok!kers,
soms geluk en soms verdriet
Yeahahaheah
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had al eens eerder een idee voor een KSC-soap... die heette toen 'Goede thee, slechte koffie'!
Mmmm, dat rijmt niet zo leukquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had al eens eerder een idee voor een KSC-soap... die heette toen 'Goede thee, slechte koffie'!
Mart trok al bijna de handdoek van Barretje afquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:45 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Whut, wie goat er brommers kieken met wie?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mart trok al bijna de handdoek van Barretje af
Elke aflevering zou dan een andere titel hebben gekregen hoor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Elke aflevering zou dan een andere titel hebben gekregen hoor!Holy....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je had er al helemaal over nagedacht
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Elke aflevering zou dan een andere titel hebben gekregen hoor!En goede ijsthee en slechte koffie voor mij en RN en TFMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twiddel
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
echt weldie nemen we even lekker van achter te grazen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
echt weldie nemen we even lekker van achter te grazen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
peuter ze wokquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:52 schreef wel.o.k het volgende:
goed, ik ga een splinter uit mijn pink peuteren en even naar de keuken lampjes kijken
ik kan heel goed splinters peuteren D:quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:52 schreef wel.o.k het volgende:
goed, ik ga een splinter uit mijn pink peuteren en even naar de keuken lampjes kijken
gezelliequote:
hier anders ook niet hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gezellie
had me ook leuk geleken
mja, iets van plannen-op-de-korte-termijn-werkt-niet-in-huize-Koen
Ja dat is vervelendquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gezellie
had me ook leuk geleken
mja, iets van plannen-op-de-korte-termijn-werkt-niet-in-huize-Koen
ik ook, dus die neem ik dan maar in huize Koenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat is vervelend
Hier ook niet echt maar ik heb trek in een flinke borrel
Is wel goedkoperquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook, dus die neem ik dan maar in huize Koen![]()
dat dan weer welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |