Behalve Lordi.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:53 schreef Chriz2k het volgende:
Hoe kan je uberhaupt presteren op het songfestival? Alle nummers klinken hetzelfde.
Heul niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:53 schreef Chriz2k het volgende:
Hoe kan je uberhaupt presteren op het songfestival? Alle nummers klinken hetzelfde.
Deep ...quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Verrek, dat is Jay-Z!
Heb je nog wat goede deep tech-house?
Het logo van dat eerste nummer doet het goed onder het genot van geestverruimende middelen.quote:
genieten is niet voor iedereen weggelegdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het logo van dat eerste nummer doet het goed onder het genot van geestverruimende middelen.
Drugs helpt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:06 schreef MiVer het volgende:
[..]
genieten is niet voor iedereen weggelegd
een cassiere met snorquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat hebben ze in de nachtwinkel niet dat ze wel in de dagwinkel hebben?
eee grappig dat je dat net zegt! ik wilde net zeggen nee die ken ik nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:13 schreef Crack_ het volgende:
Fyah hou je van antony and the johnsons heel toevallig?
Stomquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:15 schreef fyah het volgende:
[..]
eee grappig dat je dat net zegt! ik wilde net zeggen nee die ken ik niet
Nee, ik verbaas me erover dat NIEMAND ze kent. En ik vind het echt een van de mooiste muziek ever, maar ik ben zowat als enigequote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:16 schreef fyah het volgende:
[..]
was het een ijsbreker? mis ik een subtiele vrouwelijke hint? VERDORIE
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gleuf in der tanden + blond en ogen en figuur. kom maar op met je volgende
je bent uniekquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik verbaas me erover dat NIEMAND ze kent. En ik vind het echt een van de mooiste muziek ever, maar ik ben zowat als enige.
Not really eigenlijk..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:17 schreef fyah het volgende:
[..]
je bent uniekiedereen is mooi, maar jij bent kankermooi. doe ik het goed? stuur me een beetje..
Antony and the johnsosn, okee faal -1quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:18 schreef fyah het volgende:
Kom maar op miver ik kan ALLES aan
ssnUUUUUUUIFFFFFFFFFFFF
ah ok, voor mij slechts een naam met missch 2 nummers in hoofd, maar zonder gezicht, want ...quote:
Jonge, je moet je niet aanpassen aan een ander, sukkel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:19 schreef fyah het volgende:
[..]
ben je zo'n lieve woordjes type? daar moet ik dan even terug inkomen hoor
de drummer van slipknot!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:20 schreef MiVer het volgende:
[..]
ah ok, voor mij slechts een naam met missch 2 nummers in hoofd, maar zonder gezicht, want ...
zie het als accomoderen lieve crack! ik zorg graag dat meisjes het gezellig hebbenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jonge, je moet je niet aanpassen aan een ander, sukkel.
good cop bad/cop waarvan een van ons 2 op zeker moment een psychose faket!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:21 schreef Chriz2k het volgende:
Hey fyah zullen we Crack double teamen? Gr.
darmsapquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:25 schreef fyah het volgende:
zakdoekjes vul ik met tranen en liefdessappen
weet je wat ook geil is? als je zo aan het zoenen bent dan naar haar nek dalen en daar bij het oor begin zoenen, en dan fluisteren; "help me.. alsjeblieft help me"quote:
ik bedoelde super mario smash bros lol :pquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:22 schreef fyah het volgende:
[..]
good cop bad/cop waarvan een van ons 2 op zeker moment een psychose faket!
kanker pikachu won altijd van mequote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
ik bedoelde super mario smash bros lol :p
kom bijna klarquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:27 schreef fyah het volgende:
[..]
weet je wat ook geil is? als je zo aan het zoenen bent dan naar haar nek dalen en daar bij het oor begin zoenen, en dan fluisteren; "help me.. alsjeblieft help me"
mijn foto's worden getagged zodat er bij mijn mond vagina staat en bij mijn ogen zaadvragendquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:30 schreef Crack_ het volgende:
Godver, ik sta op heel veel fb fotos die getagged zjin etend![]()
Oh dat heb ik dan weer niet, gekste wat ik getagged ben is een aap. En daar zie ik de overeenkomsten nog wel van in.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:30 schreef fyah het volgende:
[..]
mijn foto's worden getagged zodat er bij mijn mond vagina staat en bij mijn ogen zaadvragend
lol echt hequote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan weer niet, gekste wat ik getagged ben is een aap. En daar zie ik de overeenkomsten nog wel van in.
dit soort praat bijv:quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat ik tegen meisjes moet zeggen, sorry.
ben meer bezig met sociaal masturberen lolquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:32 schreef fyah het volgende:
geeft niet hoor, dit is voor iedereen een plaats om sociaal te experimenteren
zolang je handen maar niet blijven plakkenquote:
Soms is het goed om te blijven plakken, de mens is een gewoontedier.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:36 schreef MiVer het volgende:
[..]
zolang je handen maar niet blijven plakken
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Soms is het goed om te blijven plakken, de mens is een gewoontedier.
Teveel afwijken zorgt voor een ongemakkelijk gevoel.
piercequote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:47 schreef Chriz2k het volgende:
Community op Comedy Central nu, better recognise!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Annie's borsten. Straks de epische scene waarin Chang flipt
!
die slaapt.quote:
omdat dikke ellende bij m'n ex...quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:04 schreef Chriz2k het volgende:
Slapen is voorbereiding op de dood. Ik heb al een paar weken niet geslapen en voel me beter dan ooit.
Ga je die kant op ja?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel het missende puzzelstukje...
altijd wel eentje te vindenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |