quote:
met the rockquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laatst zag ik reclame voor fast and furious 5.
Die is toch niet meer leuk sinds Michelle Rodriguez niet meer meedoet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laatst zag ik reclame voor fast and furious 5.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:40 schreef Gridlok het volgende:
Engelse jongens van 14-18 is over algemeen aids voor je ogen.
quote:
ik welquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja.. dat heb ik ook weer niet gezegd.
Zoals TS of meisjes die hun vriendje claimen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:50 schreef L0t.. het volgende:
Vrouwen die anti computer games en bier zijn :/
dit topiczulke 'vrouwen'
![]()
zie mijn bericht eerder. Heb al familie-leden geholpen en gepushed om over te stappen naar t-mobilequote:Op donderdag 12 mei 2011 14:46 schreef BobbyB het volgende:
KPN controleert inhoud datagebruik klanten
Ik hoop echt zo dat dat KPN helemaal kapot gaat.
zoals TSquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Zoals TS of meisjes die hun vriendje claimen?
Daar zijn ze hard mee bezig.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:46 schreef BobbyB het volgende:
KPN controleert inhoud datagebruik klanten
Ik hoop echt zo dat dat KPN helemaal kapot gaat.
quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:41 schreef Chai het volgende:
Ik wist dat dit topic van een vrouw zou zijn.Echt zo'n verkapt topic om zichzelf goed te laten lijken.
Je bent gewoon jaloers dat ze meer tijd doorbrengen nu met hun vrouwelijke metgezellen.
ja had je post al gelezen, zó eensquote:
its teh policequote:
waaatquote:
Oh lol.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:53 schreef L0t.. het volgende:
[..]
ja had je post al gelezen, zó eens![]()
dat is btw dat kind met die belachelijke onderlip die ik gisteren postte
quote:
Hoi kijk mij ik ben perfecte vrouw geef me aandacht topic.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:50 schreef L0t.. het volgende:
dit topiczulke 'vrouwen'
![]()
Ik snap TS wel anders.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:50 schreef L0t.. het volgende:
dit topiczulke 'vrouwen'
![]()
u jelly?quote:
Ik krijg echt kotsneigingen van dat soort typjes die maar oh zo graag willen laten zien dat ze toch echhtttt 'one of the guys' zijn en dat ze zo'n hekel hebben aan andere meisjes die 'meisjesdingen' doen.quote:
je bent mozy's gamenerdjequote:Op donderdag 12 mei 2011 15:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ontzettend ja. Was ik maar een gamemeisje.
Want?quote:
Nah het moeten ook niet van die kleinzerige tutjes zijn hoorquote:
Of sowieso aan andere meisjes, want die zijn altijd achterbaks etc.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik krijg echt kotsneigingen van dat soort typjes die maar oh zo graag willen laten zien dat ze toch echhtttt 'one of the guys' zijn en dat ze zo'n hekel hebben aan andere meisjes die 'meisjesdingen' doen.
Sowieso élke vrijdagavond de hele avond gamen met allemaal andere gamenerds, daar zou ik als vriendin ook niet heel blij van worden
Inderdaad, maar ik word ook moe van meisjes die het de godganse tijd over make up hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik krijg echt kotsneigingen van dat soort typjes die maar oh zo graag willen laten zien dat ze toch echhtttt 'one of the guys' zijn en dat ze zo'n hekel hebben aan andere meisjes die 'meisjesdingen' doen.
Sowieso élke vrijdagavond de hele avond gamen met allemaal andere gamenerds, daar zou ik als vriendin ook niet heel blij van worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |