Nee het had erger af kunnen lopen.quote:
4 x 4?quote:
3x3 schele, whihioquote:
quote:
quote:
.
quote:
quote:
BWAHAHAHAHAHAquote:
ze kreeg een zwaard in dr hoofd en toen belde papa dat we snel naar het ziekenhuis moesten want ik was met mama in de auto en toen gingen we daar en ze heeft een diepe snee van 10cm over dr voorhoofd en het is nu gehechtquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:31 schreef reetveter het volgende:
Jo wd watskeburt met je zusje? Zag het op twitterj
Het is toch ook een puik topic?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:32 schreef Fascination het volgende:
Ik wil je topic niet verpesten, maar de 14.gif staat voor deze PI: [ afbeelding ].
Uiteraard.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is toch ook een puik topic?
Gelukkig is het nog enigzins goed afgelopenquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ze kreeg een zwaard in dr hoofd en toen belde papa dat we snel naar het ziekenhuis moesten want ik was met mama in de auto en toen gingen we daar en ze heeft een diepe snee van 10cm over dr voorhoofd en het is nu gehecht
ja, tot nu toe is er geen blijvend letsel. haar motoriek was al niet optimaalquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:43 schreef reetveter het volgende:
Mm, dus valt uiteindelijk gelukkig mee? Geen blijvend letsel zag ik in het vorige topic. Moet je bij je eerste post plaatsen slash tweetik denk dat iedereen dacht dat het zwaard er in vast zat ofzo
Dit ja.. Heftigquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:44 schreef Madridista het volgende:
[..]
Gelukkig is het nog enigzins goed afgelopen
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ze kreeg een zwaard in dr hoofd en toen belde papa dat we snel naar het ziekenhuis moesten want ik was met mama in de auto en toen gingen we daar en ze heeft een diepe snee van 10cm over dr voorhoofd en het is nu gehecht
mien zusje.quote:
Wtf.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
mien zusje.
ze was bij haar vriendje aan het leren en hij heeft van die samurai zwaarden hangen en toen wilde ze iets pakken en toen viel er één in haar hoofd.
ja we zijn 5 keer door rood gereden ook om er enigszins snel te komen want we waren al bijna thuis. maar papa zei ook zo heel rustig van "ja ehhh ze ging spelen met een zwaard hahahaha" echt een droogklootquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:49 schreef reetveter het volgende:
Ja logischals ik dat bericht kreeg topte ik 220 over de snelweg naar het ziekenhuis
. Daarom zou mijn pa eerder zeggen je moet naar het ziekenhuis komen en daar pas de reden zeggen ;p. Maar in ieder geval goed dat er niks ernstigs verder is gebeurd. Wij hebben ook zulke zwaarden en die zijn kankertjescherp
ja ze wilde wat pakken en toen raakte ze dat en toen viel het.quote:
ja om allemaal behalve die omdat die ook uitsteeksels hadquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wtf.zaten daar geen hoezen omheen dan ofzo?
CHRISJUHHquote:
Deze was loeischerp had dat ding net in mn handen. Echt bizar.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:58 schreef reetveter het volgende:
Dan heeft ze geluk. Sierzwaarden mogen namelijk niet scherp worden verkocht. Die zijn bot, ja wel genoeg voor zulke wonden, maar een scherpe snijdt veel en veel dieper
Seksquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hoi lekkertje van me![]()
![]()
Beknopte samenvatting van de afgelopen SC-maand?
Mouzur is terugquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hoi lekkertje van me![]()
![]()
Beknopte samenvatting van de afgelopen SC-maand?
neequote:Op donderdag 12 mei 2011 23:01 schreef reetveter het volgende:
Iemand, sla dat filmpje op en post het volgende week als ik op de laptop zit! Kim kardashianhubba
Kim K.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:01 schreef reetveter het volgende:
Iemand, sla dat filmpje op en post het volgende week als ik op de laptop zit! Kim kardashianhubba
Dat wist ik!quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat wist ik!
Enige dingen die ik heb meegekregen:
Lamon is wederom definitief gestopt.
Mozy blijkt een kantoorknaap te zijn.
Chai blijkt een buffel van 1.80 bij 80 kilo te zijn.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:01 schreef reetveter het volgende:
quote:
emotioneel gewordenquote:
wat weet je van mij?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat wist ik!
maar op zichquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:03 schreef MiVer het volgende:
Donnie Yen in Ip Man 2 - Legend of the Grandmaster
[ afbeelding ]
Ja enorm. Ik heb een pingfoto een nieuwe. jeej.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hoi.
[..]
Vertel het mij. Heb ik nog spannende pics gemist?
Tli heeft het te druk met praten met mij. En foto's kijken van mijn titties die ik haar nu stuur.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:05 schreef reetveter het volgende:
Tli, opslaan die handel! En post het op mijn prikbord!
Daar ben ik nog niet van op de hoogte, sinds waneer is dit?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zie ik daar een opgepushte linkerborst?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja enorm. Ik heb een pingfoto een nieuwe. jeej.
WAT opgepushed, ik heb niet eens een BH aan, dat is een bandeauquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zie ik daar een opgepushte linkerborst?
Jij hebt altijd wat te kankeren he. Die is lelijk, dat is lelijk.quote:
Daar houd ik je aan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tli heeft het te druk met praten met mij. En foto's kijken van mijn titties die ik haar nu stuur.
strapless is lelijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij hebt altijd wat te kankeren he. Die is lelijk, dat is lelijk.
Heb jij trouwens smileys? Ik kan nog steeds geen smileys sturenquote:
Die jongen weet gewoon wat ie wilquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij hebt altijd wat te kankeren he. Die is lelijk, dat is lelijk.
Post dan eens een mooie foto van strapless .. is er niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
strapless is lelijk
kenza is lelijk
adriana lima is lelijk
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet van op de hoogte, sinds waneer is dit?
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weeg 76, maar zeg dat ook liever niet, want dat klinkt veel dikker dan dat ik ben.
Heb denk ik evenveel of heel iets meer buikvet dan op die pic die jij postte.
Oké oké, slightly off.quote:
Spannende boyquote:
Ja, op htc wel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb jij trouwens smileys? Ik kan nog steeds geen smileys sturen
I know, maar door jouw grote borsten wordt het automatisch opgepushtquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
WAT opgepushed, ik heb niet eens een BH aan, dat is een bandeau
Post is een mooie foto van jezelf? Oh wacht, die is er niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Post dan eens een mooie foto van strapless .. is er niet.
Post dan eens een mooie foto van jou... is er niet?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Post dan eens een mooie foto van strapless .. is er niet.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Post is een mooie foto van jezelf? Oh wacht, die is er niet.
HAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Post dan eens een mooie foto van jou... is er niet?
Ja laatst al een paar keer, vanmiddag met Sala en dat hello kitty hoesje.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:11 schreef BobbyB het volgende:
Tli zit gewoon in onze hoofden. Het komt verdacht vaak voor dat medefokkers hetzelfde denken, zeggen of doen.
Hello kittyquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja laatst al een paar keer, vanmiddag met Sala en dat hello kitty hoesje.
Ja, daaromquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja laatst al een paar keer, vanmiddag met Sala en dat hello kitty hoesje.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Post is een mooie foto van jezelf? Oh wacht, die is er niet.
Hier foto van mij op het strand heb wel ff mijn gezicht zwart gemaakt:quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Post dan eens een mooie foto van jou... is er niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Is weer niet goed, wedden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:12 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Hier Mouzer. Bek houwe nouw.
"Megan Fox heb een misvormde duimquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:12 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:13 schreef MouzurX het volgende:
[..]
[..]
Hier foto van mij op het strand heb wel ff mijn gezicht zwart gemaakt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Oke die wel.quote:
Die knieenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:12 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Oke die wel.![]()
Sowieso van dat soort dingen kan dan wel. Maar strapless bikinitopje sowieso niet.
haal die spiegel eens voor je beeld weg?quote:
mijn gedachte jouw woorden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
haal die spiegel eens voor je beeld weg?
post even pics van jouw outfits, lelijkerd, gaan we jou even beoordelenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:19 schreef MouzurX het volgende:
Serieus wat backup hier jongens? Die bikini die WD leuk vindt is echt ugly.
die het meisje aanheeft op de pic die ik postquote:
Welke?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:19 schreef MouzurX het volgende:
Serieus wat backup hier jongens? Die bikini die WD leuk vindt is echt ugly.
Oh toch. Ik vind hem wel leuk. Maar hey dat zeg ik toch alleen maar omdat ik je niet wil tegenspreken bladiebla...quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
die het meisje aanheeft op de pic die ik post
Zoiets draag ik nu ook hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:21 schreef Crack_ het volgende:
Serieus ik weet écht niks van kleren kom ik iedere keer weer achter he. Ik wist laatst nog geen eens wat een tanktop was?
Dat vind ik dan wel weer té.
.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:22 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Mouzur vindt kenza lelijk
Ik weet toch wel wat je denkt.quote:
Toevallig dat draag ik nu ook.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zoiets draag ik nu ook hoor
[ afbeelding ]
quote:
OHHH SHI-quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet toch wel wat je denkt.
jij bent echt de domste boy die ik ook levend heb meegemaakt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
.
Dat ziet er toch gewoon niet uit? Een vrouw der tieten worden helemaal plat gedrukt, lijkt net alsof ze niks heeft dan.
Oh mooieequote:Op donderdag 12 mei 2011 23:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch niet dat Sandy Dane ding he.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh nee.. Omdat ik dacht dat je t TE vondquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh mooiee. Ja op dat moment droeg ik der zelf ook een, wist ik veel
.
Oh en wat draag je nog meer?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toevallig dat draag ik nu ook.
JAWEL, want die is fijn met slapenquote:
Dat ik dat niet wist bedoel ikquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh nee.. Omdat ik dacht dat je t TE vond
Hoi Fas.quote:
hosselqueenquote:
OHHHH op die fietsquote:
Ik vind strapless, behalve dan zo'n ouderwets "dans" achtige pakje (quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
jij bent echt de domste boy die ik ook levend heb meegemaakt.
ze ligt toch kk sukkel.
quote:
Moeten we vrijdag maar een nieuwe halen, anders issie zo versleten.quote:
lelijk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:25 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
mouzer heeft liever dit
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moeten we vrijdag maar een nieuwe halen, anders issie zo versleten.
Jonge, kom niet. Je vindt alles lelijk. Er is niet wat jij mooi vindt. Ik heb jou nog nooit zien posten dat je überhaupt iets mooi vindt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik vind strapless, behalve dan zo'n ouderwets "dans" achtige pakje (weet niet hoe je dat noemt, die 2de pic op de vorige pagina), gewoon lelijk, klaar.
Ik geef tenminste mijn mening ipv jaknikken.
Mouzur is silliconen gewend, die blijven wel pront omhoog staan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ze ligt toch kk sukkel.
Ook levend? Je gaat hem binnenkort dood meemakenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ze ligt toch kk sukkel.
Jawel, zo'n lang t-shirt over de kont.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jonge, kom niet. Je vindt alles lelijk. Er is niet wat jij mooi vindt. Ik heb jou nog nooit zien posten dat je überhaupt iets mooi vindt.
Krijgen we die discussie weer.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jonge, kom niet. Je vindt alles lelijk. Er is niet wat jij mooi vindt. Ik heb jou nog nooit zien posten dat je überhaupt iets mooi vindt.
Zo een zonder figuur? Zo'n mannen shirt?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jawel, zo'n lang t-shirt over de kont.
In the butt?quote:
Dat is JUIST met figuur, aangezien je dan supergoed een meisje der kont ziet. (waardoor iedere man meteen weet waar ik het over heb maar jullie vrouwen om de een of andere reden blijkbaar nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zo een zonder figuur? Zo'n mannen shirt?
Moomoo.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:29 schreef Chriz2k het volgende:
Iemand hier Hobo with a Shotgun gezien? Anders voel ik me gedwongen te gaan slapen.
Zal m even opzettenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:29 schreef Chriz2k het volgende:
Iemand hier Hobo with a Shotgun gezien? Anders voel ik me gedwongen te gaan slapen.
serieus ik ga niet eens met met je praten over kleding, jij leeft echt in je eigen modewereld of zoquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat is JUIST met figuur, aangezien je dan supergoed een meisje der kont ziet. (waardoor iedere man meteen weet waar ik het over heb maar jullie vrouwen om de een of andere reden blijkbaar niet
quote:
Vies man.quote:
Is wel af te raden ja.. NU al helemaalquote:
Omg.quote:
Ach sommige hier kunnen het niet aan als je iets afkraakt wanneer ze het posten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:30 schreef Dqod het volgende:
Ik snap deze hele discussie eigenlijk niet zo goed.. Smaken verschillen enzo?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zal jou eens op mijn penis zetten.
quote:
Ja want niemand hier is eerlijk als ze zeggen dat ze het wel leuk vinden. Alleen jij bent eerlijk omdat je zegt dat je het lelijk vindt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:32 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ach sommige hier kunnen het niet aan als je iets afkraakt wanneer ze het posten.
Ik vind het juist wel beter dan alleen jaknikkers, krijg je net zoiets als sexy & gewaagd waar iedereen op elke foto metreageert.
quote:
quote:
Chris is back u_uquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zal jou eens op mijn penis zetten.
TMI he. Vind ik ook.quote:
Wat hebben ze in de nachtwinkel niet dat ze wel in de dagwinkel hebben?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:34 schreef fyah het volgende:
ik ga even iets in de nachtwinkel kopen. bedenk onderweg wel wat.
Als je toch eens wat meer achtergrond-info hadquote:
Awwwquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik dacht eventjes dat ze het echt zei, toch een seconde ultiem geluk ervaren.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:34 schreef MouzurX het volgende:
Lelijk:
[ afbeelding ]
Mooi:
[ afbeelding ]
Dat zeg ik toch niet? Lezen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja want niemand hier is eerlijk als ze zeggen dat ze het wel leuk vinden. Alleen jij bent eerlijk omdat je zegt dat je het lelijk vindt.
Ik moest hardop lachen, waarom weet ik niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:34 schreef fyah het volgende:
ik ga even iets in de nachtwinkel kopen. bedenk onderweg wel wat.
Doeiquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:36 schreef Dqod het volgende:
Maar nu ga ik fok verlaten.. One luv enzulks.. JUWEETZZZZ
DAAAAAAAAAAG GAYNIGHT DITDAT ALLES![]()
![]()
Dat is een strapless BH waar je de bandjes aan kan zetten, dus als de bandjes eraf zijn ziet het er nog zo uit.quote:
En nu ziet het er leuk uit, zonder niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is een strapless BH waar je de bandjes aan kan zetten, dus als de bandjes eraf zijn ziet het er nog zo uit.
mierenneuker eerste klas. goodbye.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En nu ziet het er leuk uit, zonder niet.
Waarom gaat Miranda studeren? Straks verliest ze haar onschuldquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doei
Nu heb ik Chris tenminste voor mezelf
Gangbangs in de dorms dit dat alles..quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waarom gaat Miranda studeren? Straks verliest ze haar onschuld.
Maar je pocahontas ding wordt niet ineens mooi met straps.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
mierenneuker eerste klas. goodbye.
wat probeer je nou gayboy?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:42 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Maar je pocahontas ding wordt niet ineens mooi met straps.
Duidelijk maken dat die bikini kopen geldverspilling is.quote:
bedankt voor je nutteloze informatie captain fucktardquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Duidelijk maken dat die bikini kopen geldverspilling is.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:49 schreef BobbyB het volgende:
3JS niet bij finale Songfestival
HAHAHAHAHAHAHAHAA
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:46 schreef o.us het volgende:
"Het is voor de zevende keer op rij dat Nederland niet de finale van het Songfestival haalt. Geen enkel ander land presteerde slechter."
nu.nl
Ik had ook niet anders verwacht. En zo slecht vind ik de 3JS nu ook weer niet.quote:
Behalve Lordi.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:53 schreef Chriz2k het volgende:
Hoe kan je uberhaupt presteren op het songfestival? Alle nummers klinken hetzelfde.
Heul niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:53 schreef Chriz2k het volgende:
Hoe kan je uberhaupt presteren op het songfestival? Alle nummers klinken hetzelfde.
Deep ...quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Verrek, dat is Jay-Z!
Heb je nog wat goede deep tech-house?
Het logo van dat eerste nummer doet het goed onder het genot van geestverruimende middelen.quote:
genieten is niet voor iedereen weggelegdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het logo van dat eerste nummer doet het goed onder het genot van geestverruimende middelen.
Drugs helpt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:06 schreef MiVer het volgende:
[..]
genieten is niet voor iedereen weggelegd
een cassiere met snorquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat hebben ze in de nachtwinkel niet dat ze wel in de dagwinkel hebben?
eee grappig dat je dat net zegt! ik wilde net zeggen nee die ken ik nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:13 schreef Crack_ het volgende:
Fyah hou je van antony and the johnsons heel toevallig?
Stomquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:15 schreef fyah het volgende:
[..]
eee grappig dat je dat net zegt! ik wilde net zeggen nee die ken ik niet
Nee, ik verbaas me erover dat NIEMAND ze kent. En ik vind het echt een van de mooiste muziek ever, maar ik ben zowat als enigequote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:16 schreef fyah het volgende:
[..]
was het een ijsbreker? mis ik een subtiele vrouwelijke hint? VERDORIE
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gleuf in der tanden + blond en ogen en figuur. kom maar op met je volgende
je bent uniekquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik verbaas me erover dat NIEMAND ze kent. En ik vind het echt een van de mooiste muziek ever, maar ik ben zowat als enige.
Not really eigenlijk..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:17 schreef fyah het volgende:
[..]
je bent uniekiedereen is mooi, maar jij bent kankermooi. doe ik het goed? stuur me een beetje..
Antony and the johnsosn, okee faal -1quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:18 schreef fyah het volgende:
Kom maar op miver ik kan ALLES aan
ssnUUUUUUUIFFFFFFFFFFFF
ah ok, voor mij slechts een naam met missch 2 nummers in hoofd, maar zonder gezicht, want ...quote:
Jonge, je moet je niet aanpassen aan een ander, sukkel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:19 schreef fyah het volgende:
[..]
ben je zo'n lieve woordjes type? daar moet ik dan even terug inkomen hoor
de drummer van slipknot!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:20 schreef MiVer het volgende:
[..]
ah ok, voor mij slechts een naam met missch 2 nummers in hoofd, maar zonder gezicht, want ...
zie het als accomoderen lieve crack! ik zorg graag dat meisjes het gezellig hebbenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jonge, je moet je niet aanpassen aan een ander, sukkel.
good cop bad/cop waarvan een van ons 2 op zeker moment een psychose faket!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:21 schreef Chriz2k het volgende:
Hey fyah zullen we Crack double teamen? Gr.
darmsapquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:25 schreef fyah het volgende:
zakdoekjes vul ik met tranen en liefdessappen
weet je wat ook geil is? als je zo aan het zoenen bent dan naar haar nek dalen en daar bij het oor begin zoenen, en dan fluisteren; "help me.. alsjeblieft help me"quote:
ik bedoelde super mario smash bros lol :pquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:22 schreef fyah het volgende:
[..]
good cop bad/cop waarvan een van ons 2 op zeker moment een psychose faket!
kanker pikachu won altijd van mequote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
ik bedoelde super mario smash bros lol :p
kom bijna klarquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:27 schreef fyah het volgende:
[..]
weet je wat ook geil is? als je zo aan het zoenen bent dan naar haar nek dalen en daar bij het oor begin zoenen, en dan fluisteren; "help me.. alsjeblieft help me"
mijn foto's worden getagged zodat er bij mijn mond vagina staat en bij mijn ogen zaadvragendquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:30 schreef Crack_ het volgende:
Godver, ik sta op heel veel fb fotos die getagged zjin etend![]()
Oh dat heb ik dan weer niet, gekste wat ik getagged ben is een aap. En daar zie ik de overeenkomsten nog wel van in.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:30 schreef fyah het volgende:
[..]
mijn foto's worden getagged zodat er bij mijn mond vagina staat en bij mijn ogen zaadvragend
lol echt hequote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan weer niet, gekste wat ik getagged ben is een aap. En daar zie ik de overeenkomsten nog wel van in.
dit soort praat bijv:quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat ik tegen meisjes moet zeggen, sorry.
ben meer bezig met sociaal masturberen lolquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:32 schreef fyah het volgende:
geeft niet hoor, dit is voor iedereen een plaats om sociaal te experimenteren
zolang je handen maar niet blijven plakkenquote:
Soms is het goed om te blijven plakken, de mens is een gewoontedier.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:36 schreef MiVer het volgende:
[..]
zolang je handen maar niet blijven plakken
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Soms is het goed om te blijven plakken, de mens is een gewoontedier.
Teveel afwijken zorgt voor een ongemakkelijk gevoel.
piercequote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:47 schreef Chriz2k het volgende:
Community op Comedy Central nu, better recognise!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Annie's borsten. Straks de epische scene waarin Chang flipt
!
die slaapt.quote:
omdat dikke ellende bij m'n ex...quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:04 schreef Chriz2k het volgende:
Slapen is voorbereiding op de dood. Ik heb al een paar weken niet geslapen en voel me beter dan ooit.
Ga je die kant op ja?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel het missende puzzelstukje...
altijd wel eentje te vindenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat wist ik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |