weet je het zeker?quote:
quote:
Hij weet het zeker.quote:
Koffie.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:07 schreef DaMart het volgende:
Misschien moet ik vaker cola drinken onder werktijd... ik heb zowaar een half uur ononderbroken doorgewerkt vandaag.
Neequote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Opdracht gewhatsapped gekregen van je ma?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:09 schreef DaMart het volgende:
Gaat lekker met de dagcijfers, trouwens.
Moet je niet werken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Ben je toch ookquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee
Ze noemde me wel een prutser net via WA
Ja, je zou toch eens een leraar op school tegenkomen!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:14 schreef RockNijntje het volgende:
Handig, die leraren die steeds langslopen
Ja, eng manquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, je zou toch eens een leraar op school tegenkomen!
Ja, doe ik ondertussen ook... gelukkig komt dat aantal ook voor een groot deel doordat ik iets te laat mijn bed opzocht vannachtquote:
Heb ik hier geen last vanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:14 schreef RockNijntje het volgende:
Handig, die leraren die steeds langslopen
Dus vanavond is het rustigquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, doe ik ondertussen ook... gelukkig komt dat aantal ook voor een groot deel doordat ik iets te laat mijn bed opzocht vannacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |