Luister weinigquote:
die is van Odeur de Clochardquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:09 schreef Barreltje het volgende:
[..]
is die van het laatste album??
ik heb hier alleen het eerste album erop staan..
(live @ panama)
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Mart is van de jaren '90 happy hardcore en dergelijke![]()
.
Ik heb haar nog nooit live gezien...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Die laatste is overigens verschrikkelijk goed van plaat en verschrikkelijk slecht live.
Morgenavond weer stuiterenquote:
staat op andere iPodquote:
ik heb die jij zei niet op Live@Panama staanquote:
DefQon registratie vorig jaar!quote:
ohja.. bij nader inzicht bedoelde ik lichtlive.. met tasha's worldquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb die jij zei niet op Live@Panama staan
I found a love but it didn't lastquote:
ja, staat aan nuquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohja.. bij nader inzicht bedoelde ik lichtlive.. met tasha's world
have you ever been mellooooooowwquote:
Nee. Jaren '90 in de breedste zin van het woord, met uitstapjes naar jaren '80 en '00. Van Nirvana tot Charly Lownoise & Mental Theo en van Linda Roos & Jessica tot de Macarena. En alles ertusseninquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Jaren '90 in de breedste zin van het woord, met uitstapjes naar jaren '80 en '00. Van Nirvana tot Charly Lownoise & Mental Theo en van Linda Roos & Jessica tot de Macarena. En alles ertussenin.
Is altijd wel relaxt zulke avonden/nachtenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Jaren '90 in de breedste zin van het woord, met uitstapjes naar jaren '80 en '00. Van Nirvana tot Charly Lownoise & Mental Theo en van Linda Roos & Jessica tot de Macarena. En alles ertussenin.
ow en dunequote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
I found a love but it didn't last
Wonderfull days belong to the past
I don't know where I stand, what I'm to do
I try to forget and to find someone new
So I pray on my knees to the heaven above
Send me somebody please, someone to love
Let them enter my story, lend me your hand
Don't wanna go down with a heart to be damned.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Dunequote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ow en dune![]()
lets go hand in hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |