weet je wat ook geil is? als je zo aan het zoenen bent dan naar haar nek dalen en daar bij het oor begin zoenen, en dan fluisteren; "help me.. alsjeblieft help me"quote:
ik bedoelde super mario smash bros lol :pquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:22 schreef fyah het volgende:
[..]
good cop bad/cop waarvan een van ons 2 op zeker moment een psychose faket!
kanker pikachu won altijd van mequote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
ik bedoelde super mario smash bros lol :p
kom bijna klarquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:27 schreef fyah het volgende:
[..]
weet je wat ook geil is? als je zo aan het zoenen bent dan naar haar nek dalen en daar bij het oor begin zoenen, en dan fluisteren; "help me.. alsjeblieft help me"
mijn foto's worden getagged zodat er bij mijn mond vagina staat en bij mijn ogen zaadvragendquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:30 schreef Crack_ het volgende:
Godver, ik sta op heel veel fb fotos die getagged zjin etend![]()
Oh dat heb ik dan weer niet, gekste wat ik getagged ben is een aap. En daar zie ik de overeenkomsten nog wel van in.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:30 schreef fyah het volgende:
[..]
mijn foto's worden getagged zodat er bij mijn mond vagina staat en bij mijn ogen zaadvragend
lol echt hequote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan weer niet, gekste wat ik getagged ben is een aap. En daar zie ik de overeenkomsten nog wel van in.
dit soort praat bijv:quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat ik tegen meisjes moet zeggen, sorry.
ben meer bezig met sociaal masturberen lolquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:32 schreef fyah het volgende:
geeft niet hoor, dit is voor iedereen een plaats om sociaal te experimenteren
zolang je handen maar niet blijven plakkenquote:
Soms is het goed om te blijven plakken, de mens is een gewoontedier.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:36 schreef MiVer het volgende:
[..]
zolang je handen maar niet blijven plakken
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Soms is het goed om te blijven plakken, de mens is een gewoontedier.
Teveel afwijken zorgt voor een ongemakkelijk gevoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |