quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:32 schreef Salatrel het volgende:
(Novum) - Een 31-jarige automobilist uit Nederland heeft dinsdag in Duitsland een ongeval veroorzaakt waarbij vier mensen om het leven zijn gekomen. Dat melden Duitse media.
De man reed met zijn witte bestelbus op een afrit van de Duitse snelweg A3 bij Windhagen in de deelstaat Rijnland-Palts met hoge snelheid van achter op het voertuig van de slachtoffers in. De auto schoof vervolgens onder een stilstaande vrachtwagen. De inzittenden, een baby, zijn moeder, oma en overgrootmoeder, waren op slag dood.
De Nederlander raakte bij het ongeluk lichtgewond. Hij kon nog geen verklaring afleggen omdat hij in shock was.
in 1 klap 4 generaties doodletterlijk
NLers op de (Duitse) snelwegquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:32 schreef Salatrel het volgende:
(Novum) - Een 31-jarige automobilist uit Nederland heeft dinsdag in Duitsland een ongeval veroorzaakt waarbij vier mensen om het leven zijn gekomen. Dat melden Duitse media.
De man reed met zijn witte bestelbus op een afrit van de Duitse snelweg A3 bij Windhagen in de deelstaat Rijnland-Palts met hoge snelheid van achter op het voertuig van de slachtoffers in. De auto schoof vervolgens onder een stilstaande vrachtwagen. De inzittenden, een baby, zijn moeder, oma en overgrootmoeder, waren op slag dood.
De Nederlander raakte bij het ongeluk lichtgewond. Hij kon nog geen verklaring afleggen omdat hij in shock was.
in 1 klap 4 generaties doodletterlijk
Duitsers op de Duitse snelweg ook hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
NLers op de (Duitse) snelweg
Sowieso ben ik ervoor die bestelbusjes te begrenzen op 80.
Nee, voor hen geld het inhaalverbod dan natuurlijk ook. Met een boete van een paar duizend euro en levenslange inname van rijbewijs als ze het toch doen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:37 schreef Salatrel het volgende:
oja leuk gaan alle bestelbusjes ook vrachtwagens inhalen met 1 km verschil
agreed, klootvolk wat daar in rijdtquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
NLers op de (Duitse) snelweg
Sowieso ben ik ervoor die bestelbusjes te begrenzen op 80.
quote:
Dus dat.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die je inhalen en dan vervolgens 10 km langzamer gaan rijden.
Waarom....?
En mama. En ik straks ook. Nouja ik rijd erin.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:40 schreef Salatrel het volgende:
ahah de papa van chai heeft een bestelbusje
Mensen die langzaam in halenquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus dat.
Of van die mensen die met 110 gaan inhalen en als ze dan naar rechts gaan ineens 130 gaan rijden.
oftewel ze hadden hem net zo goed niet kunnen berechtenquote:De donderdag tot vijf jaar cel veroordeelde voormalig kampbewaker John Demjanjuk wordt later op de dag vrijgelaten vanwege zijn hoge leeftijd. Dat maakte de rechtbank in München donderdag bekend.
Ja onder andere. En voer enzo.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:41 schreef Salatrel het volgende:
zeker als trekauto voor de paardenaanhanger he
Bejaarden en vrouwen.quote:
Over het algemeen wel. Bij ons rijden ook allemaal van die taxibusjes van Noot. Je zou denken dat die gasten een verantwoordelijkheidsgevoel zouden hebben aangezien ze passagiers aan boord hebben. Echter voorrang verlenen is niet iets wat zij geleerd hebben.quote:
Oeh dat is altijd zo leuk bij afritten.quote:
Wat ik serieus ook nooit snap is, dat mensen ineens een aanval krijgen en dan als een malle gaan inhalen, terwijl ik daar rijd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oeh dat is altijd zo leuk bij afritten.In files rijdt ik doorgaans rechts omdat links rijden dan
is. En dan blokkeer ik al die paupers die op het laatste moment nog even de afrit denken te kunnen nemen.
Ophoeren
Echt he.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat ik serieus ook nooit snap is, dat mensen ineens een aanval krijgen en dan als een malle gaan inhalen, terwijl ik daar rijd.![]()
En ja het is dan leeg achter mij.
watquote:
Terechtquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:48 schreef Salatrel het volgende:
nouja als ik jou tegenkom op de weg zou ik er ook zo snel mogelijk langs willen.....
slechte bestuurder i presume¿quote:
Nee hoezo?quote:
dunnoquote:
Nou ja, soms bumperkleef ik wel eens.quote:
zal ik jou eens bumperklevenquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, soms bumperkleef ik wel eens.![]()
Ze spreken zichzelf ook gewoon tegen in dat bericht.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:27 schreef wise het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ction-op-inhoud.html
tuurlijk
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, soms bumperkleef ik wel eens.![]()
Dat doen ze al in de supermarktquote:
Is dat een doodzonde?quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat doen ze al in de supermarkt![]()
Heel vervelend is dat.
Heb jij dat dan nooit?quote:
nee, ik zit niet te slenteren in een supermarktquote:
Ja, hallo.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:47 schreef wise het volgende:
[..]
nee, ik zit niet te slenteren in een supermarkt
| Forum Opties | |