quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:44 schreef PriemGirl het volgende:
Deze dus:ik heb ooit zelf een binaire wekker gebouwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en je had al eens verteld
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb ooit zelf een binaire wekker gebouwd![]()
Alleen echte nerds onthouden zoietsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Dan kun je mij ook wel een binaire horloge bouwenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja hoor dat kanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan kun je mij ook wel een binaire horloge bouwen
Jij kan allesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja hoor dat kan![]()
ik moet alleen even opzoeken wat de frequentie van kwarts ook alweer is en dan de deler weer uittekenen maaar... zie mijn ondertitel
ik kan dat
Wil je indruk maken op H.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan kun je mij ook wel een binaire horloge bouwen
Whehehehequote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:53 schreef PriemGirl het volgende:
Phihihi ik heb het receptioniste verhaal net tegen de baas verteld; zegt ie "bij deze bevorder ik je tot office manager; zodat je met je titel kan opscheppen"
Lollige bazen
Wat kan je nog niet?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou....
jaen zo niet dan leer ik het wel
een vol hoofd leeg maken binnen 30 minutenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een vol hoofd leeg maken binnen 30 minuten
Ik weet daar wel wat voor hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Opdracht gewhatsapped gekregen van je maquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:57 schreef Joysa het volgende:
Ik ga maar eens wat kleren in de wasmachine dumpen.
kan je mij dat leren?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Whehe, dat zou mijn ma ook doenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Opdracht gewhatsapped gekregen van je ma?
Tot morgenochtend *vroeg*quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:00 schreef wel.o.k het volgende:
tijd voor operatie stofwolk![]()
[ afbeelding ]
en tegenwoordig heb ik daar weer zin in
nu ben ik nieuwsgierigquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar de juiste persoon voor ben hoor
weet je het zeker?quote:
quote:
Hij weet het zeker.quote:
Koffie.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:07 schreef DaMart het volgende:
Misschien moet ik vaker cola drinken onder werktijd... ik heb zowaar een half uur ononderbroken doorgewerkt vandaag.
Neequote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Opdracht gewhatsapped gekregen van je ma?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:09 schreef DaMart het volgende:
Gaat lekker met de dagcijfers, trouwens.
Moet je niet werken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Ben je toch ookquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee
Ze noemde me wel een prutser net via WA
Ja, je zou toch eens een leraar op school tegenkomen!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:14 schreef RockNijntje het volgende:
Handig, die leraren die steeds langslopen
Ja, eng manquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, je zou toch eens een leraar op school tegenkomen!
Ja, doe ik ondertussen ook... gelukkig komt dat aantal ook voor een groot deel doordat ik iets te laat mijn bed opzocht vannachtquote:
Heb ik hier geen last vanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:14 schreef RockNijntje het volgende:
Handig, die leraren die steeds langslopen
Dus vanavond is het rustigquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, doe ik ondertussen ook... gelukkig komt dat aantal ook voor een groot deel doordat ik iets te laat mijn bed opzocht vannacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |