Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Love of my livequote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Allerlei losse liedjes, Beef, Los Bomberos, Caro Emerald, A.J. Croce, Jamie Lidell, Relax en Shantel
Edit: EN Mondo Leone, met dank aan wokkeltje![]()
Veel plezierquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:05 schreef suikertaartje het volgende:
Jaaa, de was doen, Thijs wegbrengen, douchen en op stap![]()
Dikke kans dat DM die toch ook niet kentquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:05 schreef suikertaartje het volgende:
iPod!quote:
Ligt eraan wat voor muziek het isquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dikke kans dat DM die toch ook niet kent
wat heb jij doorgaans in je assortiment??quote:
Heb ik nietquote:
Ik zal je dorp de groeten doenquote:
je vergeet etenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:05 schreef suikertaartje het volgende:
Kom je morgen naar Venlo? Is nineties party in Central.quote:
Van alles... veel dancemuziek uit de jaren '90 en wat minder van na 2000, maar ook popmuziek en lichte rockmuziek... Evanescence, Racoon, Moby, Kelly Clarkson, Fastball, The Corrs, Snow patrol, Coldplay, The Killers, Carol Emerald, Amy macDonald, etc....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wat heb jij doorgaans in je assortiment??
Mart is van de jaren '90 happy hardcore en dergelijkequote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wat heb jij doorgaans in je assortiment??
is die van het laatste album??quote:
Die laatste is overigens verschrikkelijk goed van plaat en verschrikkelijk slecht livequote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van alles... veel dancemuziek uit de jaren '90 en wat minder van na 2000, maar ook popmuziek en lichte rockmuziek... Evanescence, Racoon, Moby, Kelly Clarkson, Fastball, The Corrs, Snow patrol, Coldplay, The Killers, Carol Emerald, Amy macDonald, etc.....
Luister weinigquote:
die is van Odeur de Clochardquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:09 schreef Barreltje het volgende:
[..]
is die van het laatste album??
ik heb hier alleen het eerste album erop staan..
(live @ panama)
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Mart is van de jaren '90 happy hardcore en dergelijke![]()
.
Ik heb haar nog nooit live gezien...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Die laatste is overigens verschrikkelijk goed van plaat en verschrikkelijk slecht live.
Morgenavond weer stuiterenquote:
staat op andere iPodquote:
ik heb die jij zei niet op Live@Panama staanquote:
DefQon registratie vorig jaar!quote:
ohja.. bij nader inzicht bedoelde ik lichtlive.. met tasha's worldquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb die jij zei niet op Live@Panama staan
I found a love but it didn't lastquote:
ja, staat aan nuquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohja.. bij nader inzicht bedoelde ik lichtlive.. met tasha's world
have you ever been mellooooooowwquote:
Nee. Jaren '90 in de breedste zin van het woord, met uitstapjes naar jaren '80 en '00. Van Nirvana tot Charly Lownoise & Mental Theo en van Linda Roos & Jessica tot de Macarena. En alles ertusseninquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Jaren '90 in de breedste zin van het woord, met uitstapjes naar jaren '80 en '00. Van Nirvana tot Charly Lownoise & Mental Theo en van Linda Roos & Jessica tot de Macarena. En alles ertussenin.
Is altijd wel relaxt zulke avonden/nachtenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Jaren '90 in de breedste zin van het woord, met uitstapjes naar jaren '80 en '00. Van Nirvana tot Charly Lownoise & Mental Theo en van Linda Roos & Jessica tot de Macarena. En alles ertussenin.
ow en dunequote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
I found a love but it didn't last
Wonderfull days belong to the past
I don't know where I stand, what I'm to do
I try to forget and to find someone new
So I pray on my knees to the heaven above
Send me somebody please, someone to love
Let them enter my story, lend me your hand
Don't wanna go down with a heart to be damned.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Dunequote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ow en dune![]()
lets go hand in hand
gfquote:
en dj paul elstak!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dune.
Like a rainbow to the stars
Keep the faith right in your heart
If you let your dreams come true
Then happiness will follow you.
Ja! Echt wel! Jeugdsentiment voor alle twintigers en dertigersquote:
Life is like a dancequote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en dj paul elstak!
*gaat nu hard denken welk nummer we draaien ter afsluiting van de huwelijks ceremonie* Hakkend de zaal uit!
En terecht! De muziek die ze tegenwoordig draaien is gewoon bagger, met al die hipflop, R&pee, Crap en zoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja! Echt wel! Jeugdsentiment voor alle twintigers en dertigers.
En het mooie is, zo'n avond is er elke maand muv de zomervakantie in die kroeg. En opvallend genoeg zijn dat de avonden waarop het doorgaans vrij saaie uitgaansgebeuren wél leeft.
Die jaren waren dan ook gewoon super qua muziek.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja! Echt wel! Jeugdsentiment voor alle twintigers en dertigers.
En het mooie is, zo'n avond is er elke maand muv de zomervakantie in die kroeg. En opvallend genoeg zijn dat de avonden waarop het doorgaans vrij saaie uitgaansgebeuren wél leeft.
Waar is dat, en is er een overnachtingsmogelijkheid op kruipafstandquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:19 schreef littledrummergirl het volgende:
off corso heeft ook iedere maand n groot 80's en 90's feestmiss n keer leuk voor n meet?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:21 schreef wel.o.k het volgende:
wok houdt zich maar even op de achtergrond met Led zeppelin, thin lizzy, the Doors, jimi hendrix, deep purple enz...
Voor mijn tijd, maar ook mooie dingenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:21 schreef wel.o.k het volgende:
wok houdt zich maar even op de achtergrond met Led zeppelin, thin lizzy, the Doors, jimi hendrix, deep purple enz...
das bij mij int centrumquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar is dat, en is er een overnachtingsmogelijkheid op kruipafstand?
Zelfde geldt voor De Winkel in Utrechtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:19 schreef littledrummergirl het volgende:
off corso heeft ook iedere maand n groot 80's en 90's feestmiss n keer leuk voor n meet?
en dat zou je niet zeggen als je me voor het eerst zietquote:
ook nog net van voor mijn tijd maar wel mee opgegroeidquote:
Wok draait bazenmuziekquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:21 schreef wel.o.k het volgende:
joysaquote:
solquote:
yukiquote:
plopquote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar is dat, en is er een overnachtingsmogelijkheid op kruipafstand?
in mijn tijdquote:
Ik heb hier heel weinig ruimte. En kruipen wordt moeilijk (tenzij je een uur wil kruipen), maar taxi's rijden volopquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:28 schreef Joysa het volgende:
Ik ga zo maar eens richting politie. aangifte doen van kwijtgemaakte id
Dat is niet zo fijn dat je hem kwijt bentquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:28 schreef Joysa het volgende:
Ik ga zo maar eens richting politie. aangifte doen van kwijtgeraakte id
Ondanks mijn breedte kan ik best met weinig ruimte toequote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb hier heel weinig ruimte. En kruipen wordt moeilijk (tenzij je een uur wil kruipen), maar taxi's rijden volop
Ik ben 'm al heel lang kwijtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is niet zo fijn dat je hem kwijt bentik kan het weten
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ondanks mijn breedte kan ik best met weinig ruimte toe. En kruipen is natuurlijk ook relatief, ik bedoel, een aangeschoten wandeling samen van een uur kan ook verrassend gezellig zijn
![]()
...
MPG is zelf een engerdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Moet je me wel beschermen tegen alle engerds in de bosjes op weg naar huis hoor
Dat is niet zo handigquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben 'm al heel lang kwijt
Maar ik bedacht me opeens dat ik volgende week vrijdag op vakantie ga, en er dan toch echt 1 nodig heb
Nu hebben ze bij de klote gemeente natuurlijk geen plek vandaag om een nieuwe aan te vragen.
Wordt het een spoedaanvraag, wat dus dubbel zo duur is
Ik ben de engerd hier hequote:
volgens mij kan je het beter strompelen noemenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben de engerd hier heEn ze lopen nog langs mijn huis dan ook
Ah, dat kan nog geld kosten. Stelletje homo's. Of was dat alleen met paspoortquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:28 schreef Joysa het volgende:
Ik ga zo maar eens richting politie. aangifte doen van kwijtgeraakte id
Euhm? Hoe dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben de engerd hier heEn ze lopen nog langs mijn huis dan ook
Ja volgens mij 25eu ofzoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dat kan nog geld kosten. Stelletje homo's. Of was dat alleen met paspoort
Ik zit toch een beetje tussen Lunetten en Centrum in tochquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Euhm? Hoe dan?
Want dat zou betekenen dat jouw huis op de route van/naar mijn werk ligt
De vroige keer dus ook gehad, maar toen had ik bij mijn weten ingeleverd bij het gemneentehuis. Alleen hadden ze dat niet in het systeem staan. Bedankt! Dus vanaf nu houd ik de paspoorten zelf, ik vertrouw ze niet meer.quote:
Wou jij morgen nog meequote:
Dat is zo'n icoontje aan de rechterkant van de user die je wil.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is zo'n icoontje aan de rechterkant van de user die je wil.
Yuki wil mijquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is zo'n icoontje aan de rechterkant van de user die je wil.
Kun je die ijsblokjes uit mn ui niet weg-editen? Ik vind dat zo viesquote:
Ik zal wel een keertje kijken voor je of daar iets aan te doen isquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kun je die ijsblokjes uit mn ui niet weg-editen? Ik vind dat zo vies
Te gekquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal wel een keertje kijken voor je of daar iets aan te doen is.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ga douchen en aan het werkLaters allen
Tuurlijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Moet je me wel beschermen tegen alle engerds in de bosjes op weg naar huis hoor
Hooguit zwalken...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
volgens mij kan je het beter strompelen noemen
Don't believe her!quote:
Lekker!quote:
Met jou?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:45 schreef MPG het volgende:
Don't believe her!
Ze gaat zelf met een engerd.
Zeg! Niks tegen ontbijten hequote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:46 schreef littledrummergirl het volgende:
fris, fruitig en met verzorgde voetjes weer terug
tijd voor n brunch ( ontbijten is voor amateurs) soep en n broodje
Nee. Met H.:quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, een andere engerd... ze heeft geruild.
ik ontbijt echt zeldenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg! Niks tegen ontbijten he.
Dat kan prima een halfuur voor de lunch.
Ik kan echt niet zonder ontbijt hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ontbijt echt zelden
alleen in het weekend
zo een grote vuurbal jonguhquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het was maar een grapje hoor
Wat is iedereen toch weer lekker licht ontvlambaar vandaag zeg
Dat is ook ranzig. Heb het wel eens gehad op een terras. Mooie malt besteld, komt die (*&&^%^%$%^#$%#$%@#$@ ober aanzetten met een glas met ijsblokjes erinquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kun je die ijsblokjes uit mn ui niet weg-editen? Ik vind dat zo vies
Op dat onderwerp nog steedsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het was maar een grapje hoor
Wat is iedereen toch weer lekker licht ontvlambaar vandaag zeg
ik ontbijt alleen in het weekend of als ik vroege dienst heb ( van 7 tot 13 werken en dan pas tijd om te eten) maar als ik niet hoef te werken ofzo eet ik meestal nietquote:
Ik heb ALTIJD hongerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ontbijt alleen in het weekend of als ik vroege dienst heb ( van 7 tot 13 werken en dan pas tijd om te eten) maar als ik niet hoef te werken ofzo eet ik meestal niet
ongezond, mja ik heb gewoon geen honger, dus ook geen zin om iets te maken
teach mequote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb ALTIJD honger...
Tenzij ik slecht in mijn vel zit, dan eet ik niet en val ik ook meteen af
![]()
...
jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb ALTIJD honger...
![]()
...
ik zal het je morgen uitleggenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
teach me
Dan zou ik deze week 5 kilo afgevallen zijn ipv aangekomen
Als je nou stopt met roken ...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jadat
![]()
ik kan nog steeds mijn arm naast mij in de broek steken (maat 31 36)
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb ALTIJD honger...
![]()
...
Dat ja. Als ik rot in m'n vel zit eet ik echt alleen maar slecht.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
teach me
Dan zou ik deze week 5 kilo afgevallen zijn ipv aangekomen
Ik zit al op mijn 'zwaarte'puntquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Dat ja. Als ik rot in m'n vel zit eet ik echt alleen maar slecht.
* Yuki voorziet slechte tijden qua gewicht
Ik rook niet. Dusse, die vlieger gaat niet op.quote:
het is maar net hoe je het opvat he?quote:
het ging ook over wokquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik rook niet. Dusse, die vlieger gaat niet op.
ik ookquote:
ja idd ... ik zit in een cirkel waar ik niet uitkomquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ookop naar beneden maar weer
ik moest stiekum wel een beetje glimlachenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is maar net hoe je het opvat he?
de overbekende jojo?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja idd ... ik zit in een cirkel waar ik niet uitkom
Het zit je ook echt niet mee de laatste tijdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nah niet echt, het is meer de knop in mijn hoofd, en dan wil ik er weer voor gaan en dan gebeurd er weer wat.quote:
dat laatste ken ikquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nah niet echt, het is meer de knop in mijn hoofd, en dan wil ik er weer voor gaan en dan gebeurd er weer wat.
plus ik begin altijd overenthousiast waardoor mijn zwakke punten (mijn heup ischias) opspelen
en discipline
zo gaat het al jaaaaarenquote:
ik begin er niet eens meer aanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat laatste ken ikik heb ook totaal geen zelfdicipline.. dingen lukken me prima als ik motivatie van buitenaf krijg, maar als ik zelf iets moet dan lukt het vaak niet
ik voel me dan echt n onwijze slacker dat ik me niet aan mn goeie voornemens houd enzo
Dito.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat laatste ken ikik heb ook totaal geen zelfdicipline.. dingen lukken me prima als ik motivatie van buitenaf krijg, maar als ik zelf iets moet dan lukt het vaak niet
ik voel me dan echt n onwijze slacker dat ik me niet aan mn goeie voornemens houd enzo
Achtergebleven op de middelbare school. Net als de mijnequote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dito.
Waar is de discipline die ik had toen ik 17/18/19 was?
Eeeeeeeeeeeeey PriemBabe!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:12 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl schuifelt wat door de ksc...
Haiquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:12 schreef PriemGirl het volgende:
En in m'n eerste jaar van de uni.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Achtergebleven op de middelbare school. Net als de mijne.
Priemquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:12 schreef PriemGirl het volgende:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:12 schreef PriemGirl het volgende:
Oow, eerste jaar studiequote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
En in m'n eerste jaar van de uni.
Damn, wat was ik een slanke studiebol toen
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:12 schreef PriemGirl het volgende:
Ha! Jullie zijn niet alleen! Yuki en ik kunnen het ook. Gisteravond bewezenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oeh, kijken of ik weer tegelijk kan posten
prille liefdequote:
Heb weer iets gemist dusquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oeh, kijken of ik weer tegelijk kan posten
Love is in the air *lalalala*quote:
wok en ik kunnen simultaan postenquote:
mooi woord is dat tochquote:
Ja, met passende tekesten jaquote:
ja maar vandaag lopen we 2 keer scheef met 1 seconden verschilquote:
Douche ze mopquote:
Was het maar zo'n feestquote:
IK spreek geen negeriaansquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:22 schreef littledrummergirl het volgende:
alle negerts roepen hier altijd mop.." hey moppie, geef me je ping swa! "
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:22 schreef littledrummergirl het volgende:
alle negerts roepen hier altijd mop.." hey moppie, geef me je ping swa! "
stop dan met dat vreselijke woordquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
stop dan met dat vreselijke woord
een stuitersmileyquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:25 schreef PriemGirl het volgende:
Koffie !! Want ik heb nog geen op vandaag *kuch*
stuiter stuiter stuiter stuiter stuiter [ afbeelding ]
koffiequote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:25 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ook niet, ik had vanmorgen op het werk zin in thee, dus dat maar gedronkenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:25 schreef PriemGirl het volgende:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik had vanmorgen op het werk zin in thee, dus dat maar gedronken
Die kinderen waarmee jij werkt, zijn dat ook zulke stuiterballen?quote:
sommigen welquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die kinderen waarmee jij werkt, zijn dat ook zulke stuiterballen?
ik ben van plan vanavond een rondje in jou te lopenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die kinderen waarmee jij werkt, zijn dat ook zulke stuiterballen?
Oh mooi.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben van plan vanavond een rondje in jou te lopen
Err... you say what now?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben van plan vanavond een rondje in jou te lopen
Okee,quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sommigen wel
heb er ook die t liefste stil in n hoekje zitten en alles bekijken
een boswandeling maken, bedoelt hij. En dan niet dat drankje, maar gewoon rondlopen in een bos.quote:
ik zal de eerste niet zijn met dat "geintje"quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
een boswandeling maken, bedoelt hij. En dan niet dat drankje, maar gewoon rondlopen in een bos.
tzijn idd vaak auti kids die dat doen, deels omdat ze het ook lastig vinden aansluiting te vinden met de anderenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee,
zo'n kind die jij als laatste omschrijft was ik (meestal) ook. Ik kon ook soms wel druk zijn.
Maar, maar, maar dat die klote negers het gejat hebben is hun probleem. WIJ waren eerderquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
stop dan met dat vreselijke woord
Owjah...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zal de eerste niet zijn met dat "geintje"
Mupke is veel schattiger dan mopquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar, maar, maar dat die klote negers het gejat hebben is hun probleem. WIJ waren eerder.
Sowieso, hier is het eigenlijk mupke, maar als ik dat zeg ben ik weer die stomme buitenlander die niet integreert...
Tja.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zal de eerste niet zijn met dat "geintje"
Wa zedde nou wir?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar, maar, maar dat die klote negers het gejat hebben is hun probleem. WIJ waren eerder.
Sowieso, hier is het eigenlijk mupke, maar als ik dat zeg ben ik weer die stomme buitenlander die niet integreert...
Groetjes aan Peterquote:
Hoiquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sommigen wel
heb er ook die t liefste stil in n hoekje zitten en alles bekijken
vind ik ookquote:
En nu ben je klaargekomen?quote:
* MPG schuift wok een straf bakkie toequote:
Peter is weer onderwegquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woah, ik ben echt opgeschoten
Zo nog even boodschapjes doen enzo
WOEHOEquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Peter is weer onderwegmet schone wasgoed en vouwgordijnen
Ik begin ook een beetje in te dutten... tijd voor drastische maatregelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pff bezig bijtjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WOEHOEStrakjes maar eens wasgoed opbergen, kasten uitzuigen en hopelijk met bedden schuiven
Dankjewel liefje
![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Peter is weer onderwegmet schone wasgoed en vouwgordijnen
Jullie zijn goed bezigquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WOEHOEStrakjes maar eens wasgoed opbergen, kasten uitzuigen en hopelijk met bedden schuiven
Dankjewel liefje
![]()
Ik ben zo lekker opgeschotenquote:
Je UIquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:55 schreef Koen66 het volgende:
Weer zo'n drukke dag@the office en dat voor vrijdag
Nee, het leidde tot niets.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:55 schreef Koen66 het volgende:
Weer zo'n drukke dag@the office en dat voor vrijdag
En weet je waar ik echt trots op ben?quote:
Da's jammerquote:
En Wok neemt nu koekjes mee in plaats van fruit?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
En weet je waar ik echt trots op ben?Ipv koekjes nemen de meisjes nu fruit mee naar school
![]()
Ik ben zooo benieuwdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben zo lekker opgeschotenPeters kleding ligt bijna allemaal boven. Heb de cd/dvd kastjes naar beneden gesleept en gevuld. Al wat kleren uitgezocht van de kids en boodschappen gedaan. Oh en de buffetkast afgemaakt enzo
Het schiet nu lekker op
Dat is het punt van een nullpointerexception he, dus nu heb ik hem omgeknoopt naar een objectje in het geheugen, weg critical melding in bugreportprogrammaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's jammerHe ben je al begonnen met je nieuwe werk eigenlijk?
Of loop ik hopeloos achter?
Zusjequote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
En weet je waar ik echt trots op ben?Ipv koekjes nemen de meisjes nu fruit mee naar school
![]()
Naar schoolquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
En Wok neemt nu koekjes mee in plaats van fruit?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
En Wok neemt nu koekjes mee in plaats van fruit?
Matras hebben wequote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben zooo benieuwd
Moet ik nog iets meenemen morgen? behalve slaapspullen
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is het punt van een nullpointerexception he, dus nu heb ik hem omgeknoopt naar een objectje in het geheugen, weg critical melding in bugreportprogramma
En ja, je loopt hopeloos achter, zoals zovelen
Wat goedquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
ik snap er niks vanquote:
jooaaa dubbelle espresso met extra suikerquote:
Ook een deken en een kussen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Matras hebben weSlaapspullen en verder niets denk ik
we delen een zeekoeienmoederquote:
Zeekoeizusters zijn wequote:
Ja he?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan heb je goede invloed op ze en dat ze het van je pikken is helemaal fijn
hoe noemen ze je eigk?
Zo wordt hij nooit een grote jongen he!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Die ben ik vergeten koekies mee te geven
ahw wat cutequote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeekoeizusters zijn we
[..]
Ja he?En ik kreeg ook een super tof mamadagcadeautje van allebei
![]()
![]()
Ze noemen me Marijke. Dat vind ik voor nu ook wel genoeg
Nee, het ligt prima in de koelkastquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat goed
Toch zonde van die fruitschaal?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:01 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Werd net gebeld door een verkoper van kantoorartikelen.. Prima; doen ze wel vaker naar bedrijfen; maar wij zijn een klein bedrijf en hebben echt geen tijd in verkooppraatjes..
Dus ik zeg dat we geen interesse hebben. Uiteraard de gebruikelijke vraag "Ja maar jullie zijn toch een kantoor? Dus er is wel behoefde aan kantoorartikelen?". Ik zeg; op een wat dringende toon: "Ik ben zeker dat we hier geen interesse in hebben. Bedankt. Dag" En leg de hoorn er op.
Binnen 2 tellen belt ie terug.. Collega doet teken dat ik hem maar even naar hem moet doorschakelen; dus dat doe ik ook. Collega neemt meteen op met een "Geen interesse is geen interesse; mijn collega heeft dat al duidelijk gemaakt"... Paar keer een "Ja".. "Nee".. "Dag". Begint ie helemaal te lachen.
Zegt ie: "Ik zal maar even niet herhalen wat ie zei...."
Dus ik snap er al helemaal niks van.. Zegt ie: "De verkoper zei: Het is niet de eerste keer dat we worden weg gedrukt door de receptioniste"![]()
![]()
![]()
![]()
Najaaaa... Als je echt iets wil verkopen aan een bedrijf, doe dan de moeite om wat opzoekwerk te doen over dat bedrijf...
Kan ik niet beloven, in die zin het is er wel maar ik weet niet of het schoon isquote:
Jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
we delen een zeekoeienmoedermama mooh
Jamaar, jamaar, nee. Geen familiequote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
De KSC is een grote familie, dat weet je toch!
Hihihi, verder zorg ik wel goed voor em hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo wordt hij nooit een grote jongen he!
Ik wilde niet dat ze iets voor me kochten, dat vind ik onzinquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ahw wat cutewat hadden ze voor je uitgezocht?
Kids sowieso
Dat jaquote:
hack hemquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat jaHad veel zin om hem terug te bellen; maar mijn collega hield me net tegen
Ik heb daar echt een schurfthekel aanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, verder zorg ik wel goed voor em hoor
OMGquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:01 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Werd net gebeld door een verkoper van kantoorartikelen.. Prima; doen ze wel vaker naar bedrijfen; maar wij zijn een klein bedrijf en hebben echt geen tijd in verkooppraatjes..
Dus ik zeg dat we geen interesse hebben. Uiteraard de gebruikelijke vraag "Ja maar jullie zijn toch een kantoor? Dus er is wel behoefde aan kantoorartikelen?". Ik zeg; op een wat dringende toon: "Ik ben zeker dat we hier geen interesse in hebben. Bedankt. Dag" En leg de hoorn er op.
Binnen 2 tellen belt ie terug.. Collega doet teken dat ik hem maar even naar hem moet doorschakelen; dus dat doe ik ook. Collega neemt meteen op met een "Geen interesse is geen interesse; mijn collega heeft dat al duidelijk gemaakt"... Paar keer een "Ja".. "Nee".. "Dag". Begint ie helemaal te lachen.
Zegt ie: "Ik zal maar even niet herhalen wat ie zei...."
Dus ik snap er al helemaal niks van.. Zegt ie: "De verkoper zei: Het is niet de eerste keer dat we worden weg gedrukt door de receptioniste"![]()
![]()
![]()
![]()
Najaaaa... Als je echt iets wil verkopen aan een bedrijf, doe dan de moeite om wat opzoekwerk te doen over dat bedrijf...
Groot is hij alquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo wordt hij nooit een grote jongen he!
Whaohquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
we delen een zeekoeienmoedermama mooh
Dat jij geen receptioniste bent was me al wel duidelijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
PeZu zou zeggen: schreeuw hemquote:
had ik al een tijdje staan, maar alweer een tijd niet meer actief gehadquote:
Bestel anders voor een paar honderd euro kantoorartikelen bij de concurrent op naam en kosten van het bedrijf van die verkoperquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
vrouwelijke IT nerdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat jij geen receptioniste bent was me al wel duidelijkmaar wat ben je wel, binnen het bedrijf?
een gehaakte tompoucequote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, verder zorg ik wel goed voor em hoor
[..]
Ik wilde niet dat ze iets voor me kochten, dat vind ik onzinMaar ze hadden allebei iets gemaakt
De jongste had heel veel werk in het haken van een tompouce gestopt
![]()
En de ander had een soort hartjes slinger gemaakt
Echt super super super cute
Dus die hebben nu allebei een mooi plekje aan de muur gekregen
Ik moest ook bijnaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een gehaakte tompouceik zou huilen denk ik
Dat jaquote:
je rolt er vanzelf wel een beetje in hequote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moest ook bijnaHet is echt verbazingwekkend hoe gemakkelijk het gaat
![]()
![]()
Ik heb geen grote tassen meerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kan ik niet beloven, in die zin het is er wel maar ik weet niet of het schoon isEn wassen kan niet... Dus kun je iets van een slaapzak meenemen en een kussen?
Gaaf!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat jaBen systeembeheerder.
@Marijke: Wij dus ook ! Als we iets nodig hebben; vinden we wel een passend bedrjifArgh... Stoom komt nog steeds uit mijn oren
Is bíjna net zo erg als een stagiair die tegen me zei: "Ja maar... Jij bent toch administratief medewerkster"![]()
(Stagiair heeft hier nog geen maand gewerkt.. Maar had hier verder niks mee te maken)
Als ik jou was had ik die stagiair even om de oren geslagen met een enorme berg nerd-talkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat jaBen systeembeheerder.
@Marijke: Wij dus ook ! Als we iets nodig hebben; vinden we wel een passend bedrjifArgh... Stoom komt nog steeds uit mijn oren
Is bíjna net zo erg als een stagiair die tegen me zei: "Ja maar... Jij bent toch administratief medewerkster"![]()
(Stagiair heeft hier nog geen maand gewerkt.. Maar had hier verder niks mee te maken)
Ik had zijn laptop gehacktquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ik jou was had ik die stagiair even om de oren geslagen met een enorme berg nerd-talk.
Whehehehequote:
zn achtergrond veranderen in de tekst ' ik ben gdvddme geen receptioniste!!!! ''quote:
Oh ohquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb geen grote tassen meerdie hebben jullie
Cool!quote:
als ik dit eerder had geweten had ik wat aan peter mee kunnen gevenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ohNou ja, er zijn wel 3 kussenslopen, dus die kunnen dan om het kussen
En het dekbed moeten we maar even kijken, ik zag dat er wel 20 hoezen waren
(uiteraard
) dus dat komt ook wel goed
Nou ja, kijk maar, anders is er vast een mauw aan te passenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als ik dit eerder had geweten had ik wat aan peter mee kunnen geven![]()
ik prop het wel in een kofferneem ik die wel mee
komt goedquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, kijk maar, anders is er vast een mauw aan te passen
Dat had mijn ex ooit gedaan, dat om de 5 minuten mijn pc opnieuw opstartte. Iedere keer dus maar 5 minuten om de oplossing te googlen, maar uiteindelijk is het gelukt!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ieder kwartier een auto-reboot schedulen
Kwartier? 10 minutenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ieder kwartier een auto-reboot schedulen
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, kijk maar, anders is er vast een mauw aan te passen
Wat een eikelquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat had mijn ex ooit gedaan, dat om de 5 minuten mijn pc opnieuw opstartte. Iedere keer dus maar 5 minuten om de oplossing te googlen, maar uiteindelijk is het gelukt!Zo had ie ook ooit Fok! geblokt, ook dat heb ik opgeheven
![]()
Fok IP adres in host table naar iets anders laten wijzenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat had mijn ex ooit gedaan, dat om de 5 minuten mijn pc opnieuw opstartte. Iedere keer dus maar 5 minuten om de oplossing te googlen, maar uiteindelijk is het gelukt!Zo had ie ook ooit Fok! geblokt, ook dat heb ik opgeheven
![]()
Ehm je bedoelt de URL naar een ander IP laten redirecten?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fok IP adres in host table naar iets anders laten wijzen
dat ja, ik zei het verkeerdomquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm je bedoelt de URL naar een ander IP laten redirecten?
quote:
Nee, vond het wel komisch, houd wel van dat soort geintjesquote:
In Linux kun je gewoon sites blokken, dus dat had ie gedaanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fok IP adres in host table naar iets anders laten wijzen
Sorry, ik houd m'n mondquote:
Jij kunt ALLES, zie mijn sigquote:
OHAIquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |