quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Shit, ik heb teveel van mijn wenkbrauw gehaald.
nee dat sws niet. mijn scharrel voor mijn huidige vriendin was zo'n aansteller en ijdeltuit. walgelijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nah het moeten ook niet van die kleinzerige tutjes zijn hoorBeetje girlpower mag wel.
Ja dat is weer het ander uiterste maar dat is sowieso een ander deel van de bevolking uit een lage SES.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik word ook moe van meisjes die het de godganse tijd over make up hebben.
Nou ik was net zo lekker bezig..quote:
Speltip 9: Weet wanneer je moet stoppenquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ik was net zo lekker bezig..
IJdeltuit zijn is op zich prima, maar dan moet je het wel voor je weggaat goed doen zodat je de rest van de dag niet elke keer weer naar het toilet moet om een plukje haar goed te doen oid.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
nee dat sws niet. mijn scharrel voor mijn huidige vriendin was zo'n aansteller en ijdeltuit. walgelijk
Ja, daar trap ik dus niet in.quote:
oh, had ik niet gedachtquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daar trap ik dus niet in.
Goed idee.quote:
IJdeltuiten zien er wel verzorgd uit.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:09 schreef Chai het volgende:
[..]
IJdeltuit zijn is op zich prima, maar dan moet je het wel voor je weggaat goed doen zodat je de rest van de dag niet elke keer weer naar het toilet moet om een plukje haar goed te doen oid.
desnoods met schaarmhaar een beetje bij plakken/lijmenquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Goed dat je dit postte. L0t was al onderweg om dit gedrag uit TS te rammen, maar nu heeft ze besloten het toch maar te laten.
Hoezo dat?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:18 schreef Salatrel het volgende:
vrouwelijke collega's die jaloers zijn op mijn komkommer dieet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |