Moomoo.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:29 schreef Chriz2k het volgende:
Iemand hier Hobo with a Shotgun gezien? Anders voel ik me gedwongen te gaan slapen.
Zal m even opzettenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:29 schreef Chriz2k het volgende:
Iemand hier Hobo with a Shotgun gezien? Anders voel ik me gedwongen te gaan slapen.
serieus ik ga niet eens met met je praten over kleding, jij leeft echt in je eigen modewereld of zoquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat is JUIST met figuur, aangezien je dan supergoed een meisje der kont ziet. (waardoor iedere man meteen weet waar ik het over heb maar jullie vrouwen om de een of andere reden blijkbaar niet
quote:
Vies man.quote:
Is wel af te raden ja.. NU al helemaalquote:
Omg.quote:
Ach sommige hier kunnen het niet aan als je iets afkraakt wanneer ze het posten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:30 schreef Dqod het volgende:
Ik snap deze hele discussie eigenlijk niet zo goed.. Smaken verschillen enzo?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zal jou eens op mijn penis zetten.
quote:
Ja want niemand hier is eerlijk als ze zeggen dat ze het wel leuk vinden. Alleen jij bent eerlijk omdat je zegt dat je het lelijk vindt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:32 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ach sommige hier kunnen het niet aan als je iets afkraakt wanneer ze het posten.
Ik vind het juist wel beter dan alleen jaknikkers, krijg je net zoiets als sexy & gewaagd waar iedereen op elke foto metreageert.
quote:
quote:
Chris is back u_uquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zal jou eens op mijn penis zetten.
TMI he. Vind ik ook.quote:
Wat hebben ze in de nachtwinkel niet dat ze wel in de dagwinkel hebben?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:34 schreef fyah het volgende:
ik ga even iets in de nachtwinkel kopen. bedenk onderweg wel wat.
Als je toch eens wat meer achtergrond-info hadquote:
Awwwquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik dacht eventjes dat ze het echt zei, toch een seconde ultiem geluk ervaren.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:34 schreef MouzurX het volgende:
Lelijk:
[ afbeelding ]
Mooi:
[ afbeelding ]
Dat zeg ik toch niet? Lezen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja want niemand hier is eerlijk als ze zeggen dat ze het wel leuk vinden. Alleen jij bent eerlijk omdat je zegt dat je het lelijk vindt.
Ik moest hardop lachen, waarom weet ik niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:34 schreef fyah het volgende:
ik ga even iets in de nachtwinkel kopen. bedenk onderweg wel wat.
Doeiquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:36 schreef Dqod het volgende:
Maar nu ga ik fok verlaten.. One luv enzulks.. JUWEETZZZZ
DAAAAAAAAAAG GAYNIGHT DITDAT ALLES![]()
![]()
Dat is een strapless BH waar je de bandjes aan kan zetten, dus als de bandjes eraf zijn ziet het er nog zo uit.quote:
En nu ziet het er leuk uit, zonder niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is een strapless BH waar je de bandjes aan kan zetten, dus als de bandjes eraf zijn ziet het er nog zo uit.
mierenneuker eerste klas. goodbye.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En nu ziet het er leuk uit, zonder niet.
Waarom gaat Miranda studeren? Straks verliest ze haar onschuldquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doei
Nu heb ik Chris tenminste voor mezelf
Gangbangs in de dorms dit dat alles..quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waarom gaat Miranda studeren? Straks verliest ze haar onschuld.
Maar je pocahontas ding wordt niet ineens mooi met straps.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
mierenneuker eerste klas. goodbye.
wat probeer je nou gayboy?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:42 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Maar je pocahontas ding wordt niet ineens mooi met straps.
Duidelijk maken dat die bikini kopen geldverspilling is.quote:
bedankt voor je nutteloze informatie captain fucktardquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Duidelijk maken dat die bikini kopen geldverspilling is.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:49 schreef BobbyB het volgende:
3JS niet bij finale Songfestival
HAHAHAHAHAHAHAHAA
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:46 schreef o.us het volgende:
"Het is voor de zevende keer op rij dat Nederland niet de finale van het Songfestival haalt. Geen enkel ander land presteerde slechter."
nu.nl
Ik had ook niet anders verwacht. En zo slecht vind ik de 3JS nu ook weer niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |