Nee, ik verbaas me erover dat NIEMAND ze kent. En ik vind het echt een van de mooiste muziek ever, maar ik ben zowat als enigequote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:16 schreef fyah het volgende:
[..]
was het een ijsbreker? mis ik een subtiele vrouwelijke hint? VERDORIE
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gleuf in der tanden + blond en ogen en figuur. kom maar op met je volgende
je bent uniekquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik verbaas me erover dat NIEMAND ze kent. En ik vind het echt een van de mooiste muziek ever, maar ik ben zowat als enige.
Not really eigenlijk..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:17 schreef fyah het volgende:
[..]
je bent uniekiedereen is mooi, maar jij bent kankermooi. doe ik het goed? stuur me een beetje..
Antony and the johnsosn, okee faal -1quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:18 schreef fyah het volgende:
Kom maar op miver ik kan ALLES aan
ssnUUUUUUUIFFFFFFFFFFFF
ah ok, voor mij slechts een naam met missch 2 nummers in hoofd, maar zonder gezicht, want ...quote:
Jonge, je moet je niet aanpassen aan een ander, sukkel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:19 schreef fyah het volgende:
[..]
ben je zo'n lieve woordjes type? daar moet ik dan even terug inkomen hoor
de drummer van slipknot!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:20 schreef MiVer het volgende:
[..]
ah ok, voor mij slechts een naam met missch 2 nummers in hoofd, maar zonder gezicht, want ...
zie het als accomoderen lieve crack! ik zorg graag dat meisjes het gezellig hebbenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jonge, je moet je niet aanpassen aan een ander, sukkel.
good cop bad/cop waarvan een van ons 2 op zeker moment een psychose faket!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:21 schreef Chriz2k het volgende:
Hey fyah zullen we Crack double teamen? Gr.
darmsapquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:25 schreef fyah het volgende:
zakdoekjes vul ik met tranen en liefdessappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |