gaan ze met muntjes betalen. en soms hebben ze dan die portemonnee vast en draaien ze zich zo heel langzaam naar je om met een creepy 'WAAR BEN IK' lookquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:50 schreef Chai het volgende:
Volgens mij doen bejaarden expres op vrijdagmiddag/zaterdag hun boodschappen, omdat het dan lekker druk is.
Mwoah, toen ik vroeger achter de kassa zat, toen was er een klant die nog voor ik "hallo" kon zeggen zei: "Nee ik spaar niets."quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:00 schreef MouzurX het volgende:
Bij de AH is het hatelijk dat je 3x nee moet zeggen.
Nee geen koopzegels
Nee geen bonnetje
Nee geen eftelingzegels
heb je wel een bonuskaart?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:00 schreef MouzurX het volgende:
Bij de AH is het hatelijk dat je 3x nee moet zeggen.
Nee geen koopzegels
Nee geen bonnetje
Nee geen eftelingzegels
Ja, bij super de boerquote:
Tofquote:
Ja en dat was dan heel irritant want die moest je eerst hebben voordat je de boodschappen kon scannen en heel vaak vonden mensen 'm later toch nog en dan moesten ze weer naar de klantenservicequote:Op donderdag 12 mei 2011 18:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tof![]()
"Hallo, heeft u een Rockspas?"
Ja herkenbaar, of je moest zo'n stom sleuteltje halen en dan de rocks erop zetten, want stel je voor dat je ze niet krijgtquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja en dat was dan heel irritant want die moest je eerst hebben voordat je de boodschappen kon scannen en heel vaak vonden mensen 'm later toch nog en dan moesten ze weer naar de klantenservice
Hoi kassameisje.quote:
Pest me maar weer zo, ja.quote:
Ik ben het vier jaar lang geweest, dus je mag mij ook pesten.quote:
Nee, je kunt over veel dingen grapjes maken, maar daarover: nee.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben het vier jaar lang geweest, dus je mag mij ook pesten.
Oké, duidelijke taal.quote:
ik denk dat als je zelf gaat kweken, je een hele andere kijk op de zaak krijgtquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:43 schreef Mozy het volgende:
Ik ga in mijn testament zetten dat wanneer ik een kasplantje word ze me mogen afmaken, en dan zet ik er tussen haakjes bij als ik zon vervelende bejaarde word die bij alles hulp nodig heeft en die kankerirritant is, met klein geld betaald etc(oordeel wordt overgelaten aan mijn kinderen, dat kan ik namelijk zelf niet meer goed beoordelen als bejaarde) . dat ze dat dan ook onder kasplantje mogen scharen.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:55 schreef Otis2.0 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)van_30.000_euro.html
Ik ben de eerste die op dit bankje heeft gepist
meerwaardequote:Op donderdag 12 mei 2011 18:55 schreef Otis2.0 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)van_30.000_euro.html
Ik ben de eerste die op dit bankje heeft gepist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!
Je bent verder dan ik.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:21 schreef L0t.. het volgende:
wat een loser ben ik, ik ben nu al vanaf twee uur bezig en ik heb een half A4-tje getypt
ik vind ze ook irritant maar ik ga nooit bumperkleven. vooral omdat je van die sjonnies hebt die dan hard gaan remmen ineens.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat een doodzonde?![]()
Die mensen moeten gewoon naar rechts.
Mensen die op vierbaanswegen lekker langzaam op de derde strook blijven rijden, zodat jij 4 stroken op moet schuiven om ze in te halen![]()
Truequote:Op donderdag 12 mei 2011 19:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik vind ze ook irritant maar ik ga nooit bumperkleven. vooral omdat je van die sjonnies hebt die dan hard gaan remmen ineens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |