staat op andere iPodquote:
ik heb die jij zei niet op Live@Panama staanquote:
DefQon registratie vorig jaar!quote:
ohja.. bij nader inzicht bedoelde ik lichtlive.. met tasha's worldquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb die jij zei niet op Live@Panama staan
I found a love but it didn't lastquote:
ja, staat aan nuquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohja.. bij nader inzicht bedoelde ik lichtlive.. met tasha's world
have you ever been mellooooooowwquote:
Nee. Jaren '90 in de breedste zin van het woord, met uitstapjes naar jaren '80 en '00. Van Nirvana tot Charly Lownoise & Mental Theo en van Linda Roos & Jessica tot de Macarena. En alles ertusseninquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Jaren '90 in de breedste zin van het woord, met uitstapjes naar jaren '80 en '00. Van Nirvana tot Charly Lownoise & Mental Theo en van Linda Roos & Jessica tot de Macarena. En alles ertussenin.
Is altijd wel relaxt zulke avonden/nachtenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Jaren '90 in de breedste zin van het woord, met uitstapjes naar jaren '80 en '00. Van Nirvana tot Charly Lownoise & Mental Theo en van Linda Roos & Jessica tot de Macarena. En alles ertussenin.
ow en dunequote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
I found a love but it didn't last
Wonderfull days belong to the past
I don't know where I stand, what I'm to do
I try to forget and to find someone new
So I pray on my knees to the heaven above
Send me somebody please, someone to love
Let them enter my story, lend me your hand
Don't wanna go down with a heart to be damned.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Dunequote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ow en dune![]()
lets go hand in hand
gfquote:
en dj paul elstak!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dune.
Like a rainbow to the stars
Keep the faith right in your heart
If you let your dreams come true
Then happiness will follow you.
Ja! Echt wel! Jeugdsentiment voor alle twintigers en dertigersquote:
Life is like a dancequote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en dj paul elstak!
*gaat nu hard denken welk nummer we draaien ter afsluiting van de huwelijks ceremonie* Hakkend de zaal uit!
En terecht! De muziek die ze tegenwoordig draaien is gewoon bagger, met al die hipflop, R&pee, Crap en zoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja! Echt wel! Jeugdsentiment voor alle twintigers en dertigers.
En het mooie is, zo'n avond is er elke maand muv de zomervakantie in die kroeg. En opvallend genoeg zijn dat de avonden waarop het doorgaans vrij saaie uitgaansgebeuren wél leeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |