quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Shit, ik heb teveel van mijn wenkbrauw gehaald.
nee dat sws niet. mijn scharrel voor mijn huidige vriendin was zo'n aansteller en ijdeltuit. walgelijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nah het moeten ook niet van die kleinzerige tutjes zijn hoorBeetje girlpower mag wel.
Ja dat is weer het ander uiterste maar dat is sowieso een ander deel van de bevolking uit een lage SES.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik word ook moe van meisjes die het de godganse tijd over make up hebben.
Nou ik was net zo lekker bezig..quote:
Speltip 9: Weet wanneer je moet stoppenquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ik was net zo lekker bezig..
IJdeltuit zijn is op zich prima, maar dan moet je het wel voor je weggaat goed doen zodat je de rest van de dag niet elke keer weer naar het toilet moet om een plukje haar goed te doen oid.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
nee dat sws niet. mijn scharrel voor mijn huidige vriendin was zo'n aansteller en ijdeltuit. walgelijk
Ja, daar trap ik dus niet in.quote:
oh, had ik niet gedachtquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daar trap ik dus niet in.
Goed idee.quote:
IJdeltuiten zien er wel verzorgd uit.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:09 schreef Chai het volgende:
[..]
IJdeltuit zijn is op zich prima, maar dan moet je het wel voor je weggaat goed doen zodat je de rest van de dag niet elke keer weer naar het toilet moet om een plukje haar goed te doen oid.
desnoods met schaarmhaar een beetje bij plakken/lijmenquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Goed dat je dit postte. L0t was al onderweg om dit gedrag uit TS te rammen, maar nu heeft ze besloten het toch maar te laten.
Hoezo dat?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:18 schreef Salatrel het volgende:
vrouwelijke collega's die jaloers zijn op mijn komkommer dieet
quote:
quote:
Maar je hebt geen komkommers?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:19 schreef Salatrel het volgende:
omdat ik vanwege een verjaardag een kokosmakroon zat te eten bij de koffie
Haha, was ie weer bezig. Wat een treurwilg.quote:
Wat voor cijfer?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:22 schreef Crack_ het volgende:
IK HEB DAT TENTAMEN GEWOON GEHAALD.Jaaaaaaaa
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:22 schreef Crack_ het volgende:
Ja 6,2 ofzo. Dus nog best goed, haha was zo bang met nakijken. Had 5x B achter elkaar, maar dat was wel goedquote:
komkommerdieet is alles mogen eten behalve komkommer.quote:
als beloning mag je vanavond sushi gaan eten ok?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:22 schreef Crack_ het volgende:
kan bij ieder wijf, gewoon een goede hoek op de lipquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij had ook wel een vriendin met zo'n dikke onderlip als die TS gewild.
Oh lol.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
komkommerdieet is alles mogen eten behalve komkommer.
[..]
als beloning mag je vanavond sushi gaan eten ok?
Liefquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
komkommerdieet is alles mogen eten behalve komkommer.
[..]
als beloning mag je vanavond sushi gaan eten ok?
maw je ouders gaven je te veel vet eten¿quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:29 schreef Salatrel het volgende:
sinds ik op mezelf woon ben ik alleen maar afgevallen
nee ik pakte het zelfquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:33 schreef wise het volgende:
[..]
maw je ouders gaven je te veel vet eten¿
Bij mij gelijk, maar ik val wel af heel langzaam. Zou wel snelwillen, maarja langzaam is eigenlijk beterquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:29 schreef Salatrel het volgende:
sinds ik op mezelf woon ben ik alleen maar afgevallen
Ik was ook een dikkiequote:Op donderdag 12 mei 2011 15:37 schreef Salatrel het volgende:
vroeger was ik een gezellig dikkerdje nu ben ik een arrogante klootzak
Ik moest ook altijd gesprekjes metde ggd enzo, gingen ze mij vergelijken met mn zus want die was wel dun. Snap nog steeds niet dat ze zo gingen pushenquote:
Feeder!quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:36 schreef L0t.. het volgende:
Ik kan het juist nooit laten om chips en koekjes enzo in huis te halenMaarja ik kom toch nergens van aan, alleen m'n vriend wel
Ja 6 jaar, dus mss dat hij daardoor ook wat makkelijker aankomtquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Feeder!
Maar jouw vriend is toch ook best wat ouder dan jij.
Hij is ook neit dik ofzo tochquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:42 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja 6 jaar, dus mss dat hij daardoor ook wat makkelijker aankomt
In de 4 jaar dat we samenwonen is ie denk ik wel 10 kg aangekomenmaar ik vind het niet erg, staat juist wel beter eigenlijk
Ja das lekkerquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, alleen klein buikje
Is al veeel vaker gezegdquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:47 schreef Salatrel het volgende:
en ik maar 300 euro per maand uitgeven voor rock hard abs... lees je dit soort comments...
tja, met harde abs trek je alleen maar blonde snollen of dat soort hoertjes aanquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:47 schreef Salatrel het volgende:
en ik maar 300 euro per maand uitgeven voor rock hard abs... lees je dit soort comments...
u jelly?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:47 schreef Salatrel het volgende:
het is een lifestylequote:
Gym, tan and ladiesquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:36 schreef Roburtt het volgende:
terechte klacht
vrouwen die bier drinken en kut roep tijdens het gamen
groetjes
gaat dat een beetje met touchquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die heb ik op mijn telefoonde snes versie
![]()
en duck hunt
quote:
Alweer?quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:07 schreef tliciouz het volgende:
Mijn contract word verlengt met een jaar!![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:07 schreef tliciouz het volgende:
hoera!quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:07 schreef tliciouz het volgende:
Dat is wel een leuke telefoon.quote:
quote:
Ja daarom, ik weet niet waar ik moet drukken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is wel een leuke telefoon.
Vriendin van mij heeft em ook, maar zoveel opties heeft dat ding
op het schermquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja daarom, ik weet niet waar ik moet drukken.
quote:
Gefeliquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:07 schreef tliciouz het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Wtf. Deze week binnen gekregen.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:32 schreef Salatrel het volgende:
(Novum) - Een 31-jarige automobilist uit Nederland heeft dinsdag in Duitsland een ongeval veroorzaakt waarbij vier mensen om het leven zijn gekomen. Dat melden Duitse media.
De man reed met zijn witte bestelbus op een afrit van de Duitse snelweg A3 bij Windhagen in de deelstaat Rijnland-Palts met hoge snelheid van achter op het voertuig van de slachtoffers in. De auto schoof vervolgens onder een stilstaande vrachtwagen. De inzittenden, een baby, zijn moeder, oma en overgrootmoeder, waren op slag dood.
De Nederlander raakte bij het ongeluk lichtgewond. Hij kon nog geen verklaring afleggen omdat hij in shock was.
in 1 klap 4 generaties doodletterlijk
NLers op de (Duitse) snelwegquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:32 schreef Salatrel het volgende:
(Novum) - Een 31-jarige automobilist uit Nederland heeft dinsdag in Duitsland een ongeval veroorzaakt waarbij vier mensen om het leven zijn gekomen. Dat melden Duitse media.
De man reed met zijn witte bestelbus op een afrit van de Duitse snelweg A3 bij Windhagen in de deelstaat Rijnland-Palts met hoge snelheid van achter op het voertuig van de slachtoffers in. De auto schoof vervolgens onder een stilstaande vrachtwagen. De inzittenden, een baby, zijn moeder, oma en overgrootmoeder, waren op slag dood.
De Nederlander raakte bij het ongeluk lichtgewond. Hij kon nog geen verklaring afleggen omdat hij in shock was.
in 1 klap 4 generaties doodletterlijk
Duitsers op de Duitse snelweg ook hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
NLers op de (Duitse) snelweg
Sowieso ben ik ervoor die bestelbusjes te begrenzen op 80.
Nee, voor hen geld het inhaalverbod dan natuurlijk ook. Met een boete van een paar duizend euro en levenslange inname van rijbewijs als ze het toch doen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:37 schreef Salatrel het volgende:
oja leuk gaan alle bestelbusjes ook vrachtwagens inhalen met 1 km verschil
agreed, klootvolk wat daar in rijdtquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
NLers op de (Duitse) snelweg
Sowieso ben ik ervoor die bestelbusjes te begrenzen op 80.
quote:
Dus dat.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die je inhalen en dan vervolgens 10 km langzamer gaan rijden.
Waarom....?
En mama. En ik straks ook. Nouja ik rijd erin.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:40 schreef Salatrel het volgende:
ahah de papa van chai heeft een bestelbusje
Mensen die langzaam in halenquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus dat.
Of van die mensen die met 110 gaan inhalen en als ze dan naar rechts gaan ineens 130 gaan rijden.
oftewel ze hadden hem net zo goed niet kunnen berechtenquote:De donderdag tot vijf jaar cel veroordeelde voormalig kampbewaker John Demjanjuk wordt later op de dag vrijgelaten vanwege zijn hoge leeftijd. Dat maakte de rechtbank in München donderdag bekend.
Ja onder andere. En voer enzo.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:41 schreef Salatrel het volgende:
zeker als trekauto voor de paardenaanhanger he
Bejaarden en vrouwen.quote:
Over het algemeen wel. Bij ons rijden ook allemaal van die taxibusjes van Noot. Je zou denken dat die gasten een verantwoordelijkheidsgevoel zouden hebben aangezien ze passagiers aan boord hebben. Echter voorrang verlenen is niet iets wat zij geleerd hebben.quote:
Oeh dat is altijd zo leuk bij afritten.quote:
Wat ik serieus ook nooit snap is, dat mensen ineens een aanval krijgen en dan als een malle gaan inhalen, terwijl ik daar rijd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oeh dat is altijd zo leuk bij afritten.In files rijdt ik doorgaans rechts omdat links rijden dan
is. En dan blokkeer ik al die paupers die op het laatste moment nog even de afrit denken te kunnen nemen.
Ophoeren
Echt he.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat ik serieus ook nooit snap is, dat mensen ineens een aanval krijgen en dan als een malle gaan inhalen, terwijl ik daar rijd.![]()
En ja het is dan leeg achter mij.
watquote:
Terechtquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:48 schreef Salatrel het volgende:
nouja als ik jou tegenkom op de weg zou ik er ook zo snel mogelijk langs willen.....
slechte bestuurder i presume¿quote:
Nee hoezo?quote:
dunnoquote:
Nou ja, soms bumperkleef ik wel eens.quote:
zal ik jou eens bumperklevenquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, soms bumperkleef ik wel eens.![]()
Ze spreken zichzelf ook gewoon tegen in dat bericht.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:27 schreef wise het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ction-op-inhoud.html
tuurlijk
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, soms bumperkleef ik wel eens.![]()
Dat doen ze al in de supermarktquote:
Is dat een doodzonde?quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat doen ze al in de supermarkt![]()
Heel vervelend is dat.
Heb jij dat dan nooit?quote:
nee, ik zit niet te slenteren in een supermarktquote:
Ja, hallo.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:47 schreef wise het volgende:
[..]
nee, ik zit niet te slenteren in een supermarkt
gaan ze met muntjes betalen. en soms hebben ze dan die portemonnee vast en draaien ze zich zo heel langzaam naar je om met een creepy 'WAAR BEN IK' lookquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:50 schreef Chai het volgende:
Volgens mij doen bejaarden expres op vrijdagmiddag/zaterdag hun boodschappen, omdat het dan lekker druk is.
Mwoah, toen ik vroeger achter de kassa zat, toen was er een klant die nog voor ik "hallo" kon zeggen zei: "Nee ik spaar niets."quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:00 schreef MouzurX het volgende:
Bij de AH is het hatelijk dat je 3x nee moet zeggen.
Nee geen koopzegels
Nee geen bonnetje
Nee geen eftelingzegels
heb je wel een bonuskaart?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:00 schreef MouzurX het volgende:
Bij de AH is het hatelijk dat je 3x nee moet zeggen.
Nee geen koopzegels
Nee geen bonnetje
Nee geen eftelingzegels
Ja, bij super de boerquote:
Tofquote:
Ja en dat was dan heel irritant want die moest je eerst hebben voordat je de boodschappen kon scannen en heel vaak vonden mensen 'm later toch nog en dan moesten ze weer naar de klantenservicequote:Op donderdag 12 mei 2011 18:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tof![]()
"Hallo, heeft u een Rockspas?"
Ja herkenbaar, of je moest zo'n stom sleuteltje halen en dan de rocks erop zetten, want stel je voor dat je ze niet krijgtquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja en dat was dan heel irritant want die moest je eerst hebben voordat je de boodschappen kon scannen en heel vaak vonden mensen 'm later toch nog en dan moesten ze weer naar de klantenservice
Hoi kassameisje.quote:
Pest me maar weer zo, ja.quote:
Ik ben het vier jaar lang geweest, dus je mag mij ook pesten.quote:
Nee, je kunt over veel dingen grapjes maken, maar daarover: nee.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben het vier jaar lang geweest, dus je mag mij ook pesten.
Oké, duidelijke taal.quote:
ik denk dat als je zelf gaat kweken, je een hele andere kijk op de zaak krijgtquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:43 schreef Mozy het volgende:
Ik ga in mijn testament zetten dat wanneer ik een kasplantje word ze me mogen afmaken, en dan zet ik er tussen haakjes bij als ik zon vervelende bejaarde word die bij alles hulp nodig heeft en die kankerirritant is, met klein geld betaald etc(oordeel wordt overgelaten aan mijn kinderen, dat kan ik namelijk zelf niet meer goed beoordelen als bejaarde) . dat ze dat dan ook onder kasplantje mogen scharen.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:55 schreef Otis2.0 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)van_30.000_euro.html
Ik ben de eerste die op dit bankje heeft gepist
meerwaardequote:Op donderdag 12 mei 2011 18:55 schreef Otis2.0 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)van_30.000_euro.html
Ik ben de eerste die op dit bankje heeft gepist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!
Je bent verder dan ik.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:21 schreef L0t.. het volgende:
wat een loser ben ik, ik ben nu al vanaf twee uur bezig en ik heb een half A4-tje getypt
ik vind ze ook irritant maar ik ga nooit bumperkleven. vooral omdat je van die sjonnies hebt die dan hard gaan remmen ineens.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat een doodzonde?![]()
Die mensen moeten gewoon naar rechts.
Mensen die op vierbaanswegen lekker langzaam op de derde strook blijven rijden, zodat jij 4 stroken op moet schuiven om ze in te halen![]()
Truequote:Op donderdag 12 mei 2011 19:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik vind ze ook irritant maar ik ga nooit bumperkleven. vooral omdat je van die sjonnies hebt die dan hard gaan remmen ineens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!
Ik kwam Ken tegenquote:
GodohgodohgodohGODquote:
Geen idee, gemiddelde prijs is 12,50?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:27 schreef Crack_ het volgende:
4ebe weet jij hoe duur je band plakken is daar bij die fietsenmaker op hs?
Wat doe je nou smooth dan?quote:
Ey.. Ik ben gewoon goedkoper dan die duren fietsenmakers heurquote:
Hmm ja ik dacht ook 15 ofzo, maarja we zullen zien. Hahaha ja als je school daar zit, maar het is daar altijd wel een ramp jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen idee, gemiddelde prijs is 12,50?
Ik kom daar nooit op de fiets, dan word ik helemaal overreden met al die idioten op wielen.
Geen idee, ik ben gewoon thuisquote:
Ja ik heb 't ook zelf geprobeerd samen met een vriendin, maar toen ik 'm eindelijk had geplakt en probeerde mn band der op te zetten, toen kwam er een nieuw gaatje in door die ijzeren dingen die je gebruikt om de band er in te doen. Ik vraag van 't weekend even aan mn vader oftie 't nog keertje voor kan doenquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ey.. Ik ben gewoon goedkoper dan die duren fietsenmakers heur
Mij gebeurd dat niet hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik heb 't ook zelf geprobeerd samen met een vriendin, maar toen ik 'm eindelijk had geplakt en probeerde mn band der op te zetten, toen kwam er een nieuw gaatje in door die ijzeren dingen die je gebruikt om de band er in te doen. Ik vraag van 't weekend even aan mn vader oftie 't nog keertje voor kan doen
Voor jou kook ik gratisquote:
Wtf zijn dat voor oplichtersquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:33 schreef Crack_ het volgende:
Ah op die site staat dat ze 46 euro per uur vragen, hoelang duurt een band plakken. 15 min ofzo? Tis mn voorband
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:33 schreef Crack_ het volgende:
Ah op die site staat dat ze 46 euro per uur vragen, hoelang duurt een band plakken. 15 min ofzo? Tis mn voorband
Oke!quote:
Ik vind dit ook maar debiel, hoe moet ik nou vertrouwen dat ze niet zeggen dat 't een half uur duurde?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]!!!
Dat heb ik echt nog nooit gehoord...
In Woudenberg hadden ze gewoon vaste prijzen.
Nagerecht lijkt eerder op een hoofdgerecht qua hoeveelheid.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke!
Vooraf:
Carpaccio
Hoofdgerecht:
Rollade met röstirondjes en spinazie
Nagerecht:
Brownie / appel taart, tiramisu en cheesecake.
Nagerecht is verrassingquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke!
Vooraf:
Carpaccio
Hoofdgerecht:
Rollade met röstirondjes en spinazie
Nagerecht:
Brownie / appel taart, tiramisu en cheesecake.
Dqod mag kiezen wat ze mag maken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nagerecht lijkt eerder op een hoofdgerecht qua hoeveelheid.
Ahumquote:
Dqod mag kiezen wat ze mag maken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nagerecht lijkt eerder op een hoofdgerecht qua hoeveelheid.
Ik zou op zoek gaan naar een andere fietsenmaker.. 46 per uur.. Is toch nie normaalquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind dit ook maar debiel, hoe moet ik nou vertrouwen dat ze niet zeggen dat 't een half uur duurde?
Ze zagen der ook niet zo snugger uit, echt HS mensen
Mja, het probleem is dat ik niet weet waar een ander zat behalve waar ik woon. En ik had geen tijd meer want we hadden dus gereserveerd bij een restaurant :pquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zou op zoek gaan naar een andere fietsenmaker.. 46 per uur.. Is toch nie normaal
Of dat jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:38 schreef fyah het volgende:
crack je kan misschien beter even een nieuwe binnenband kopen en die vervangen, want eentje met gaatjes plakken is echt een ellende als je niet alle gaatjes vindt en goed plakt.
oh okquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, het probleem is dat ik niet weet waar een ander zat behalve waar ik woon. En ik had geen tijd meer want we hadden dus gereserveerd bij een restaurant :p
Ja daar zat ik ook al aan te denken, maarja moet wel even leren hoe ik die terug kan zetten want ik kreeg 'm echt nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:38 schreef fyah het volgende:
crack je kan misschien beter even een nieuwe binnenband kopen en die vervangen, want eentje met gaatjes plakken is echt een ellende als je niet alle gaatjes vindt en goed plakt.
Ahh zooquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dqod mag kiezen wat ze mag maken.
........ Eh? O_oquote:
Ik zal natuurlijk m'n uiterste best doenquote:
ik verwacht ook niet anders van je.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zal natuurlijk m'n uiterste best doen
http://www.google.nl/sear(...)&fp=c6e1aa74b70cfdd9quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, het probleem is dat ik niet weet waar een ander zat behalve waar ik woon. En ik had geen tijd meer want we hadden dus gereserveerd bij een restaurant :p
Je moet er eerst een beetje lucht inpompen (dan rekt hij uit) dan eromheen doen dan leeg laten lopen en weer oppompen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook al aan te denken, maarja moet wel even leren hoe ik die terug kan zetten want ik kreeg 'm echt niet.
Is zo'n anti gaatjes band wat?
Van wie heeft ze dat geleerd?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:40 schreef Dqod het volgende:
Bonnie doet een negerdans, met haar ass te shaken!!!!!!!!!!!!!!
Uh oh.. Verwachtingen.. Straks voldoe ik er niet aanquote:
Ik denk van eh......... Nou.. Van L. denk ikquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van wie heeft ze dat geleerd?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik denk van eh......... Nou.. Van L. denk ik
Affreus idd u_uquote:
Bohhhquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik lig met een dekbedje op de bank, zo knus
Jaa, sowieso die bij elandstraat en daar is het tenminste niet druk. Ik moest 'm daar nu sowieso 2 dagen laten staan want het was druk wtf?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)&fp=c6e1aa74b70cfdd9
Dit niets dan?
Twee fucking dagen om een fietsband te repareren..quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaa, sowieso die bij elandstraat en daar is het tenminste niet druk. Ik moest 'm daar nu sowieso 2 dagen laten staan want het was druk wtf?![]()
Gelukkig is het weekend dus dan ga ik toch naar huis, maar heb liever meteen mn fiets weer
Ja indd, dus NOOIT je fiets daarnaar toe brengen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Twee fucking dagen om een fietsband te repareren..
Eigenlijk zou je naar de fietsenmaker in zichtenburg moeten gaan, das een heel aardige man en die helpt je meteen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja indd, dus NOOIT je fiets daarnaar toe brengen.
JA HIER IN DEN HAAG OOK WEL HEAURRquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:50 schreef Dqod het volgende:
Ben blij dat er in h'berg wel goeie fietsenmakers zitten
hdsoighierohngresngirhbio u_uquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA HIER IN DEN HAAG OOK WEL HEAURR
Maar bij HS is echt tokkie tokkie he, ziet der ook echt niet uit, dikke drama daar.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:50 schreef Dqod het volgende:
Ben blij dat er in h'berg wel goeie fietsenmakers zitten
asdf asdf asdfquote:
Zo klonk het ook.. Alleen al om dat uurtariefquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar bij HS is echt tokkie tokkie he, ziet der ook echt niet uit, dikke drama daar.
pejaogirquote:
Ja?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je naar de fietsenmaker in zichtenburg moeten gaan, das een heel aardige man en die helpt je meteen.
Je komt er langs als je naar de Uithof gaat.
Je zou juist verwachten dat het goedkoper is, maar niet dus.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo klonk het ook.. Alleen al om dat uurtarief
Ja, je mag je fiets meenemen na 7 uur en die man werkt ook 's avonds na afspraakquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja?Kom je daar lang met de tram, want ik ga altijd met de tram nara uithof
Ik zou ook best wat meer willen betalen hoor, als het gewoon echt iemand is die snel werkt en heel aardig is enzo, dan maakt het me niet veel uit.
Mhm.. Ik ben blij dat ik zelf bandjes kan plakkenquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je zou juist verwachten dat het goedkoper is, maar niet dus.
Jaa dat zou lekker zijjjn, je mag je fiets ook in de tram toch?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, je mag je fiets meenemen na 7 uur en die man werkt ook 's avonds na afspraak![]()
Misschien zou je kunnen regelen dat je je fiets laat maken als je gaat snowboarden..
Belachelijk toch.. Dan betaal je letterlijk voor luchtquote:
Mja, als je kijkt hoeveel mensen der gebruik van makenquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Belachelijk toch.. Dan betaal je letterlijk voor lucht
Alleen na 19.00 uur in de RRquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaa dat zou lekker zijjjn, je mag je fiets ook in de tram toch?
Ik kan het niet zelf, daar heb ik een fietsenmaker voor.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mhm.. Ik ben blij dat ik zelf bandjes kan plakken
En nieuwe verlichting kostte me een tijdje terug ook maar iets van 6 euro ofzo
Ja, idd wel op afspraak.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh maar dat kan dan wel toch als ie ook 's avonds werkt?
Maar goed, het lijkt me handiger om een fietsenmaker in de buurt te hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, idd wel op afspraak.
Het is trouwens op de zilverstraat 114
Ja, is ook. Maar ikschrijf 'm sowieso wel op, als het niks ehm spoedigs is ofzo. Dan wil i kder wel naar toe, ik vind het heel moeilijk om nieuwe dingen te hebben zeg maar?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar goed, het lijkt me handiger om een fietsenmaker in de buurt te hebben
Ik heb ook nog mijn dokter in Maarn, hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, is ook. Maar ikschrijf 'm sowieso wel op, als het niks ehm spoedigs is ofzo. Dan wil i kder wel naar toe, ik vind het heel moeilijk om nieuwe dingen te hebben zeg maar?
Ook tandarts en huisarts enzo, ik heb die hier nog steeds niet maar ik weet gewoon niet hoe je die moet vinden en dat je dan weet dat het goed is? Tuurlijk ze hebben allemaal dezelfde opleiding maar ze kunnen toch heel anders zijn..
Dan is het ook een beetje wachten tot 't te laat is. En ze zullen me vast wle helpen als er hier iets gebeurd, maar tochquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook nog mijn dokter in Maarn, hoor.
Ook al is dat heul niet handig
Whut?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:11 schreef wolvendagen het volgende:
meh mn zusje heeft een zwaard in dr hoofd gekregen
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:11 schreef wolvendagen het volgende:
Oh en nu dan..?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:15 schreef wolvendagen het volgende:
ja ze was bij dr vriend en die heeft samurai zwaarden hangen en mn zusje, onhandig als ze in, wil iets ernaast pakken maar raakt zo'n zwaard, tyft dat zwaard met de punt IN dr kaolo hoofd.
ja was in de auto met mama net, belt papa in paniek jajajaja dit dat ZIEKENHUIS NU. dus wij ziekenhuis chimi daar uur binnen gehecht en zo.quote:
Ahhhh, maar verder niks ernstigs hopelijk?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja was in de auto met mama net, belt papa in paniek jajajaja dit dat ZIEKENHUIS NU. dus wij ziekenhuis chimi daar uur binnen gehecht en zo.
nou een zwaard in je hoofd is vrij ernstig tochquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhhh, maar verder niks ernstigs hopelijk?
Ja nee ookee dat bedoel ik. Wordt wel een litteken dan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nou een zwaard in je hoofd is vrij ernstig tochmaar geen blijvend letsel of zo lijkt me. ze heeft gewoon een diepe snee van 10cm over dr voorhoofd
Ik dacht dat je een grapje maakte of iets met een spelletje ofzo.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:11 schreef wolvendagen het volgende:
eind goed al goed, wel onbeschrijfelijk, en ze heeft vriendje voor troostquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:18 schreef wolvendagen het volgende:
nu zit ze kk lomp te lachen op de bank met bloed in dr haar, maar ze mag het ook niet wassen
ik weet niet of het een litteken wordt, het zit echt op de haargrens dus je ziet het niet als het een litteken wordt ook.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja nee ookee dat bedoel ik. Wordt wel een litteken dan?
Wat kut zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |