Maar je hebt geen komkommers?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:19 schreef Salatrel het volgende:
omdat ik vanwege een verjaardag een kokosmakroon zat te eten bij de koffie
Haha, was ie weer bezig. Wat een treurwilg.quote:
Wat voor cijfer?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:22 schreef Crack_ het volgende:
IK HEB DAT TENTAMEN GEWOON GEHAALD.Jaaaaaaaa
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:22 schreef Crack_ het volgende:
Ja 6,2 ofzo. Dus nog best goed, haha was zo bang met nakijken. Had 5x B achter elkaar, maar dat was wel goedquote:
komkommerdieet is alles mogen eten behalve komkommer.quote:
als beloning mag je vanavond sushi gaan eten ok?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:22 schreef Crack_ het volgende:
kan bij ieder wijf, gewoon een goede hoek op de lipquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij had ook wel een vriendin met zo'n dikke onderlip als die TS gewild.
Oh lol.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
komkommerdieet is alles mogen eten behalve komkommer.
[..]
als beloning mag je vanavond sushi gaan eten ok?
Liefquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
komkommerdieet is alles mogen eten behalve komkommer.
[..]
als beloning mag je vanavond sushi gaan eten ok?
maw je ouders gaven je te veel vet eten¿quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:29 schreef Salatrel het volgende:
sinds ik op mezelf woon ben ik alleen maar afgevallen
nee ik pakte het zelfquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:33 schreef wise het volgende:
[..]
maw je ouders gaven je te veel vet eten¿
Bij mij gelijk, maar ik val wel af heel langzaam. Zou wel snelwillen, maarja langzaam is eigenlijk beterquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:29 schreef Salatrel het volgende:
sinds ik op mezelf woon ben ik alleen maar afgevallen
Ik was ook een dikkiequote:Op donderdag 12 mei 2011 15:37 schreef Salatrel het volgende:
vroeger was ik een gezellig dikkerdje nu ben ik een arrogante klootzak
Ik moest ook altijd gesprekjes metde ggd enzo, gingen ze mij vergelijken met mn zus want die was wel dun. Snap nog steeds niet dat ze zo gingen pushenquote:
Feeder!quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:36 schreef L0t.. het volgende:
Ik kan het juist nooit laten om chips en koekjes enzo in huis te halenMaarja ik kom toch nergens van aan, alleen m'n vriend wel
Ja 6 jaar, dus mss dat hij daardoor ook wat makkelijker aankomtquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Feeder!
Maar jouw vriend is toch ook best wat ouder dan jij.
Hij is ook neit dik ofzo tochquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:42 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja 6 jaar, dus mss dat hij daardoor ook wat makkelijker aankomt
In de 4 jaar dat we samenwonen is ie denk ik wel 10 kg aangekomenmaar ik vind het niet erg, staat juist wel beter eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |