abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 mei 2011 @ 11:24:38 #1
343879 LolaLovesYou
Je bent een schatje!
pi_96589753
Ik ben deel van een veel al mannelijke vrienden groep.
Elke vrijdag middag gaan we gezellig zitten gamen, daarna BBQtje hun een flinke lading bier en later misschien meer gamen/film/uit gaan.

Maar en aantal van de mannen hebben vrouwelijke metgezellen opgepikt die 3 dagen voor vrijdag al beginnen met zeiken over de vrijdag vrienden middag/avond.
Ik als vrouwelijk wezen in de vrienden groep word vol gespammed met aanvragen of ik kan zorgen dat de avond misschien uit andere, voor hun meer aantrekkelijke activiteiten en minder bier, gaat bestaan via sms, msn,facebook ect.

Als het dan toch uiteindelijk vrijdag is, de dames zijn natuurlijk mee want stel je voor dat ze opeens mij leuker vinden als hun of een moment niet aan die jonge vast plakken als pest pleuris pokken klittenband , kunnen we de hele tijd geklaag horen over hoe niks wat we doen leuk is, de mannen te veel bier drinken en we altijd veelte enge films willen kijken!
Achter af word ik natuurlijk het lelijkst aan gekeken omdat ik volgens hun verantwoordelijk ben voor een mogelijke vervrouwelijking van deze standaard avond.

Klacht: WAAROM? Waarom kunnen de dames niet gezellig met ze viertjes opzouten naar een beauty salon of zo?

Anti Klacht:Vrienden hebben vriendinnetjes dus nu hoef ik niet altijd meer te koken en zielige levens verhalen aan te horen...

Klacht op Anti klacht: ik moet nu wel weer elke dag de zeik verhalen horen over hoe irritant hun zeikerige vrouwtjes zijn....
pi_96589805
Pics van vrouwelijke metgezellen :9~

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 11:29:18 #3
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96589924
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:24 schreef LolaLovesYou het volgende:
Klacht: WAAROM? Waarom kunnen de dames niet gezellig met ze viertjes opzouten naar een beauty salon of zo?
Dit. Als het ze niet bevalt blijven ze toch lekker weg?
En die mietjes van vrienden van je kunnen dan ook beter thuisblijven :')
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 11:29:26 #4
343879 LolaLovesYou
Je bent een schatje!
pi_96589933
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:26 schreef Weissman het volgende:
Pics van vrouwelijke metgezellen :9~

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klacht: FOK mannen die overal vragen om foto's van vrouwen omdat ze thuis kennelijk niks lekkers hebben om naar te kijken

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:29 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Bovenste regel ben ik het mee eens,
die andere regel.. mannen hebben wat te neuken dus klagen relatief weinig zolang ze wekelijks de frustratie bij mij kunnen dumpen.
pi_96589952
gingen laatst op de LAN met 18 jongens.. COD.. iedereen headphones.. :o
hoor je op de achtergrond wii mario omdat "echte vrouwen geen schietspelletjes doen" :(

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:29 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

maar dan valt de groep uit elkaar omdat ze aanhangsel hebben, das jammer.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 11:33:48 #6
343879 LolaLovesYou
Je bent een schatje!
pi_96590144
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:29 schreef linpunt het volgende:
hoor je op de achtergrond wii mario omdat "echte vrouwen geen schietspelletjes doen" :(

[..]

Dat ook,
note wel ik ben afgelopen week ook lekker weg gebleven.
Ze mogen zelf even de vrouwen handelen, moet ik wel van de mannen horen dat de dames uitgebreid gif op me hebben zitten spuiten de hele avond :D denkt dat ik nog een weekje lekker weg blijf.

ps. Echte vrouwen spelen wel schiet spelletjes.. maai die gasten helemaal overhoop in cod >:0
pi_96590184
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:29 schreef LolaLovesYou het volgende:
Klacht: FOK mannen die overal vragen om foto's van vrouwen omdat ze thuis kennelijk niks lekkers hebben om naar te kijken.
bitch, please :')

moet ik je topic kapen ofzo :(
  dinsdag 10 mei 2011 @ 11:36:17 #8
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_96590234
quote:
Niet haten op Mario! :(
  dinsdag 10 mei 2011 @ 11:36:40 #9
343879 LolaLovesYou
Je bent een schatje!
pi_96590252
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:34 schreef Weissman het volgende:

[..]

bitch, please :')

moet ik je topic kapen ofzo :(
Niet zo serieus schat~
pi_96590258
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:33 schreef LolaLovesYou het volgende:

[..]

Dat ook,
note wel ik ben afgelopen week ook lekker weg gebleven.
Ze mogen zelf even de vrouwen handelen, moet ik wel van de mannen horen dat de dames uitgebreid gif op me hebben zitten spuiten de hele avond :D denkt dat ik nog een weekje lekker weg blijf.
lol whut..
Ik vind het ook naar als er 2 vrouwen bij de jongens zitten die iets minder knap zijn.. dan hoor je ze niet klagen maar wel heel erg geniepig fluisteren: "oh dat maakt toch niet uit, ze ziet er toch uit als een fuckng tank.."
Maar als het wat vrouwelijke vrouwen zijn dan denken ze gelijk dat het concurrentie is..

Alsof ik iemands vriend zou willen jatten als ik naast mn vriend zit te gamen..
maarja, het is ook zo romantisch he.. :')
  dinsdag 10 mei 2011 @ 11:37:14 #11
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_96590276
quote:

[..]

pi_96590331
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:36 schreef solyaris het volgende:

[..]

Niet haten op Mario! :(
nee dude, ik haat op de reden. Omdat shooters niet 'vrouwelijk' genoeg zijn moeten alle vrouwen op de wii bowlen, mario, yoga doen en shit. Das toch nonsens :')
pi_96590344
pi_96590356
Die avonden klinken gezellig, TS. Derhalve terechte klacht.
pi_96590377
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:39 schreef linpunt het volgende:
nee dude, ik haat op de reden. Omdat shooters niet 'vrouwelijk' genoeg zijn moeten alle vrouwen op de wii bowlen, mario, yoga doen en shit. Das toch nonsens :')
Pics van vrouwen die aan bikram yoga doen :9~
pi_96590389
Klinkt gezellig.
HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!
  dinsdag 10 mei 2011 @ 11:40:57 #17
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_96590401
quote:

[..]

Ik versier altijd vrouwen met mijn Mario-skills. :7
  dinsdag 10 mei 2011 @ 11:41:13 #18
165512 MASD
Music is dead.
pi_96590414
quote:
Mario is altijd toffer dan COD als je met meerdere mensen in een kamer zit, tenzij je liever autistisch op je eigen scherm gaat staren..
Long live music.
pi_96590438
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:40 schreef Weissman het volgende:

[..]

Pics van vrouwen die aan bikram yoga doen :9~
http://www.google.nl/sear(...)oAQ&biw=1333&bih=645
Nu met zonder neus.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 11:41:43 #20
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_96590440
Goed, hier komt de hulp van Yi....

Nog 1 of 2 weken wegblijven. Vervolgens kom je over 2-3 weken weer langs op de vrijdag avond, met een plat kussentje over je buik onder je shirt/trui. Je slaat alle bier af. En je bent wat stiller dan normaal....

... als men na een paar uur zich openlijk gaat afvragen wie de vader is, zet je even een pruillipje op, kijkt een beetje rond door de kamer, en antwoordt: "tja..... uhm.... nou.... mjah.... wat zal ik eens zeggen... ik kan daar nog niet met enige zekerheid eerlijk antwoord op geven...."

...de week erop zijn die vrienden van je weer vrouwloos en kunnen jullie weer ongestoord gamen! ;)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 11:42:14 #21
343879 LolaLovesYou
Je bent een schatje!
pi_96590462
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:36 schreef linpunt het volgende:

[..]

lol whut..
Ik vind het ook naar als er 2 vrouwen bij de jongens zitten die iets minder knap zijn.. dan hoor je ze niet klagen maar wel heel erg geniepig fluisteren: "oh dat maakt toch niet uit, ze ziet er toch uit als een fuckng tank.."
Maar als het wat vrouwelijke vrouwen zijn dan denken ze gelijk dat het concurrentie is..

Alsof ik iemands vriend zou willen jatten als ik naast mn vriend zit te gamen..
maarja, het is ook zo romantisch he.. :')
Ja echt heh, maar vooral omdat ik ze al sinds mijn 16e ken~
Als ze me hadden willen raken hadden ze dat al veel eerder geprobeerd [zeg niet dat ze het niet geprobeerd hebben trouwens... :/ ]
quote:

[..]

Vrouwlijk... ik geloof dat het gewoon het simpelste is wat er te vinden is voor de blonde snollen.
Anders snappen ze het weer niet.
Probeer jij zo'n hyves meisje maar eens uit te leggen hoe je loopt, je camera beweegt en wapen wisselt tegelijk in cod.. gaat je uren duren.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 11:44:36 #22
343879 LolaLovesYou
Je bent een schatje!
pi_96590564
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:41 schreef Yi-Long het volgende:
Goed, hier komt de hulp van Yi....

Nog 1 of 2 weken wegblijven. Vervolgens kom je over 2-3 weken weer langs op de vrijdag avond, met een plat kussentje over je buik onder je shirt/trui. Je slaat alle bier af. En je bent wat stiller dan normaal....

... als men na een paar uur zich openlijk gaat afvragen wie de vader is, zet je even een pruillipje op, kijkt een beetje rond door de kamer, en antwoordt: "tja..... uhm.... nou.... mjah.... wat zal ik eens zeggen... ik kan daar nog niet met enige zekerheid eerlijk antwoord op geven...."

...de week erop zijn die vrienden van je weer vrouwloos en kunnen jullie weer ongestoord gamen! ;)
Jammer genoeg had een van de mannelijke wezens zonder vriendin die ook helemaal krankjorum word van de dames dit al geprobeerd.
Verkondigen dat ik zwanger was... maar dat faalden want hij was mij compleet vergeten dit aan mij te vertellen..
dus die gaat vast niet meer werken..
maar anders zeker de foutheidsgraad waard.
pi_96590615
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:41 schreef MASD het volgende:

[..]

Mario is altijd toffer dan COD als je met meerdere mensen in een kamer zit, tenzij je liever autistisch op je eigen scherm gaat staren..
Valt mee hoor, was hartstikke gezellig. Je speelt dan ook in teams. Met teamgenoten die vaak wat in de frituur gooien :D <3

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:42 schreef LolaLovesYou het volgende:

[..]

Ja echt heh, maar vooral omdat ik ze al sinds mijn 16e ken~
Als ze me hadden willen raken hadden ze dat al veel eerder geprobeerd [zeg niet dat ze het niet geprobeerd hebben trouwens... :/ ]

[..]

Vrouwlijk... ik geloof dat het gewoon het simpelste is wat er te vinden is voor de blonde snollen.
Anders snappen ze het weer niet.
Probeer jij zo'n hyves meisje maar eens uit te leggen hoe je loopt, je camera beweegt en wapen wisselt tegelijk in cod.. gaat je uren duren.
wehehe, maar dat gebeurd altijd. Zo'n 'lol whut, we zijn gewoon vrienden'-fase. En dan hebben ze zelf ook wel door dat het het een - freunden- is of het andere -seks-.
Of dan kijken ze mee omdat ze het zo willen leren.. worden ze misselijk van het snelbewegende beeld omdat in de rest van de kamer het licht uit is.. :')
  dinsdag 10 mei 2011 @ 11:46:25 #24
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96590652
quote:
Eh, ja. Leuk hè, volwassen worden. Zo gaat dat, ieder gaat op een gegeven moment z'n eigen weg.
Wacht maar als die wijven straks allemaal van die 'kinderen' uit gaan poepen. Dan komen die mannen nooit meer de deur uit. :N
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 11:47:01 #25
180336 -tape-
&#63743;
pi_96590678
Gamen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')