Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Love of my livequote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Allerlei losse liedjes, Beef, Los Bomberos, Caro Emerald, A.J. Croce, Jamie Lidell, Relax en Shantel
Edit: EN Mondo Leone, met dank aan wokkeltje![]()
Veel plezierquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:05 schreef suikertaartje het volgende:
Jaaa, de was doen, Thijs wegbrengen, douchen en op stap![]()
Dikke kans dat DM die toch ook niet kentquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:05 schreef suikertaartje het volgende:
iPod!quote:
Ligt eraan wat voor muziek het isquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dikke kans dat DM die toch ook niet kent
wat heb jij doorgaans in je assortiment??quote:
Heb ik nietquote:
Ik zal je dorp de groeten doenquote:
je vergeet etenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:05 schreef suikertaartje het volgende:
Kom je morgen naar Venlo? Is nineties party in Central.quote:
Van alles... veel dancemuziek uit de jaren '90 en wat minder van na 2000, maar ook popmuziek en lichte rockmuziek... Evanescence, Racoon, Moby, Kelly Clarkson, Fastball, The Corrs, Snow patrol, Coldplay, The Killers, Carol Emerald, Amy macDonald, etc....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wat heb jij doorgaans in je assortiment??
Mart is van de jaren '90 happy hardcore en dergelijkequote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wat heb jij doorgaans in je assortiment??
is die van het laatste album??quote:
Die laatste is overigens verschrikkelijk goed van plaat en verschrikkelijk slecht livequote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van alles... veel dancemuziek uit de jaren '90 en wat minder van na 2000, maar ook popmuziek en lichte rockmuziek... Evanescence, Racoon, Moby, Kelly Clarkson, Fastball, The Corrs, Snow patrol, Coldplay, The Killers, Carol Emerald, Amy macDonald, etc.....
Luister weinigquote:
die is van Odeur de Clochardquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:09 schreef Barreltje het volgende:
[..]
is die van het laatste album??
ik heb hier alleen het eerste album erop staan..
(live @ panama)
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Mart is van de jaren '90 happy hardcore en dergelijke![]()
.
Ik heb haar nog nooit live gezien...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Die laatste is overigens verschrikkelijk goed van plaat en verschrikkelijk slecht live.
Morgenavond weer stuiterenquote:
staat op andere iPodquote:
ik heb die jij zei niet op Live@Panama staanquote:
DefQon registratie vorig jaar!quote:
ohja.. bij nader inzicht bedoelde ik lichtlive.. met tasha's worldquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb die jij zei niet op Live@Panama staan
I found a love but it didn't lastquote:
ja, staat aan nuquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohja.. bij nader inzicht bedoelde ik lichtlive.. met tasha's world
have you ever been mellooooooowwquote:
Nee. Jaren '90 in de breedste zin van het woord, met uitstapjes naar jaren '80 en '00. Van Nirvana tot Charly Lownoise & Mental Theo en van Linda Roos & Jessica tot de Macarena. En alles ertusseninquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Jaren '90 in de breedste zin van het woord, met uitstapjes naar jaren '80 en '00. Van Nirvana tot Charly Lownoise & Mental Theo en van Linda Roos & Jessica tot de Macarena. En alles ertussenin.
Is altijd wel relaxt zulke avonden/nachtenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Jaren '90 in de breedste zin van het woord, met uitstapjes naar jaren '80 en '00. Van Nirvana tot Charly Lownoise & Mental Theo en van Linda Roos & Jessica tot de Macarena. En alles ertussenin.
ow en dunequote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
I found a love but it didn't last
Wonderfull days belong to the past
I don't know where I stand, what I'm to do
I try to forget and to find someone new
So I pray on my knees to the heaven above
Send me somebody please, someone to love
Let them enter my story, lend me your hand
Don't wanna go down with a heart to be damned.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Dunequote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ow en dune![]()
lets go hand in hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |