Nee het had erger af kunnen lopen.quote:
4 x 4?quote:
3x3 schele, whihioquote:
quote:
quote:
.
quote:
quote:
BWAHAHAHAHAHAquote:
ze kreeg een zwaard in dr hoofd en toen belde papa dat we snel naar het ziekenhuis moesten want ik was met mama in de auto en toen gingen we daar en ze heeft een diepe snee van 10cm over dr voorhoofd en het is nu gehechtquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:31 schreef reetveter het volgende:
Jo wd watskeburt met je zusje? Zag het op twitterj
Het is toch ook een puik topic?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:32 schreef Fascination het volgende:
Ik wil je topic niet verpesten, maar de 14.gif staat voor deze PI: [ afbeelding ].
Uiteraard.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is toch ook een puik topic?
Gelukkig is het nog enigzins goed afgelopenquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ze kreeg een zwaard in dr hoofd en toen belde papa dat we snel naar het ziekenhuis moesten want ik was met mama in de auto en toen gingen we daar en ze heeft een diepe snee van 10cm over dr voorhoofd en het is nu gehecht
ja, tot nu toe is er geen blijvend letsel. haar motoriek was al niet optimaalquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:43 schreef reetveter het volgende:
Mm, dus valt uiteindelijk gelukkig mee? Geen blijvend letsel zag ik in het vorige topic. Moet je bij je eerste post plaatsen slash tweetik denk dat iedereen dacht dat het zwaard er in vast zat ofzo
Dit ja.. Heftigquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:44 schreef Madridista het volgende:
[..]
Gelukkig is het nog enigzins goed afgelopen
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ze kreeg een zwaard in dr hoofd en toen belde papa dat we snel naar het ziekenhuis moesten want ik was met mama in de auto en toen gingen we daar en ze heeft een diepe snee van 10cm over dr voorhoofd en het is nu gehecht
mien zusje.quote:
Wtf.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
mien zusje.
ze was bij haar vriendje aan het leren en hij heeft van die samurai zwaarden hangen en toen wilde ze iets pakken en toen viel er één in haar hoofd.
ja we zijn 5 keer door rood gereden ook om er enigszins snel te komen want we waren al bijna thuis. maar papa zei ook zo heel rustig van "ja ehhh ze ging spelen met een zwaard hahahaha" echt een droogklootquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:49 schreef reetveter het volgende:
Ja logischals ik dat bericht kreeg topte ik 220 over de snelweg naar het ziekenhuis
. Daarom zou mijn pa eerder zeggen je moet naar het ziekenhuis komen en daar pas de reden zeggen ;p. Maar in ieder geval goed dat er niks ernstigs verder is gebeurd. Wij hebben ook zulke zwaarden en die zijn kankertjescherp
ja ze wilde wat pakken en toen raakte ze dat en toen viel het.quote:
ja om allemaal behalve die omdat die ook uitsteeksels hadquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wtf.zaten daar geen hoezen omheen dan ofzo?
CHRISJUHHquote:
Deze was loeischerp had dat ding net in mn handen. Echt bizar.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:58 schreef reetveter het volgende:
Dan heeft ze geluk. Sierzwaarden mogen namelijk niet scherp worden verkocht. Die zijn bot, ja wel genoeg voor zulke wonden, maar een scherpe snijdt veel en veel dieper
Seksquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hoi lekkertje van me![]()
![]()
Beknopte samenvatting van de afgelopen SC-maand?
Mouzur is terugquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hoi lekkertje van me![]()
![]()
Beknopte samenvatting van de afgelopen SC-maand?
neequote:Op donderdag 12 mei 2011 23:01 schreef reetveter het volgende:
Iemand, sla dat filmpje op en post het volgende week als ik op de laptop zit! Kim kardashianhubba
Kim K.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:01 schreef reetveter het volgende:
Iemand, sla dat filmpje op en post het volgende week als ik op de laptop zit! Kim kardashianhubba
Dat wist ik!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |