Nee het had erger af kunnen lopen.quote:
4 x 4?quote:
3x3 schele, whihioquote:
quote:
quote:
.
quote:
quote:
BWAHAHAHAHAHAquote:
ze kreeg een zwaard in dr hoofd en toen belde papa dat we snel naar het ziekenhuis moesten want ik was met mama in de auto en toen gingen we daar en ze heeft een diepe snee van 10cm over dr voorhoofd en het is nu gehechtquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:31 schreef reetveter het volgende:
Jo wd watskeburt met je zusje? Zag het op twitterj
Het is toch ook een puik topic?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:32 schreef Fascination het volgende:
Ik wil je topic niet verpesten, maar de 14.gif staat voor deze PI: [ afbeelding ].
Uiteraard.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is toch ook een puik topic?
Gelukkig is het nog enigzins goed afgelopenquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ze kreeg een zwaard in dr hoofd en toen belde papa dat we snel naar het ziekenhuis moesten want ik was met mama in de auto en toen gingen we daar en ze heeft een diepe snee van 10cm over dr voorhoofd en het is nu gehecht
ja, tot nu toe is er geen blijvend letsel. haar motoriek was al niet optimaalquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:43 schreef reetveter het volgende:
Mm, dus valt uiteindelijk gelukkig mee? Geen blijvend letsel zag ik in het vorige topic. Moet je bij je eerste post plaatsen slash tweetik denk dat iedereen dacht dat het zwaard er in vast zat ofzo
Dit ja.. Heftigquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:44 schreef Madridista het volgende:
[..]
Gelukkig is het nog enigzins goed afgelopen
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ze kreeg een zwaard in dr hoofd en toen belde papa dat we snel naar het ziekenhuis moesten want ik was met mama in de auto en toen gingen we daar en ze heeft een diepe snee van 10cm over dr voorhoofd en het is nu gehecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |