ik twijfel nogquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb je de DM-UI niet eens genomen?
De afspraak was al onzeker, maar ik heb de hele ochtend zitten wachten, omdat ik dacht dat ik misschien de stad nog in moest.quote:
Dan nogquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
De afspraak was al onzeker, maar ik heb de hele ochtend zitten wachten, omdat ik dacht dat ik misschien de stad nog in moest.
Owja.... Moeders en rekenen met etenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wij gaan dan wel een andere keer spelen
Ik word nu eenmaal opgehaald, want mn moeder heeft al op me gerekend met eten_!
keequote:
Nou, mijne maakt het echt niets uit, alles mag, niets hoeftquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja.... Moeders en rekenen met eten.. Daar moet alles vooor wijken
... Dé reden dat ik altijd gezeur krijg als ik spontaan een avondje weg wil
....
Laat me raden... Snow Patrol?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kee![]()
ik heb muziekjes voor in de trein
Mijn reden om naar Purmerend te gaan is weg. Geen zangles. Maar nu moet ik toch die kant op, want mijn moeder kookt voor 3 personen vanavondquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja.... Moeders en rekenen met eten.. Daar moet alles vooor wijken
... Dé reden dat ik altijd gezeur krijg als ik spontaan een avondje weg wil
....
dan weten we nu van wie jij het hebtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, mijne maakt het echt niets uit, alles mag, niets hoeft
Hoe bedoel je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Allerlei losse liedjes, Beef, Los Bomberos, Caro Emerald, A.J. Croce, Jamie Lidell, Relax en Shantelquote:
Ik ken Caro Emeraldquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Allerlei losse liedjes, Beef, Los Bomberos, Caro Emerald, A.J. Croce, Jamie Lidell, Relax en Shantel
quote:‘Alle koffie nog an toe, wat was dat?’ Verbouwereerd kijkt hij om zich heen.
MarijkeZwolle en suikertaartje hebben de slappe lach gekregen, van de aanblik van MPG, zittend tussen de wrakstukken van de stoel waar hij op was gaan zitten.
‘Misschien was je te breed voor de stoel,’ oppert wel.o.k.
Zullen we vanavond een terrasje pakken?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn reden om naar Purmerend te gaan is weg. Geen zangles. Maar nu moet ik toch die kant op, want mijn moeder kookt voor 3 personen vanavond
Ik wil iets leuks doen dit weekendAlles valt weg
Mja, ergens snap ik wel.. Als ik niet mee-eet, kan ze meer dan de helft van het eten dat ze al gehaald / voorbereid heeft wegflikkerenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, mijne maakt het echt niets uit, alles mag, niets hoeft
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zullen we vanavond een terrasje pakken?
Okiquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wil je nog iets vragen bedenk ik me nu, ik PM je even
Wat goedquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:02 schreef littledrummergirl het volgende:
vandaag mn tweede hardlooprondje gedaanik werd zelfs aangemoedigd door n paar binnenvaartschippers toen ik langs kwam hobbelen
al zag het er vast nog niet al te elegant uit haha
* ldg is stiekem best een beetje trots op zichzelf![]()
heel graag gedaanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Allerlei losse liedjes, Beef, Los Bomberos, Caro Emerald, A.J. Croce, Jamie Lidell, Relax en Shantel
Edit: EN Mondo Leone, met dank aan wokkeltje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |