Ja, idd wel op afspraak.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh maar dat kan dan wel toch als ie ook 's avonds werkt?
Maar goed, het lijkt me handiger om een fietsenmaker in de buurt te hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, idd wel op afspraak.
Het is trouwens op de zilverstraat 114
Ja, is ook. Maar ikschrijf 'm sowieso wel op, als het niks ehm spoedigs is ofzo. Dan wil i kder wel naar toe, ik vind het heel moeilijk om nieuwe dingen te hebben zeg maar?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar goed, het lijkt me handiger om een fietsenmaker in de buurt te hebben
Ik heb ook nog mijn dokter in Maarn, hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, is ook. Maar ikschrijf 'm sowieso wel op, als het niks ehm spoedigs is ofzo. Dan wil i kder wel naar toe, ik vind het heel moeilijk om nieuwe dingen te hebben zeg maar?
Ook tandarts en huisarts enzo, ik heb die hier nog steeds niet maar ik weet gewoon niet hoe je die moet vinden en dat je dan weet dat het goed is? Tuurlijk ze hebben allemaal dezelfde opleiding maar ze kunnen toch heel anders zijn..
Dan is het ook een beetje wachten tot 't te laat is. En ze zullen me vast wle helpen als er hier iets gebeurd, maar tochquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook nog mijn dokter in Maarn, hoor.
Ook al is dat heul niet handig
Whut?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:11 schreef wolvendagen het volgende:
meh mn zusje heeft een zwaard in dr hoofd gekregen
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:11 schreef wolvendagen het volgende:
Oh en nu dan..?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:15 schreef wolvendagen het volgende:
ja ze was bij dr vriend en die heeft samurai zwaarden hangen en mn zusje, onhandig als ze in, wil iets ernaast pakken maar raakt zo'n zwaard, tyft dat zwaard met de punt IN dr kaolo hoofd.
ja was in de auto met mama net, belt papa in paniek jajajaja dit dat ZIEKENHUIS NU. dus wij ziekenhuis chimi daar uur binnen gehecht en zo.quote:
Ahhhh, maar verder niks ernstigs hopelijk?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja was in de auto met mama net, belt papa in paniek jajajaja dit dat ZIEKENHUIS NU. dus wij ziekenhuis chimi daar uur binnen gehecht en zo.
nou een zwaard in je hoofd is vrij ernstig tochquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhhh, maar verder niks ernstigs hopelijk?
Ja nee ookee dat bedoel ik. Wordt wel een litteken dan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nou een zwaard in je hoofd is vrij ernstig tochmaar geen blijvend letsel of zo lijkt me. ze heeft gewoon een diepe snee van 10cm over dr voorhoofd
Ik dacht dat je een grapje maakte of iets met een spelletje ofzo.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:11 schreef wolvendagen het volgende:
eind goed al goed, wel onbeschrijfelijk, en ze heeft vriendje voor troostquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:18 schreef wolvendagen het volgende:
nu zit ze kk lomp te lachen op de bank met bloed in dr haar, maar ze mag het ook niet wassen
ik weet niet of het een litteken wordt, het zit echt op de haargrens dus je ziet het niet als het een litteken wordt ook.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja nee ookee dat bedoel ik. Wordt wel een litteken dan?
Wat kut zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |