Ook een deken en een kussen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Matras hebben weSlaapspullen en verder niets denk ik
we delen een zeekoeienmoederquote:
Zeekoeizusters zijn wequote:
Ja he?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan heb je goede invloed op ze en dat ze het van je pikken is helemaal fijn
hoe noemen ze je eigk?
Zo wordt hij nooit een grote jongen he!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Die ben ik vergeten koekies mee te geven
ahw wat cutequote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeekoeizusters zijn we
[..]
Ja he?En ik kreeg ook een super tof mamadagcadeautje van allebei
![]()
![]()
Ze noemen me Marijke. Dat vind ik voor nu ook wel genoeg
Nee, het ligt prima in de koelkastquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat goed
Toch zonde van die fruitschaal?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:01 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Werd net gebeld door een verkoper van kantoorartikelen.. Prima; doen ze wel vaker naar bedrijfen; maar wij zijn een klein bedrijf en hebben echt geen tijd in verkooppraatjes..
Dus ik zeg dat we geen interesse hebben. Uiteraard de gebruikelijke vraag "Ja maar jullie zijn toch een kantoor? Dus er is wel behoefde aan kantoorartikelen?". Ik zeg; op een wat dringende toon: "Ik ben zeker dat we hier geen interesse in hebben. Bedankt. Dag" En leg de hoorn er op.
Binnen 2 tellen belt ie terug.. Collega doet teken dat ik hem maar even naar hem moet doorschakelen; dus dat doe ik ook. Collega neemt meteen op met een "Geen interesse is geen interesse; mijn collega heeft dat al duidelijk gemaakt"... Paar keer een "Ja".. "Nee".. "Dag". Begint ie helemaal te lachen.
Zegt ie: "Ik zal maar even niet herhalen wat ie zei...."
Dus ik snap er al helemaal niks van.. Zegt ie: "De verkoper zei: Het is niet de eerste keer dat we worden weg gedrukt door de receptioniste"![]()
![]()
![]()
![]()
Najaaaa... Als je echt iets wil verkopen aan een bedrijf, doe dan de moeite om wat opzoekwerk te doen over dat bedrijf...
Kan ik niet beloven, in die zin het is er wel maar ik weet niet of het schoon isquote:
Jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
we delen een zeekoeienmoedermama mooh
Jamaar, jamaar, nee. Geen familiequote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
De KSC is een grote familie, dat weet je toch!
Hihihi, verder zorg ik wel goed voor em hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo wordt hij nooit een grote jongen he!
Ik wilde niet dat ze iets voor me kochten, dat vind ik onzinquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ahw wat cutewat hadden ze voor je uitgezocht?
Kids sowieso
Dat jaquote:
hack hemquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat jaHad veel zin om hem terug te bellen; maar mijn collega hield me net tegen
Ik heb daar echt een schurfthekel aanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, verder zorg ik wel goed voor em hoor
OMGquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:01 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Werd net gebeld door een verkoper van kantoorartikelen.. Prima; doen ze wel vaker naar bedrijfen; maar wij zijn een klein bedrijf en hebben echt geen tijd in verkooppraatjes..
Dus ik zeg dat we geen interesse hebben. Uiteraard de gebruikelijke vraag "Ja maar jullie zijn toch een kantoor? Dus er is wel behoefde aan kantoorartikelen?". Ik zeg; op een wat dringende toon: "Ik ben zeker dat we hier geen interesse in hebben. Bedankt. Dag" En leg de hoorn er op.
Binnen 2 tellen belt ie terug.. Collega doet teken dat ik hem maar even naar hem moet doorschakelen; dus dat doe ik ook. Collega neemt meteen op met een "Geen interesse is geen interesse; mijn collega heeft dat al duidelijk gemaakt"... Paar keer een "Ja".. "Nee".. "Dag". Begint ie helemaal te lachen.
Zegt ie: "Ik zal maar even niet herhalen wat ie zei...."
Dus ik snap er al helemaal niks van.. Zegt ie: "De verkoper zei: Het is niet de eerste keer dat we worden weg gedrukt door de receptioniste"![]()
![]()
![]()
![]()
Najaaaa... Als je echt iets wil verkopen aan een bedrijf, doe dan de moeite om wat opzoekwerk te doen over dat bedrijf...
Groot is hij alquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo wordt hij nooit een grote jongen he!
Whaohquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
we delen een zeekoeienmoedermama mooh
Dat jij geen receptioniste bent was me al wel duidelijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
PeZu zou zeggen: schreeuw hemquote:
had ik al een tijdje staan, maar alweer een tijd niet meer actief gehadquote:
Bestel anders voor een paar honderd euro kantoorartikelen bij de concurrent op naam en kosten van het bedrijf van die verkoperquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
vrouwelijke IT nerdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat jij geen receptioniste bent was me al wel duidelijkmaar wat ben je wel, binnen het bedrijf?
een gehaakte tompoucequote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, verder zorg ik wel goed voor em hoor
[..]
Ik wilde niet dat ze iets voor me kochten, dat vind ik onzinMaar ze hadden allebei iets gemaakt
De jongste had heel veel werk in het haken van een tompouce gestopt
![]()
En de ander had een soort hartjes slinger gemaakt
Echt super super super cute
Dus die hebben nu allebei een mooi plekje aan de muur gekregen
Ik moest ook bijnaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een gehaakte tompouceik zou huilen denk ik
Dat jaquote:
je rolt er vanzelf wel een beetje in hequote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moest ook bijnaHet is echt verbazingwekkend hoe gemakkelijk het gaat
![]()
![]()
Ik heb geen grote tassen meerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kan ik niet beloven, in die zin het is er wel maar ik weet niet of het schoon isEn wassen kan niet... Dus kun je iets van een slaapzak meenemen en een kussen?
Gaaf!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat jaBen systeembeheerder.
@Marijke: Wij dus ook ! Als we iets nodig hebben; vinden we wel een passend bedrjifArgh... Stoom komt nog steeds uit mijn oren
Is bíjna net zo erg als een stagiair die tegen me zei: "Ja maar... Jij bent toch administratief medewerkster"![]()
(Stagiair heeft hier nog geen maand gewerkt.. Maar had hier verder niks mee te maken)
Als ik jou was had ik die stagiair even om de oren geslagen met een enorme berg nerd-talkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat jaBen systeembeheerder.
@Marijke: Wij dus ook ! Als we iets nodig hebben; vinden we wel een passend bedrjifArgh... Stoom komt nog steeds uit mijn oren
Is bíjna net zo erg als een stagiair die tegen me zei: "Ja maar... Jij bent toch administratief medewerkster"![]()
(Stagiair heeft hier nog geen maand gewerkt.. Maar had hier verder niks mee te maken)
Ik had zijn laptop gehacktquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ik jou was had ik die stagiair even om de oren geslagen met een enorme berg nerd-talk.
Whehehehequote:
zn achtergrond veranderen in de tekst ' ik ben gdvddme geen receptioniste!!!! ''quote:
Oh ohquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb geen grote tassen meerdie hebben jullie
Cool!quote:
als ik dit eerder had geweten had ik wat aan peter mee kunnen gevenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ohNou ja, er zijn wel 3 kussenslopen, dus die kunnen dan om het kussen
En het dekbed moeten we maar even kijken, ik zag dat er wel 20 hoezen waren
(uiteraard
) dus dat komt ook wel goed
Nou ja, kijk maar, anders is er vast een mauw aan te passenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als ik dit eerder had geweten had ik wat aan peter mee kunnen geven![]()
ik prop het wel in een kofferneem ik die wel mee
komt goedquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, kijk maar, anders is er vast een mauw aan te passen
Dat had mijn ex ooit gedaan, dat om de 5 minuten mijn pc opnieuw opstartte. Iedere keer dus maar 5 minuten om de oplossing te googlen, maar uiteindelijk is het gelukt!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ieder kwartier een auto-reboot schedulen
Kwartier? 10 minutenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ieder kwartier een auto-reboot schedulen
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, kijk maar, anders is er vast een mauw aan te passen
Wat een eikelquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat had mijn ex ooit gedaan, dat om de 5 minuten mijn pc opnieuw opstartte. Iedere keer dus maar 5 minuten om de oplossing te googlen, maar uiteindelijk is het gelukt!Zo had ie ook ooit Fok! geblokt, ook dat heb ik opgeheven
![]()
Fok IP adres in host table naar iets anders laten wijzenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat had mijn ex ooit gedaan, dat om de 5 minuten mijn pc opnieuw opstartte. Iedere keer dus maar 5 minuten om de oplossing te googlen, maar uiteindelijk is het gelukt!Zo had ie ook ooit Fok! geblokt, ook dat heb ik opgeheven
![]()
Ehm je bedoelt de URL naar een ander IP laten redirecten?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fok IP adres in host table naar iets anders laten wijzen
dat ja, ik zei het verkeerdomquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm je bedoelt de URL naar een ander IP laten redirecten?
quote:
Nee, vond het wel komisch, houd wel van dat soort geintjesquote:
In Linux kun je gewoon sites blokken, dus dat had ie gedaanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fok IP adres in host table naar iets anders laten wijzen
Sorry, ik houd m'n mondquote:
Jij kunt ALLES, zie mijn sigquote:
OHAIquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |