haal die spiegel eens voor je beeld weg?quote:
mijn gedachte jouw woorden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
haal die spiegel eens voor je beeld weg?
post even pics van jouw outfits, lelijkerd, gaan we jou even beoordelenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:19 schreef MouzurX het volgende:
Serieus wat backup hier jongens? Die bikini die WD leuk vindt is echt ugly.
die het meisje aanheeft op de pic die ik postquote:
Welke?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:19 schreef MouzurX het volgende:
Serieus wat backup hier jongens? Die bikini die WD leuk vindt is echt ugly.
Oh toch. Ik vind hem wel leuk. Maar hey dat zeg ik toch alleen maar omdat ik je niet wil tegenspreken bladiebla...quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
die het meisje aanheeft op de pic die ik post
Zoiets draag ik nu ook hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:21 schreef Crack_ het volgende:
Serieus ik weet écht niks van kleren kom ik iedere keer weer achter he. Ik wist laatst nog geen eens wat een tanktop was?
Dat vind ik dan wel weer té.
.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:22 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Mouzur vindt kenza lelijk
Ik weet toch wel wat je denkt.quote:
Toevallig dat draag ik nu ook.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zoiets draag ik nu ook hoor
[ afbeelding ]
quote:
OHHH SHI-quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet toch wel wat je denkt.
jij bent echt de domste boy die ik ook levend heb meegemaakt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
.
Dat ziet er toch gewoon niet uit? Een vrouw der tieten worden helemaal plat gedrukt, lijkt net alsof ze niks heeft dan.
Oh mooieequote:Op donderdag 12 mei 2011 23:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch niet dat Sandy Dane ding he.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |