Ik kwam Ken tegenquote:
GodohgodohgodohGODquote:
Geen idee, gemiddelde prijs is 12,50?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:27 schreef Crack_ het volgende:
4ebe weet jij hoe duur je band plakken is daar bij die fietsenmaker op hs?
Wat doe je nou smooth dan?quote:
Ey.. Ik ben gewoon goedkoper dan die duren fietsenmakers heurquote:
Hmm ja ik dacht ook 15 ofzo, maarja we zullen zien. Hahaha ja als je school daar zit, maar het is daar altijd wel een ramp jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen idee, gemiddelde prijs is 12,50?
Ik kom daar nooit op de fiets, dan word ik helemaal overreden met al die idioten op wielen.
Geen idee, ik ben gewoon thuisquote:
Ja ik heb 't ook zelf geprobeerd samen met een vriendin, maar toen ik 'm eindelijk had geplakt en probeerde mn band der op te zetten, toen kwam er een nieuw gaatje in door die ijzeren dingen die je gebruikt om de band er in te doen. Ik vraag van 't weekend even aan mn vader oftie 't nog keertje voor kan doenquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ey.. Ik ben gewoon goedkoper dan die duren fietsenmakers heur
Mij gebeurd dat niet hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik heb 't ook zelf geprobeerd samen met een vriendin, maar toen ik 'm eindelijk had geplakt en probeerde mn band der op te zetten, toen kwam er een nieuw gaatje in door die ijzeren dingen die je gebruikt om de band er in te doen. Ik vraag van 't weekend even aan mn vader oftie 't nog keertje voor kan doen
Voor jou kook ik gratisquote:
Wtf zijn dat voor oplichtersquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:33 schreef Crack_ het volgende:
Ah op die site staat dat ze 46 euro per uur vragen, hoelang duurt een band plakken. 15 min ofzo? Tis mn voorband
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:33 schreef Crack_ het volgende:
Ah op die site staat dat ze 46 euro per uur vragen, hoelang duurt een band plakken. 15 min ofzo? Tis mn voorband
Oke!quote:
Ik vind dit ook maar debiel, hoe moet ik nou vertrouwen dat ze niet zeggen dat 't een half uur duurde?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]!!!
Dat heb ik echt nog nooit gehoord...
In Woudenberg hadden ze gewoon vaste prijzen.
Nagerecht lijkt eerder op een hoofdgerecht qua hoeveelheid.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke!
Vooraf:
Carpaccio
Hoofdgerecht:
Rollade met röstirondjes en spinazie
Nagerecht:
Brownie / appel taart, tiramisu en cheesecake.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |