gfquote:
en dj paul elstak!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dune.
Like a rainbow to the stars
Keep the faith right in your heart
If you let your dreams come true
Then happiness will follow you.
Ja! Echt wel! Jeugdsentiment voor alle twintigers en dertigersquote:
Life is like a dancequote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en dj paul elstak!
*gaat nu hard denken welk nummer we draaien ter afsluiting van de huwelijks ceremonie* Hakkend de zaal uit!
En terecht! De muziek die ze tegenwoordig draaien is gewoon bagger, met al die hipflop, R&pee, Crap en zoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja! Echt wel! Jeugdsentiment voor alle twintigers en dertigers.
En het mooie is, zo'n avond is er elke maand muv de zomervakantie in die kroeg. En opvallend genoeg zijn dat de avonden waarop het doorgaans vrij saaie uitgaansgebeuren wél leeft.
Die jaren waren dan ook gewoon super qua muziek.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja! Echt wel! Jeugdsentiment voor alle twintigers en dertigers.
En het mooie is, zo'n avond is er elke maand muv de zomervakantie in die kroeg. En opvallend genoeg zijn dat de avonden waarop het doorgaans vrij saaie uitgaansgebeuren wél leeft.
Waar is dat, en is er een overnachtingsmogelijkheid op kruipafstandquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:19 schreef littledrummergirl het volgende:
off corso heeft ook iedere maand n groot 80's en 90's feestmiss n keer leuk voor n meet?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:21 schreef wel.o.k het volgende:
wok houdt zich maar even op de achtergrond met Led zeppelin, thin lizzy, the Doors, jimi hendrix, deep purple enz...
Voor mijn tijd, maar ook mooie dingenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:21 schreef wel.o.k het volgende:
wok houdt zich maar even op de achtergrond met Led zeppelin, thin lizzy, the Doors, jimi hendrix, deep purple enz...
das bij mij int centrumquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar is dat, en is er een overnachtingsmogelijkheid op kruipafstand?
Zelfde geldt voor De Winkel in Utrechtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:19 schreef littledrummergirl het volgende:
off corso heeft ook iedere maand n groot 80's en 90's feestmiss n keer leuk voor n meet?
en dat zou je niet zeggen als je me voor het eerst zietquote:
ook nog net van voor mijn tijd maar wel mee opgegroeidquote:
Wok draait bazenmuziekquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:21 schreef wel.o.k het volgende:
joysaquote:
solquote:
yukiquote:
plopquote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar is dat, en is er een overnachtingsmogelijkheid op kruipafstand?
in mijn tijdquote:
Ik heb hier heel weinig ruimte. En kruipen wordt moeilijk (tenzij je een uur wil kruipen), maar taxi's rijden volopquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:28 schreef Joysa het volgende:
Ik ga zo maar eens richting politie. aangifte doen van kwijtgemaakte id
Dat is niet zo fijn dat je hem kwijt bentquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:28 schreef Joysa het volgende:
Ik ga zo maar eens richting politie. aangifte doen van kwijtgeraakte id
Ondanks mijn breedte kan ik best met weinig ruimte toequote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb hier heel weinig ruimte. En kruipen wordt moeilijk (tenzij je een uur wil kruipen), maar taxi's rijden volop
Ik ben 'm al heel lang kwijtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is niet zo fijn dat je hem kwijt bentik kan het weten
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ondanks mijn breedte kan ik best met weinig ruimte toe. En kruipen is natuurlijk ook relatief, ik bedoel, een aangeschoten wandeling samen van een uur kan ook verrassend gezellig zijn
![]()
...
MPG is zelf een engerdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Moet je me wel beschermen tegen alle engerds in de bosjes op weg naar huis hoor
Dat is niet zo handigquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben 'm al heel lang kwijt
Maar ik bedacht me opeens dat ik volgende week vrijdag op vakantie ga, en er dan toch echt 1 nodig heb
Nu hebben ze bij de klote gemeente natuurlijk geen plek vandaag om een nieuwe aan te vragen.
Wordt het een spoedaanvraag, wat dus dubbel zo duur is
Ik ben de engerd hier hequote:
volgens mij kan je het beter strompelen noemenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben de engerd hier heEn ze lopen nog langs mijn huis dan ook
Ah, dat kan nog geld kosten. Stelletje homo's. Of was dat alleen met paspoortquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:28 schreef Joysa het volgende:
Ik ga zo maar eens richting politie. aangifte doen van kwijtgeraakte id
Euhm? Hoe dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben de engerd hier heEn ze lopen nog langs mijn huis dan ook
Ja volgens mij 25eu ofzoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dat kan nog geld kosten. Stelletje homo's. Of was dat alleen met paspoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |