SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit. Als het ze niet bevalt blijven ze toch lekker weg?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:24 schreef LolaLovesYou het volgende:
Klacht: WAAROM? Waarom kunnen de dames niet gezellig met ze viertjes opzouten naar een beauty salon of zo?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:26 schreef Weissman het volgende:
Pics van vrouwelijke metgezellen
Klacht: FOK mannen die overal vragen om foto's van vrouwen omdat ze thuis kennelijk niks lekkers hebben om naar te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenste regel ben ik het mee eens,quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dit. Als het ze niet bevalt blijven ze toch lekker weg?
En die mietjes van vrienden van je kunnen dan ook beter thuisblijven
die andere regel.. mannen hebben wat te neuken dus klagen relatief weinig zolang ze wekelijks de frustratie bij mij kunnen dumpen.
maar dan valt de groep uit elkaar omdat ze aanhangsel hebben, das jammer.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dit. Als het ze niet bevalt blijven ze toch lekker weg?
En die mietjes van vrienden van je kunnen dan ook beter thuisblijven
Dat ook,quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:29 schreef linpunt het volgende:
gingen laatst op de LAN met 18 jongens.. COD.. iedereen headphones..
hoor je op de achtergrond wii mario omdat "echte vrouwen geen schietspelletjes doen"
[..]
maar dan valt de groep uit elkaar omdat ze aanhangsel hebben, das jammer.
bitch, pleasequote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:29 schreef LolaLovesYou het volgende:
Klacht: FOK mannen die overal vragen om foto's van vrouwen omdat ze thuis kennelijk niks lekkers hebben om naar te kijken.
Niet haten op Mario!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:29 schreef linpunt het volgende:
hoor je op de achtergrond wii mario omdat "echte vrouwen geen schietspelletjes doen"
Niet zo serieus schat~quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
bitch, please
moet ik je topic kapen ofzo
lol whut..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:33 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Dat ook,
note wel ik ben afgelopen week ook lekker weg gebleven.
Ze mogen zelf even de vrouwen handelen, moet ik wel van de mannen horen dat de dames uitgebreid gif op me hebben zitten spuiten de hele avonddenkt dat ik nog een weekje lekker weg blijf.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:29 schreef linpunt het volgende:
[..]
nee dude, ik haat op de reden. Omdat shooters niet 'vrouwelijk' genoeg zijn moeten alle vrouwen op de wii bowlen, mario, yoga doen en shit. Das toch nonsensquote:
Pics van vrouwen die aan bikram yoga doenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:39 schreef linpunt het volgende:
nee dude, ik haat op de reden. Omdat shooters niet 'vrouwelijk' genoeg zijn moeten alle vrouwen op de wii bowlen, mario, yoga doen en shit. Das toch nonsens
Ik versier altijd vrouwen met mijn Mario-skills.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:39 schreef linpunt het volgende:
[..]
nee dude, ik haat op de reden. Omdat shooters niet 'vrouwelijk' genoeg zijn moeten alle vrouwen op de wii bowlen, mario, yoga doen en shit. Das toch nonsens
Mario is altijd toffer dan COD als je met meerdere mensen in een kamer zit, tenzij je liever autistisch op je eigen scherm gaat staren..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:29 schreef linpunt het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)oAQ&biw=1333&bih=645quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Pics van vrouwen die aan bikram yoga doen
Ja echt heh, maar vooral omdat ik ze al sinds mijn 16e ken~quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:36 schreef linpunt het volgende:
[..]
lol whut..
Ik vind het ook naar als er 2 vrouwen bij de jongens zitten die iets minder knap zijn.. dan hoor je ze niet klagen maar wel heel erg geniepig fluisteren: "oh dat maakt toch niet uit, ze ziet er toch uit als een fuckng tank.."
Maar als het wat vrouwelijke vrouwen zijn dan denken ze gelijk dat het concurrentie is..
Alsof ik iemands vriend zou willen jatten als ik naast mn vriend zit te gamen..
maarja, het is ook zo romantisch he..
Vrouwlijk... ik geloof dat het gewoon het simpelste is wat er te vinden is voor de blonde snollen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:39 schreef linpunt het volgende:
[..]
Jammer genoeg had een van de mannelijke wezens zonder vriendin die ook helemaal krankjorum word van de dames dit al geprobeerd.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:41 schreef Yi-Long het volgende:
Goed, hier komt de hulp van Yi....
Nog 1 of 2 weken wegblijven. Vervolgens kom je over 2-3 weken weer langs op de vrijdag avond, met een plat kussentje over je buik onder je shirt/trui. Je slaat alle bier af. En je bent wat stiller dan normaal....
... als men na een paar uur zich openlijk gaat afvragen wie de vader is, zet je even een pruillipje op, kijkt een beetje rond door de kamer, en antwoordt: "tja..... uhm.... nou.... mjah.... wat zal ik eens zeggen... ik kan daar nog niet met enige zekerheid eerlijk antwoord op geven...."
...de week erop zijn die vrienden van je weer vrouwloos en kunnen jullie weer ongestoord gamen!
Valt mee hoor, was hartstikke gezellig. Je speelt dan ook in teams. Met teamgenoten die vaak wat in de frituur gooienquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:41 schreef MASD het volgende:
[..]
Mario is altijd toffer dan COD als je met meerdere mensen in een kamer zit, tenzij je liever autistisch op je eigen scherm gaat staren..
wehehe, maar dat gebeurd altijd. Zo'n 'lol whut, we zijn gewoon vrienden'-fase. En dan hebben ze zelf ook wel door dat het het een - freunden- is of het andere -seks-.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:42 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ja echt heh, maar vooral omdat ik ze al sinds mijn 16e ken~
Als ze me hadden willen raken hadden ze dat al veel eerder geprobeerd [zeg niet dat ze het niet geprobeerd hebben trouwens... :/ ]
[..]
Vrouwlijk... ik geloof dat het gewoon het simpelste is wat er te vinden is voor de blonde snollen.
Anders snappen ze het weer niet.
Probeer jij zo'n hyves meisje maar eens uit te leggen hoe je loopt, je camera beweegt en wapen wisselt tegelijk in cod.. gaat je uren duren.
Eh, ja. Leuk hè, volwassen worden. Zo gaat dat, ieder gaat op een gegeven moment z'n eigen weg.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:29 schreef linpunt het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |