sommigen welquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die kinderen waarmee jij werkt, zijn dat ook zulke stuiterballen?
ik ben van plan vanavond een rondje in jou te lopenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die kinderen waarmee jij werkt, zijn dat ook zulke stuiterballen?
Oh mooi.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben van plan vanavond een rondje in jou te lopen
Err... you say what now?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben van plan vanavond een rondje in jou te lopen
Okee,quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sommigen wel
heb er ook die t liefste stil in n hoekje zitten en alles bekijken
een boswandeling maken, bedoelt hij. En dan niet dat drankje, maar gewoon rondlopen in een bos.quote:
ik zal de eerste niet zijn met dat "geintje"quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
een boswandeling maken, bedoelt hij. En dan niet dat drankje, maar gewoon rondlopen in een bos.
tzijn idd vaak auti kids die dat doen, deels omdat ze het ook lastig vinden aansluiting te vinden met de anderenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee,
zo'n kind die jij als laatste omschrijft was ik (meestal) ook. Ik kon ook soms wel druk zijn.
Maar, maar, maar dat die klote negers het gejat hebben is hun probleem. WIJ waren eerderquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
stop dan met dat vreselijke woord
Owjah...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zal de eerste niet zijn met dat "geintje"
Mupke is veel schattiger dan mopquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar, maar, maar dat die klote negers het gejat hebben is hun probleem. WIJ waren eerder.
Sowieso, hier is het eigenlijk mupke, maar als ik dat zeg ben ik weer die stomme buitenlander die niet integreert...
Tja.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zal de eerste niet zijn met dat "geintje"
Wa zedde nou wir?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar, maar, maar dat die klote negers het gejat hebben is hun probleem. WIJ waren eerder.
Sowieso, hier is het eigenlijk mupke, maar als ik dat zeg ben ik weer die stomme buitenlander die niet integreert...
Groetjes aan Peterquote:
Hoiquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sommigen wel
heb er ook die t liefste stil in n hoekje zitten en alles bekijken
vind ik ookquote:
En nu ben je klaargekomen?quote:
* MPG schuift wok een straf bakkie toequote:
Peter is weer onderwegquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woah, ik ben echt opgeschoten
Zo nog even boodschapjes doen enzo
WOEHOEquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Peter is weer onderwegmet schone wasgoed en vouwgordijnen
Ik begin ook een beetje in te dutten... tijd voor drastische maatregelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pff bezig bijtjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WOEHOEStrakjes maar eens wasgoed opbergen, kasten uitzuigen en hopelijk met bedden schuiven
Dankjewel liefje
![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Peter is weer onderwegmet schone wasgoed en vouwgordijnen
Jullie zijn goed bezigquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WOEHOEStrakjes maar eens wasgoed opbergen, kasten uitzuigen en hopelijk met bedden schuiven
Dankjewel liefje
![]()
Ik ben zo lekker opgeschotenquote:
Je UIquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:55 schreef Koen66 het volgende:
Weer zo'n drukke dag@the office en dat voor vrijdag
Nee, het leidde tot niets.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:55 schreef Koen66 het volgende:
Weer zo'n drukke dag@the office en dat voor vrijdag
En weet je waar ik echt trots op ben?quote:
Da's jammerquote:
En Wok neemt nu koekjes mee in plaats van fruit?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
En weet je waar ik echt trots op ben?Ipv koekjes nemen de meisjes nu fruit mee naar school
![]()
Ik ben zooo benieuwdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben zo lekker opgeschotenPeters kleding ligt bijna allemaal boven. Heb de cd/dvd kastjes naar beneden gesleept en gevuld. Al wat kleren uitgezocht van de kids en boodschappen gedaan. Oh en de buffetkast afgemaakt enzo
Het schiet nu lekker op
Dat is het punt van een nullpointerexception he, dus nu heb ik hem omgeknoopt naar een objectje in het geheugen, weg critical melding in bugreportprogrammaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's jammerHe ben je al begonnen met je nieuwe werk eigenlijk?
Of loop ik hopeloos achter?
Zusjequote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
En weet je waar ik echt trots op ben?Ipv koekjes nemen de meisjes nu fruit mee naar school
![]()
Naar schoolquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
En Wok neemt nu koekjes mee in plaats van fruit?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
En Wok neemt nu koekjes mee in plaats van fruit?
Matras hebben wequote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben zooo benieuwd
Moet ik nog iets meenemen morgen? behalve slaapspullen
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is het punt van een nullpointerexception he, dus nu heb ik hem omgeknoopt naar een objectje in het geheugen, weg critical melding in bugreportprogramma
En ja, je loopt hopeloos achter, zoals zovelen
Wat goedquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |