Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
1 2 | su - mount /dev/gf/yuki /mnt/sleeping_devices/bd0 |
heulquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:24 schreef DaMart het volgende:
Verse cola.
Ik was na die 2,5 colaloze jaren bijna vergeten hoe lekker dat is.
Hmmhmmquote:
Mja, nieuwe fles was nog niet heel koud, maar wel met ijsblokjesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heulijskoud en met ijsblokjes
masserende nerdsquote:
Das denk ik maar beter ookquote:
quote:
hmm gaat dat snel of niet?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmhmm.
USB-stick erin steken en dan mounten ja![]()
...
Neuh, dan was het veel ergerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:22 schreef Bos81 het volgende:
Marijke. Ik dacht dat hij dat deed door een ruzie
Succesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neuh, dan was het veel ergerDaarom is ie ook m'n ex
En hai
En Peter is thuis, dus dingen doen![]()
Probeer je GF en Yuki nu een bed te laten delen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan snel gaan jaquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Probeer je GF en Yuki nu een bed te laten delen?NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Linux is case-sensitive, dus gf is essentieel anders dan GF.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Succes.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neuh, dan was het veel ergerDaarom is ie ook m'n ex
En hai
En Peter is thuis, dus dingen doen![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Probeer je GF en Yuki nu een bed te laten delen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Tot later mupkequote:
In before Phenoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:24 schreef littledrummergirl het volgende:
mijn beste nerdmaatje is voor 3 weken naar japan
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, vond het wel komisch, houd wel van dat soort geintjes
Maar goldfinger is ook met kleine letters, dus gf!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
Linux is case-sensitive, dus gf is essentieel anders dan GF.
NEIN.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar goldfinger is ook met kleine letters, dus gf!
Dat ouderwetse compressieformaat is weer aan het falen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar goldfinger is ook met kleine letters, dus gf!
Die horloges zijn zo tofquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:38 schreef PriemGirl het volgende:
Nerds en geeks
Had ik al verteld dat ik - heel nerdy ook - een binaire hologe heb?
Nu welquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:38 schreef PriemGirl het volgende:
Nerds en geeks
ik snap er niks vanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:38 schreef PriemGirl het volgende:
Nerds en geeks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:44 schreef PriemGirl het volgende:
Deze dus:OhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebbuh!!
![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Deze dus:Leuk ding hoor maar om nou eerst te moeten uitrekenen hoe laat het is vind ik een beetje kloteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze dus:Die is tooooooofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Is voor mij geen uitrekenen meerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Leuk ding hoor maar om nou eerst te moeten uitrekenen hoe laat het is vind ik een beetje klote
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |