NEE JIJ WEER NIKS VANquote:
Niet meer sinds ik puntnageltjes hebquote:
De wattewat?quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:03 schreef MouzurX het volgende:
Godver ik wilde mentor worden bij de tikweek, sluit dat blijkbaar al op 14 april
tilburg introductie week, je weet veel drinken enz.quote:
Ah ja.. Mja, dan koop je zelf toch gewoon een shitload aan booze? u_uquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
tilburg introductie week, je weet veel drinken enz.
Ja maar tazzzzquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ah ja.. Mja, dan koop je zelf toch gewoon een shitload aan booze? u_u
Ja niks tozzz wollah wollah fa2quote:
Calico is het antwoordquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:02 schreef Dqod het volgende:
Het is ernstig gesteld ja.. Wat nu te doen
Caffiatestjes ook
Lekker opgelet dan weerquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:03 schreef MouzurX het volgende:
Godver ik wilde mentor worden bij de tikweek, sluit dat blijkbaar al op 14 april
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:09 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
Bonnie zou spontaan haar krolsheid uitleven op CarmitaNou dat vind ik niet zo'n goed idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
ze zal wsl alleen maar overbodig veel kopjes geven hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou dat vind ik niet zo'n goed idee.
En met een vieze hoerenblik kijken.. Dat ookquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
ze zal wsl alleen maar overbodig veel kopjes geven hoor![]()
Carmita is breekbaarquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
ze zal wsl alleen maar overbodig veel kopjes geven hoor![]()
Neuh.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker opgelet dan weer![]()
Kan je niet als reserve ofzo ?
Ze zal omrollen iddquote:
Net als een meikevertje die op z'n rugje ligtquote:
Carmita kan zichzelf weer omrollen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Net als een meikevertje die op z'n rugje ligt
Dat hoop ik ja.. Dat gespartel met die pootjes in de lucht ziet er ook zo sneu uitquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Carmita kan zichzelf weer omrollen.
Die man? Walgelijkquote:
Zo zie je maar.. je hebt helemaal geen speciale volume mascara nodigquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:34 schreef Salatrel het volgende:
ik heb weer een rondje door het park gelopen..... echt kut dat de zon scheen dit kan natuurlijk niet
hoezo¿ beetje fappen op de verhalen van hoe mohammed een 9 jarig meisje neukt¿quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:48 schreef Salatrel het volgende:
quoten ze stukjes uit de koran want dan zou ik maken dat ik wegkwam
nee, ik zou ook weglopenquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:57 schreef wise het volgende:
[..]
hoezo¿ beetje fappen op de verhalen van hoe mohammed een 9 jarig meisje neukt¿![]()
lekkere weekquote:
Mensen die hun antibiotica niet intraveneus nemenquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:03 schreef Dqod het volgende:
Ik word misselijk van die doxycycline.. Bah, het is bitter
Mensen diequote:Op donderdag 12 mei 2011 13:04 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Mensen die hun antibiotica niet intraveneus nemen
Een meisje?quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:06 schreef Salatrel het volgende:
wil je wel iets anders voor de pijn geven
Zit je nou iemand te dissen Sal? O_oquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dan moet je wachten tot het weekend
Geilquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:11 schreef Salatrel het volgende:
nee ik doelde op het feit dat ik alleen op woensdagen en in het weekend als vrouw door het leven ga
terug naar school en krijtjes etenquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:15 schreef Salatrel het volgende:
wel een beetje last van brandend maagzuur nu
lulquote:
praat niet over dingen waar je niks van afweetquote:
je bent handig, want gevatquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
pak me dan als je kan
Ik weet wel iets van smegma enzo.. ..........quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
praat niet over dingen waar je niks van afweet
Zal je eens pakkenquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
pak me dan als je kan
It’s all about the money, money, moneyquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik weet wel iets van smegma enzo.. ..........
Ja, dat was het effect wat het op me had jaquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
quote:
Hoe dan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry ik zal voortaan beter wassenquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, dat was het effect wat het op me had ja
Ja.. Een jongen met een vieze smegmalul uit m'n verledenquote:
Dronken.. Vieze jongen.. Bah..quote:
ik ken het verhaalquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja.. Een jongen met een vieze smegmalul uit m'n verleden
.......... O_oquote:
Had ik je dat verteld? Of.. Hahaquote:
Oh ja, het begint weer een beetje terug te komenquote:
Wow dan heb je meer smegma gezien dan ik.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dronken.. Vieze jongen.. Bah..
In a nutshell
Nja, ik weet niet zeker of het smegma wasquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow dan heb je meer smegma gezien dan ik.
Volgens mij moet je je lul best wel verwaarlozen voordat je dat hebt.
Ja viel me van je tegenquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:27 schreef Salatrel het volgende:
toen ik vertelde dat ik me geschoren had dat je het wilde zien en dat je teleurgesteld was dat ik mijn baard bedoelde
EWWWWWWWWWW that's just nastyquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:29 schreef Chai het volgende:
Je hebt ook vagina smegma he. Op school kijken we een keer zo'n voorlichtingsvideoband en daar had zo'n meisje echt zo'n schimmelkut.Dacht toen echt dat het een ziekte was.
wel verdommequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |