SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Schilderijtje op 13-05-2011 14:28:32 (Nog een ervaringdeskundige....) ]
Nou, licht eens toe?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:22 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden...
*snel weg rent...
Dit soort reacties kreeg ik ook van een exvriendin over dierendiscussie's..quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:36 schreef Micson het volgende:
[..]
Misschien moeten ze jou ook maar eens in laten slapen dan
Die 38 is er, maar ik settle niet voor less. Waarom zou je dat doen als je 38 (ofzo) bent?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oftewel, houdt het nog even vol tot een jaartje of 38 en ga dan pas genoegen nemen met "minder."
Daar sla je de spijker wel een beetje mee op de kop. Maar aan de andere kant heb ik haar wel overal mee heen gesleept, en dan is ze super easy going met iedereen. Was blij met haar. Nou ja, geslotenheid heeft vast ook voordeel dat het geen tranendal zal worden straks.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat ze nooit zeurt komt waarschijnlijk omdat ze nooit ergens over praat, zowel wat jou als zichzelf betreft.
Lijkt me echt een dodelijk saai gezapig thingie.
Hoogstens snijdt ze je ballen af in je slaap na een ruzie...quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:51 schreef macondo het volgende:
[..]
Daar sla je de spijker wel een beetje mee op de kop. Maar aan de andere kant heb ik haar wel overal mee heen gesleept, en dan is ze super easy going met iedereen. Was blij met haar. Nou ja, geslotenheid heeft vast ook voordeel dat het geen tranendal zal worden straks.
Hoezo? Je blijft toch niet slapen nadat je een relatie afbreekt....quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoogstens snijdt ze je ballen af in je slaap na een ruzie...
Nee, begreep ook al niet wat godshand bedoelde.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:19 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Hoezo? Je blijft toch niet slapen nadat je een relatie afbreekt....
Ohja, het ging niet door op het relatie afbreken hoor. Meer ivm haar gesloten persoonlijkheid. Maar goed, ik wens macondo alvast succes, hoop dat het lukt goed af te sluiten!quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:19 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Hoezo? Je blijft toch niet slapen nadat je een relatie afbreekt....
Zorgen dat je een nieuw deel moet openen en dan je avatar erbij moffelenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:00 schreef Iannn het volgende:
Hoe kom je trouwens in het rijtje ervaringsdeskundigen? Niet dat ik mijzelf nu zo goed vind, maar doe dit nu al wel een jaartje of vijf al
Dat of Schilderijtje vragen of ze hem aan de huidige OP toevoegd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:01 schreef Turbomuis het volgende:
Zorgen dat je een nieuw deel moet openen en dan je avatar erbij moffelen
Je mag mijn plekje wel hebben, als je er gelukkig van wordt. Man o man..quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:00 schreef Iannn het volgende:
Hoe kom je trouwens in het rijtje ervaringsdeskundigen? Niet dat ik mijzelf nu zo goed vind, maar doe dit nu al wel een jaartje of vijf al
Je had toch ooit 1 date gehad?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
Ik hoef er niet in. Ik heb geen ervaring met daten
Klopt, dat maakt mij nog geen ervaringsdeskundigequote:
Oh ja, die fanatieke veganist toch?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit soort reacties kreeg ik ook van een exvriendin over dierendiscussie's..
Daarom is het ook een ex, ze werd me dan toch een drama queen
Ik hoop dat je dat ook tegen haar zegt trouwens, dat je denkt dat het geen stand zal houden omdat jullie na 3 maanden nog nergens openheid over hebben. Wie weet wat voor een reactie je dan krijgt, maar zou wel de eerlijkste weg zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:51 schreef macondo het volgende:
[..]
Daar sla je de spijker wel een beetje mee op de kop. Maar aan de andere kant heb ik haar wel overal mee heen gesleept, en dan is ze super easy going met iedereen. Was blij met haar. Nou ja, geslotenheid heeft vast ook voordeel dat het geen tranendal zal worden straks.
OK. Misschien wel iets om werk van te maken. Buiten de jongen waarmee ik nu omga geen potentieel.quote:
Ja die matches... er klopt echt niks vanquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:38 schreef VacaLoca het volgende:
En aangezien dit de enige voor mij leuke was van de 20 matches, maar ik daar niet knap genoeg voor ben, ben ik er wel klaar mee
Wie weet valt zij op bepaalde types, weet jij veel? Op echt alle potjes past een deksel. Zelfs de allerlelijkste mensen op de wereld hebben een partner, het zijn diegenen die niks (willen) proberen en die dus alleen blijven. Daar kunnen veel redenen voor zijn maar jij wilt dat iig niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:34 schreef VacaLoca het volgende:
Nou, ik ga na 1,5 maand eens een chat aan met een paiq match. Had haar al weken als match maar nooit tegelijk online. 99% match en keer fotocheat en vond op oog hele leuke meid,
Had eigenlijk geen tijd nu om te chatten maar toch ff aangesproken.
Nu half uur erg leuk gechat.
En zodra ze mn fotos ziet; offline.
Goed voor het zelfvertrouwen weer
Je bent weer terugquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
OK. Misschien wel iets om werk van te maken. Buiten de jongen waarmee ik nu omga geen potentieel.
Maar vertel me eens hoe het in zijn werk gaat want ik heb er eigenlijk niet zoveel kaas van gegeten, ik wacht altijd af tot ze op mij afkomen.
Maar elke keer proberen weer positief te zijn en te proberen en elke keer weer op harde feit gedrukt te worden dat je gewoon te onaantrekkelijk bent voor de meesten is wel moeilijk vol te houden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:03 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wie weet valt zij op bepaalde types, weet jij veel? Op echt alle potjes past een deksel. Zelfs de allerlelijkste mensen op de wereld hebben een partner, het zijn diegenen die niks (willen) proberen en die dus alleen blijven. Daar kunnen veel redenen voor zijn maar jij wilt dat iig niet.
Dat was het grappige, ze was gewoon vleeseter. Enja ze was hypocriet maar ik was gewoon foutquote:
Ik probeer toch net duidelijk te maken dat zelfs de onaantrekkelijke mensen een vriend/vriendin hebben. Dat iemand een kennismakingsgesprek niet afmaakt omdat je niet hot genoeg uitziet, zulke kortzichtige mensen zijn er nou eenmaal.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:09 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Maar elke keer proberen weer positief te zijn en te proberen en elke keer weer op harde feit gedrukt te worden dat je gewoon te onaantrekkelijk bent voor de meesten is wel moeilijk vol te houden.
En ok, ms valt ze op ander type. Maar half uur leuk chatten en zodra mijn fotos beschikbaar komen meteen offline cheat van haar kant had ze denk ik niet gedaan als ik er gewoon in het algemeen aantrekkelijk had uitgezien.
En zo maakt toch uiterlijk iig wel weer verschil tussen afgewezen thuis zitten en het hebben van leuke dates.
Ik acht mezelf niet kansloos, maar hoe langer de positieve ervaringen uitblijven hoe minder vrolijk ik er van word.
Daarop zeg ik toch ook dat ik mezelf niet kansloos acht. Alleen met een knappe kop is je slagingskans stuk groter wb hebben van dates. En dan heb je toch wat positievere ervaringen dan 9 van de 10 keer afgewezen te worden ipv 3 van de 10 keer.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik probeer toch net duidelijk te maken dat zelfs de onaantrekkelijke mensen een vriend/vriendin hebben. Dat iemand een kennismakingsgesprek niet afmaakt omdat je niet hot genoeg uitziet, zulke kortzichtige mensen zijn er nou eenmaal.
Je bent geknipt voor dit topic: Als versieren niet zo makkelijk gaat #78quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:14 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Daarop zeg ik toch ook dat ik mezelf niet kansloos acht. Alleen met een knappe kop is je slagingskans stuk groter wb hebben van dates. En dan heb je toch wat positievere ervaringen dan 9 van de 10 keer afgewezen te worden ipv 3 van de 10 keer.
Mocht ik nog keer met iemand op paiq gaan chatten dan vrees je toch stiekem al wat meer het foto-moment. En na bv 5 keer op rij dit zo mee te maken wordt je vanzelf cynisch en dat helpt ook niets maar is wel logisch.
naja wil niet weer teveel huilie doen... maar in kader van dating-site ervaringen is deze ervaring iig 'zwaar matig'.
Gast. Ik ben ms onzeker over mn uiterlijk. Maar de figuren die daar rondlopen, hoor ik toch écht niet bij.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je bent geknipt voor dit topic: Als versieren niet zo makkelijk gaat #78
Ouwe bekenden Catbert en Techno zitten er ook
Er zit echt van alles. En de users daar vinden het leuk als er weer een wat meer "normalere" user bijkomt, tussen de "sociaal gestoorden" door.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:23 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Gast. Ik ben ms onzeker over mn uiterlijk. Maar de figuren die daar rondlopen, hoor ik toch écht niet bij.
Het is niet alsof ik een fotomodel zoek. Ik sta open voor vrijwel elk meisje dat er gewoon gezond en fit uitziet met een leuke uitstraling en wat doet met dr leven. Afknappers heb ik ook wel op gebied van uiterlijk maar dat heeft meer met dingen te maken die ze zelf grotendeels in de hand hebben dan waarmee ze geboren zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:17 schreef DigitalGirl het volgende:
VacaLoca waarom richt je je pijlen niet gewoon op iemand waar het leuk mee is om te praten? Als je zo overtuigd bent dat het aan je uiterlijk ligt dan mik je toch wat lager?
Ik lees daar af en toe mee, 1x in de 10 topics ofzo. Maar dat gaat daar verder nergens over. Kan ik beter 'hulp' vragen bij gasten die ik IRL ken die zeer goed zijn met de dames dan dat topicquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Er zit echt van alles. En de users daar vinden het leuk als er weer een wat meer "normalere" user bijkomt, tussen de "sociaal gestoorden" door.
Catbert is verder vrij normaal evenals Techno dussss...
Lees maar ff mee en beslis zelf of je wat post...
zelf-ver-trouwen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:09 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Maar elke keer proberen weer positief te zijn en te proberen en elke keer weer op harde feit gedrukt te worden dat je gewoon te onaantrekkelijk bent voor de meesten is wel moeilijk vol te houden.
En ok, ms valt ze op ander type. Maar half uur leuk chatten en zodra mijn fotos beschikbaar komen meteen offline cheat van haar kant had ze denk ik niet gedaan als ik er gewoon in het algemeen aantrekkelijk had uitgezien.
En zo maakt toch uiterlijk iig wel weer verschil tussen afgewezen thuis zitten en het hebben van leuke dates.
Ik acht mezelf niet kansloos, maar hoe langer de positieve ervaringen uitblijven hoe minder vrolijk ik er van word.
Simpel antwoord altijd. Sorry hoor maar dat vind ik echt zo'n bull. Ik heb het nu juist net over dat duidelijk wordt dat ik op een foto afgewezen wordt. Fotos waarvan (ok je ziet ze niet) je me echt niet gaat zeggen van 'ja je staat onzeker op de foto'.quote:
ach kom nou, je ziet er nu eenmaal zo uit en daar kun je niet zoveel aan doen, tenzij je miljonair bent en bereid bent om verregaande plastische chirurgie te ondergaan. dus gewoon schijt aan hebben hoe je eruit ziet, focus je eens op je positieve kwaliteiten. bang zijn voor een negatieve beoordeling maakt dat je onzeker en wanhopig overkomt, iets wat vrouwen juist niet aantrekkelijk vinden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:34 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Simpel antwoord altijd. Sorry hoor maar dat vind ik echt zo'n bull. Ik heb het nu juist net over dat duidelijk wordt dat ik op een foto afgewezen wordt. Fotos waarvan (ok je ziet ze niet) je me echt niet gaat zeggen van 'ja je staat onzeker op de foto'.
Zelfvertrouwen is belangrijk, natuurlijk, maar het is ook niet zo magisch dat dat albert einstein ineens in brad pitt doet veranderen in de ogen van de vrouwtjes.
Uiteraard. Maar howel zelfvertrouwen, zoals het woord impliceert, helemaal vanuit jezelf zou moeten komen. Komt het zelfvertrouwen van de meeste mensen toch echt voort uit positieve bevestiging van buitenaf.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:37 schreef dawg het volgende:
[..]
bang zijn voor een negatieve beoordeling maakt dat je onzeker en wanhopig overkomt, iets wat vrouwen juist niet aantrekkelijk vinden.
daar heb je misschien wel gelijk in, maar dan dus wel door positieve bevestiging van mensen in het dagelijks leven, en niet via een datingsite waar een of andere goedkope snol zonder gevolgen iemand weg kan drukken, dat noem ik geen bevestiging of wat dan ook.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:40 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar howel zelfvertrouwen, zoals het woord impliceert, helemaal vanuit jezelf zou moeten komen. Komt het zelfvertrouwen van de meeste mensen toch echt voort uit positieve bevestiging van buitenaf.
Dat een reeks slechte ervaringen niet in je koude kleren gaan zitten is niet meer dan menselijk. Is toch vrij lastig om dat helemaal geen invloed op je te laten hebben.
Naar omstandigheden doe ik dat imo zelfs vrij aardig overigens. Als ik eenmaal op iemand afstap of zoals nu een chat aanga dan doe ik dat echt wel met positieve insteek en zit ik dan niet onzeker bezig te zijn.
Ik kan toch wel stellen dat ik in de omgang geen kneusje ben iig
geen kneusje zei ik hequote:Op donderdag 12 mei 2011 21:48 schreef dawg het volgende:
[..]
daar heb je misschien wel gelijk in, maar dan dus wel door positieve bevestiging van mensen in het dagelijks leven, en niet via een datingsite waar een of andere goedkope snol zonder gevolgen iemand weg kan drukken, dat noem ik geen bevestiging of wat dan ook.
hoe bedoel je kneusje precies? en ook tov collega's of medestudenten oid?
ja las het verkeerd, t eerstequote:Op donderdag 12 mei 2011 21:54 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
geen kneusje zei ik heMet kneus bedoel ik zeg maar meer type gasten die echt totaal geen zelfvertrouwen uitstralen. Schuchterig, al helemaal niet op vrouwen durven af te stappen en als ze dat doen geen normaal woord uit kunnen kramen...
Dat is dus totaal niet
Daarom zie ik het echt als blok aan mn been... voor de rest ben ik vrij zeker van mezelf. In studie of werk kan ik me ook prima laten gelden.
En met vrouwen kan ik ook best een leuke babbel hebben en het gezellig hebben. Alleen als puntje bij paaltje komt redt ik het met mn uiterlijk niet bij de meeste. (is mijn perceptie iig)
Nee klopt. Meer dan dat kan je er niet van maken. Het is ook kiezen tussen er ondanks alles met alle goede moed die je nog in je hebt blijven proberen of opgeven.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:56 schreef dawg het volgende:
jaja, makkelijk gezegd, blabla, maar veel meer kun je er denk ik ook niet van maken.
ik snap dat soort redenaties nooit zo, blijven proberen of opgeven? ik zie dat niet zo, ik zie het zo dat je weleens iemand tegenkomt waarmee het klikt, niet alsmaar hopen dat er 1 iemand is die jou wel wilt, want daarmee schat je jezelf niet hoog in, heb ik het idee.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:00 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Nee klopt. Meer dan dat kan je er niet van maken. Het is ook kiezen tussen er ondanks alles met alle goede moed die je nog in je hebt blijven proberen of opgeven.
Alleen voelt het soms alsof dat eerste tegen beter weten in is. Maar opgeven is al helemaal geen optie. Dan kan ik net zo goed meteen het klooster in.
lang droog staan is ook niet echt bevorderlijk
Lijkt me heeeel sterkquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:07 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik weet niet zeker of het je foto is of wat je allemaal zegt in een gesprek. Meisjes ruiken wanhoop en ik vraag me af of dat het is...
Ik weet het goed gemaakt, geef je foto aan kasta en dan maakt ie paiqprofiel aan en lult hij maar zoals hij altijd doet en zien we dan of hij een date weet te regelen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:09 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Lijkt me heeeel sterk![]()
Maar ga de chat niet posten ofzo.
Maar ehm, we zaten een half uur leuk te chatten... tot de seconde van de fotos... dan is de chat niet het probleem lijkt me.
Hey dat vind ik eigenlijk wel coolquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:13 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik weet het goed gemaakt, geef je foto aan kasta en dan maakt ie paiqprofiel aan en lult hij maar zoals hij altijd doet en zien we dan of hij een date weet te regelen.
Ja leuk idee maar ik laat niemand namens mij sprekenquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:13 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik weet het goed gemaakt, geef je foto aan kasta en dan maakt ie paiqprofiel aan en lult hij maar zoals hij altijd doet en zien we dan of hij een date weet te regelen.
Die gast zou zich sowieso al veel beter kunnen presenteren. Wat langer haar in een leukere snit. Bril rechterop zn neus en sowieso ander montuur. Beter nog lenzen. Beugel en voila...quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:24 schreef VacaLoca het volgende:
Nou ff gezocht op ugly people
[ afbeelding ]
ff onderste stuk wegknippen en het is te gebruiken. Succes Kasta.
(ik lijk er nog op ook)
Van die mongolen die veganistisch zijn, maar dan plotseling een lederen bank thuis hebben staanquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit soort reacties kreeg ik ook van een exvriendin over dierendiscussie's..
Daarom is het ook een ex, ze werd me dan toch een drama queen
ok ik zie er wel wat beter uit, maar niet veel. thats the way it isquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:31 schreef Spirit82 het volgende:
Je moet natuurlijk geen obviously lelijk persoon nemen he? Dat is ook wel heel extreem meteen.
Klopt, geen fotos dus over mij specifiek wordt dat lastigquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:38 schreef Dizorn het volgende:
[ afbeelding ]
En ik wil best discussie voeren over Vaca's uiterlijk "problemen" maar zonder foto's wordt het wel echt lastigHet kan gewoon afschuiven van andere problemen zijn, hij kan écht lelijk zijn, hij kan het somehow uitstralen.. lastig te zeggen. Zonder foto geen hulp vanuit hier (Maar dat zeg je ook niet nodig te hebben hè
)
Mieren-neuk-puntje: Zelfvertrouwen impliceert helemaal niet dat het vanuit jezelf komt, maar dat je vertrouwen in jezelf hebt. Dit vertrouwen is júist alleen te bevestigen door andere van buitenaf (Anders heb je geen maatstaaf).
Zelfvertrouwen bouwt iemand op in de loop van zn leven. Het is een combinatie van opvoeding, meegemaakte ervaringen met anderen, gedachten over het zelfbeeld en aanleg...quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:44 schreef VacaLoca het volgende:
En dat over zelfvertrouwen; tja, heeft men vertrouwen in zichzelf en wordt het bevestigd. Of ervaart men positiviteit van anderen en verkrijgt men daardoor vertrouwen in zichzelf?
Omdat zelfs als je op een goede (zelfverzekerde, vrolijke) dag op de foto wordt gezet, je nog altijd door meer vrouwen wordt afgewezen op je foto als je een lelijk hoofd hebt dan wanneer je er normaal tot knap uitziet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:37 schreef dawg het volgende:
maar vaca, als jij verre van een kneusje bent, een makkelijke babbelaar, zoals je zelf zei, dan snap ik niet zo goed waarom je zo op je uiterlijk hamert. ik denk serieus dat zolang je daarmee bezig blijft in je hoofd je dat ook op een of andere manier uitstraalt oid.
Klopt, maar aan de andere kant word je als je een perfect uiterlijk hebt ook vaak afgewezen door jongens/meisjes die denken dat je 'out of their league' bent.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat zelfs als je op een goede (zelfverzekerde, vrolijke) dag op de foto wordt gezet, je nog altijd door meer vrouwen wordt afgewezen op je foto als je een lelijk hoofd hebt dan wanneer je er normaal tot knap uitziet.
Je pool wordt kleiner en je wordt vaker geconfronteerd met afkeuring op grond van je uiterlijk.
Simple as that.
op datingsites ja, waar je al pech hebt als er dus een kansloze snol gedroomd heeft over brad pitt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat zelfs als je op een goede (zelfverzekerde, vrolijke) dag op de foto wordt gezet, je nog altijd door meer vrouwen wordt afgewezen op je foto als je een lelijk hoofd hebt dan wanneer je er normaal tot knap uitziet.
Je pool wordt kleiner en je wordt vaker geconfronteerd met afkeuring op grond van je uiterlijk.
Simple as that.
onzin, genoeg lelijke mensen met een relatie. uiterlijk is inderdaad belangrijk (maar subjectief), het is het eerste wat je ziet bij/aan iemand, maar uitstraling en zelfvertrouwen zijn minstens, zo niet veel, belangrijk(er).quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:52 schreef Sander het volgende:
Maar zonder VacaLoca af te zeiken, als je een grafkop hebt houdt het gewoon op. Je kan hier wel gaan zitten janken van "ja maar uitstraling en zelfvertrouwen" maar daar help je die jongen echt niet meer hoor. Hooguit aan nóg een complex omdat ie niet negatief MAG zijn over zichzelf.
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:21 schreef dawg het volgende:
op datingsites ja, waar je al pech hebt als er dus een kansloze snol gedroomd heeft over brad pitt.
ik snap dat het hier over datingsites gaat, maar in het dagelijks leven is het veel makkelijker een goede indruk achter te laten zonder dat je meteen beoordeeld wordt op uiterlijk.
Ach ik ga de discussie ook niet weer aan ook, die heb ik al veel te veel gevoerd.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:23 schreef dawg het volgende:
[..]
onzin, genoeg lelijke mensen met een relatie. uiterlijk is inderdaad belangrijk (maar subjectief), het is het eerste wat je ziet bij/aan iemand, maar uitstraling en zelfvertrouwen zijn minstens, zo niet veel, belangrijk(er).
zeg dan niks.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:37 schreef Sander het volgende:
[..]
Ach ik ga de discussie ook niet weer aan ook, die heb ik al veel te veel gevoerd.
Ik wilde toch minstens een klein beetje tegengeluid geven tegenover de mythe dat als je maar genoeg zelfvertrouwen en uitstraling hebt, je dan wel gebakken zit, wat voor een grafbek je ook hebtquote:
Ik weet dat je de discussie niet aan wilt....maar....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:00 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik wilde toch minstens een klein beetje tegengeluid geven tegenover de mythe dat als je maar genoeg zelfvertrouwen en uitstraling hebt, je dan wel gebakken zit, wat voor een grafbek je ook hebt
Maar dat is andersomquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:31 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Ik weet dat je de discussie niet aan wilt....maar....
Er zit toch echt wel een kern van waarheid in.
Zo kan ik iemand zeer knap vinden, maar zeer onaantrekkelijk, door een bepaalde vibe die erom heen hangt. (Die dus niet goed is....)
Dus het is zo...quote:
Maar daar hoort weer bij dat je niet op paiq zit op zoek naar een leuke vibe.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:50 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Dus het is zo...![]()
Als het de ene kant op werkt, werkt het ook de andere kant op.
Ying en Yang...
Oh hell no... Ga nou goddomme niet het assertieve jagerssletje uithangenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
OK. Misschien wel iets om werk van te maken. Buiten de jongen waarmee ik nu omga geen potentieel.
Maar vertel me eens hoe het in zijn werk gaat want ik heb er eigenlijk niet zoveel kaas van gegeten, ik wacht altijd af tot ze op mij afkomen.
Ik ga voorzichtig jagen op de good catch.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh hell no... Ga nou goddomme niet het assertieve jagerssletje uithangen.
Het ging toch goed nu? Blijf je lekker op die good catch richten en mocht dat niet wat worden; no harm done en gewoon weer rustig aan blijven doen.
Wat ben je toch eigenlijk ook een ontzettende zeikjoop héquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:24 schreef VacaLoca het volgende:
Nou ff gezocht op ugly people
[ afbeelding ]
ff onderste stuk wegknippen en het is te gebruiken. Succes Kasta.
(ik lijk er nog op ook)
Ah, je volgt je aloude tactiek alweer dus... Even aan de mannelijke bevolking laten zien hoe goed je ze kunt bespelen en cockteasen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:33 schreef Seven. het volgende:
Wat overigens een uitdaging is momenteel. Woensdag was hij bij mij, gewoon gechilled en samen in slaap gevallen. Toen wilde hij 's morgens seks maar ik ben 's morgens niet echt op mijn best dus vriendelijk bedankt. Gisteravond allerhande seksueel getinte smsjes heen en weer. Viel ik in slaap op de bank, tegen middernacht nog even wakker geweest en sms gestuurd dat ik te moe was en gaan slapen. Hij daarna 3 keer gebeld, ingesproken en alles. Ik vanmorgen gesmst, no response. Niet zo heel gek, ik noem het unintentional maar evengoed is het een dikke cocktease natuurlijk. Hij gaat dit weekend naar Duitsland, zal daarna wel weer van hem horen.
Hey, waarom zo negatief?!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh hell no... Ga nou goddomme niet het assertieve jagerssletje uithangen.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, je volgt je aloude tactiek alweer dus... Even aan de mannelijke bevolking laten zien hoe goed je ze kunt bespelen en cockteasen.
Chapeau Seven, gaat weer helemaal de goede kant op!
MUTS! .quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:33 schreef Seven. het volgende:
Wat overigens een uitdaging is momenteel. Woensdag was hij bij mij, gewoon gechilled en samen in slaap gevallen. Toen wilde hij 's morgens seks maar ik ben 's morgens niet echt op mijn best dus vriendelijk bedankt. Gisteravond allerhande seksueel getinte smsjes heen en weer. Viel ik in slaap op de bank, tegen middernacht nog even wakker geweest en sms gestuurd dat ik te moe was en gaan slapen. Hij daarna 3 keer gebeld, ingesproken en alles. Ik vanmorgen gesmst, no response. Niet zo heel gek, ik noem het unintentional maar evengoed is het een dikke cocktease natuurlijk. Hij gaat dit weekend naar Duitsland, zal daarna wel weer van hem horen.
Als ze niet pro-actief handelt maar gewoon open door het leven huppelt eindigt ze iedere week met een andere pauper in bed.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:37 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Hey, waarom zo negatief?!![]()
Ik zeg niet dat ze moet gaan jagen als een slet, maar ze zal een keer uit haar safety zone moeten komen, immers mannen komen toch wel...en daar ligt volgens mij een gedeelte kern van haar probleem.
Naar haar eigen gevoel....!!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als ze niet pro-actief handelt maar gewoon open door het leven huppelt eindigt ze iedere week met een andere pauper in bed.
Hoe denk je dat het zal verlopen als ze dan in plaats van afwachtend juist ineens wél pro-actief gaat handelen?.
Dat begreep ik er niet van.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:43 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Naar haar eigen gevoel....!!!!
Dus het gevoel, goh ik wil 'm bellen, dus ik bel!
(gadver, sorry seven, dat ik zo zit te lullen terwijl je mee kijkt.)
Ja, ik ben een knurft in het uitleggen, sorry...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat begreep ik er niet van.
En volgens mij Seven ook niet gezien haar opmerking over eventuele potentieeltjes...
Ik bel hem direct na het werk straks.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:39 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
MUTS! .
Heb toch eens seks op je aller slechts!
En reageer eens als JIJ het zelf wilt...niet omdat hij al gebeld heeft.
Je vindt 'm leuk genoeg....
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:43 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Naar haar eigen gevoel....!!!!
Dus het gevoel, goh ik wil 'm bellen, dus ik bel!
(gadver, sorry seven, dat ik zo zit te lullen terwijl je mee kijkt.)
Nee.quote:
Er was juist geen potentieel buiten deze goede catch. Maar ook deze goede catch, hoe leuk ook, het is wel weer hetzelfde als altijd.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat begreep ik er niet van.
En volgens mij Seven ook niet gezien haar opmerking over eventuele potentieeltjes...
Dan denk ik dat ik nog 1 keer per jaar van bil ga.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als ze niet pro-actief handelt maar gewoon open door het leven huppelt eindigt ze iedere week met een andere pauper in bed.
Hoe denk je dat het zal verlopen als ze dan in plaats van afwachtend juist ineens wél pro-actief gaat handelen?.
Ik heb het verkeerd uitgelegd...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Er was juist geen potentieel buiten deze goede catch. Maar ook deze goede catch, hoe leuk ook, het is wel weer hetzelfde als altijd.
Hear, hear!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:07 schreef Seven. het volgende:
Dan denk ik dat ik nog 1 keer met 1 persoon per jaar van bil ga.
In het geval van Seven; denk het wel ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:13 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Is dat dan zo belangrijk, dat ze maar met 1 persoon per jaar naar bed gaat?
Als in dat ik zeg dat ik hem wel zie zitten?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:08 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Ik heb het verkeerd uitgelegd...
Je vindt 'm leuk genoeg, laat dat dan ook eens van jou kant merken en niet met teasen, maar meer...je weet wel...![]()
Weet je het is niet hetzelfde als altijd, jij bent hetzelfde als altijd, stap eens uit je safety zone.
Wat heb je te verliezen?
Het kwam als donderslag bij heldere hemel - maar werd geen tranendal. Voel mij er knap beroerd over, als je de deur achter je dicht trekt daar ishet over. Ze bleef wel sterk en was boos.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:29 schreef Schilderijtje het volgende:
macondo? Hoe is het gegaan gisteren?
ik snap jou niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:01 schreef macondo het volgende:
[..]
Het kwam als donderslag bij heldere hemel - maar werd geen tranendal. Voel mij er knap beroerd over, als je de deur achter je dicht trekt daar ishet over. Ze bleef wel sterk en was boos.
Ik snap jou nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:04 schreef dawg het volgende:
[..]
ik snap jou niet.
als je je zo relax voelde bij haar, op je gemak, maar wellicht ietwat verveeld, waarom dan toch afkappen? liever dat dan iemand waar je altijd bij op je tenen moet lopen maar wel de hele wereld ziet.
ik heb het niet over een relatie, maar wellicht had je het nog even aan kunnen kijken om te zien of je gevoel niet toch nog wat meer groeide?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:15 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik snap jou niet
wel aardig, of wel comfortabel : dat is toch niet voldoende in een relatie?
Tja zoals Einstein ooit is zei(wat trouwens een enorme casanova was, ipv van een asperger nerd)quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:11 schreef DigitalGirl het volgende:
Het bewijs weer mannen vallen op oppervlakkige mannen...
Bedoel je niet vrouwen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:11 schreef DigitalGirl het volgende:
Het bewijs weer mannen vallen op oppervlakkige mannen...
Nee, jij bent hetzelfde als altijdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:05 schreef Seven. het volgende:
Maar ook deze goede catch, hoe leuk ook, het is wel weer hetzelfde als altijd.
Waar slaat dit nou weer op?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:35 schreef -Engel- het volgende:
Ik heb aan een stel paiqers laten weten dat ik geen klik voel, maar dat ik best een keer richting 't terras wil gaan.
Da's als zeggen: "Als ik nuchter zou zijn was je nog te lelijk om mee over straat te lopen maar aangezien dit m'n 30+ biertje is: Zin om te neuken?"quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:35 schreef -Engel- het volgende:
Ik heb aan een stel paiqers laten weten dat ik geen klik voel, maar dat ik best een keer richting 't terras wil gaan.
Precies zoals ik het zeg... momenteel voel ik niet DE klik... maar ik vind ze wel aardig.... misschien komt er dan wat anders uit voort.... dat weet ik nu nietquote:
Natuurlijk!!! Ik wil graag jouw dateervaringen horen (of je wijsheid)quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja hoi, ik kom meeposten. Goed?![]()
Hey Engel!
Als het op basis van uiterlijk was, had ik ze al op de ignore gezet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:54 schreef kastanova het volgende:
Da's als zeggen: "Als ik nuchter zou zijn was je nog te lelijk om mee over straat te lopen maar aangezien dit m'n 30+ biertje is: Zin om te neuken?"
Volg ik niet?quote:Levert niet vaak positieve reacties op inderdaad, vreemd is dat.
Op basis van wat vindt je ze aardig dan?. Klinkt nu als een dagje uitgaan naar holland casino ofzo..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Precies zoals ik het zeg... momenteel voel ik niet DE klik... maar ik vind ze wel aardig.... misschien komt er dan wat anders uit voort.... dat weet ik nu niet
Op basis van de chats en de antwoorden die ze op vragen gaven.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:00 schreef picardmike het volgende:
[..]
Op basis van wat vindt je ze aardig dan?. Klinkt nu als een dagje uitgaan naar holland casino ofzo..
Nou ja, dan kan je dat toch gewoon vragen dan hoef je er toch niet perse meteen mee te daten?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Op basis van de chats en de antwoorden die ze op vragen gaven.
Als ik er blijkbaar energie in wil steken, zal er wel iets in zitten denk ik....
Een keertje gokken lijkt me ook wel leuk.... is weer eens wat anders dan het drankje
Dat bedoel ik dus.... ik heb gezegd dat ik ze niet wil DATEN maar dat ik best gewoon dingen wil ondernemen....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:08 schreef picardmike het volgende:
Nou ja, dan kan je dat toch gewoon vragen dan hoef je er toch niet perse meteen mee te daten?
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:08 schreef picardmike het volgende:
Je hebt je toch wel ergens in kunnen leven?
Dat je geloofde dat hetgene wat hij voorstelde ook echt waar kan zijn. Maarja als dat heel moeilijk is dan kan je ze gewoon ook allemaal daten. Tja jullie meiden moeten er gewoon meer tijd aan besteden dan mannen.quote:
Ben jij die match van -Engel- danquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:15 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dat je geloofde dat hetgene wat hij voorstelde ook echt waar kan zijn.
>>> Ik volg je echt nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:15 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dat je geloofde dat hetgene wat hij voorstelde ook echt waar kan zijn.
You never know what you're gonna getquote:
Meer tijd... nee hoor... je hebt van die mannen die niks vragen en maar hopen dat je dan zegt... zullen we daten....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:15 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dat je geloofde dat hetgene wat hij voorstelde ook echt waar kan zijn. Maarja als dat heel moeilijk is dan kan je ze gewoon ook allemaal daten. Tja jullie meiden moeten er gewoon meer tijd aan besteden dan mannen.
True....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
You never know what you're gonna get
Spreken is niet ontmoeten toch volgens jouw definitie?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Meer tijd... nee hoor... je hebt van die mannen die niks vragen en maar hopen dat je dan zegt... zullen we daten....
Als ik die ander dan wil zien dan zeg ik .... ik wil je niet daten, maar wel een keer IRL spreken.
Welke def. ?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:22 schreef picardmike het volgende:
[..]
Spreken is niet ontmoeten toch volgens jouw definietie?
Maar spreken via internet is ook niet echt spreken, want hoe weet je waar hij zijn handen houdt?
O ik weet het weer... je bedoelt mijn weerstand tegen het woord DATEN....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:22 schreef picardmike het volgende:
[..]
Spreken is niet ontmoeten toch volgens jouw definitie?
Maar spreken via internet is ook niet echt spreken, want hoe weet je waar hij zijn handen houdt?
True.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee, jij bent hetzelfde als altijd
Jij gaat nu al zoeken naar " foute" trekjes van hemEn daarna dumpen. Die gast zal er helemaal niets van snappen.
Wij ook vaak niet, maar ach, het is Seven maar
Heb je al een bijnaam voor hem?quote:
Eisen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:35 schreef DigitalGirl het volgende:
Niet het woord daten willen gebruiken maar wel vertellen er is geen klik. Die vrouwen die zeggen er is geen klik maar vervolgens wel net doen of ze "iets" kunnen eisen blegh.
Gewoon nieuwe contacten leggen zodat je eventueel je vriendenkring/partycrew wat uit kunt breiden is geen optie of wat?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:46 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar wat is het plan nu Seven een maandje rollebollen en vervolgens weer de volgende?
Man, waar haal je dat eisen uit?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:35 schreef DigitalGirl het volgende:
Niet het woord daten willen gebruiken maar wel vertellen er is geen klik. Die vrouwen die zeggen er is geen klik maar vervolgens wel net doen of ze "iets" kunnen eisen blegh.
Dat dus....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
Gewoon nieuwe contacten leggen zodat je eventueel je vriendenkring/partycrew
Dus jij zit op een datingsite om vrienden te vinden? Verder suggereer je dat je de kerels voor het uitkiezen hebt - is dat echt zo?quote:
Denk jij niet dat elke dame ze voor het uitkiezen heeft?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:48 schreef macondo het volgende:
[..]
Dus jij zit op een datingsite om vrienden te vinden? Verder suggereer je dat je de kerels voor het uitkiezen hebt - is dat echt zo?
Elke dame die ze voor het uitkiezen heeft? Nee, dat denk ik toch niet. Hele dikke vrouwen - om maar iets te noemen - zullen het vast niet meemaken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Denk jij niet dat elke dame ze voor het uitkiezen heeft?
En dan bedoel ik meer van: als er contacten met een gesprekje zijn (via bijv Paiq) en een dame roept na wat chats : "wanneer gaan we iets leuks doen"? dat de meerderheid van de mannelijke contacten spontaan een stijfje krijgt.
Jij kent duidelijk Seven nog nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gewoon nieuwe contacten leggen zodat je eventueel je vriendenkring/partycrew wat uit kunt breiden is geen optie of wat?
Niet dat er iets mis is met rollebollen als je single bent...
Oh jawel hoor. Op datingsites hebben die een foto uit de "goede hoek".quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Elke dame die ze voor het uitkiezen heeft? Nee, dat denk ik toch niet. Hele dikke vrouwen - om maar iets te noemen - zullen het vast niet meemaken.
Nee, maar als er geen klik is, maar je kan wel goed met iemand over bepaalde zaken kletsen wat is er dan mis om voor te stellen om op dat vlak verder met iemand IRL te spreken?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:48 schreef macondo het volgende:
Dus jij zit op een datingsite om vrienden te vinden? Verder suggereer je dat je de kerels voor het uitkiezen hebt - is dat echt zo?
Elke is idd wel veel. Maar 95% toch zeker. Hoeveel kneuzen zijn er wel niet denk je.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Elke dame die ze voor het uitkiezen heeft? Nee, dat denk ik toch niet. Hele dikke vrouwen - om maar iets te noemen - zullen het vast niet meemaken.
Maar of je dat wilquote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:33 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Elke is idd wel veel. Maar 95% toch zeker. Hoeveel kneuzen zijn er wel niet denk je.
Ja?? Jij zou geinteresseerd zijn in 95% van de vrouwen die geregistreerd zijn op een datingsite naar keuze?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:33 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Elke is idd wel veel. Maar 95% toch zeker. Hoeveel kneuzen zijn er wel niet denk je.
Daar draait toch juist alles om? Je kiest samen of je elkaar interessant genoeg vindt om elkaar te ontmoeten. ZIjn 2 partijen voor nodigquote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:52 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ik denk dat het in overgrote meerderheid is dat vrouwen kiezen en mannen kunnen bepalen of ze door haar gekozen willen worden.
Nee ik denk in minder dan 2%quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja?? Jij zou geinteresseerd zijn in 95% van de vrouwen die geregistreerd zijn op een datingsite naar keuze?
Dan spreek je jezelf toch enorm tegen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee ik denk in minder dan 2%
Hell, als ik zie wat er soms qua fotobewonderaarster tussenzit...
Nee ik had het erover:quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dan spreek je jezelf toch enorm tegen?
Ik heb geen idee wat je net zei, maar ben ineens ontzettend benieuwd hoe het nu met jouw date is?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:02 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee ik had het erover:
indien er reeds contacten zijn met wat enkele uurtjes chat eroverheen.
Indien de foto's beschikbaar komen en er beginnen in mijn 22" wat pixels zwart te worden haak ik al af.
BoL bedoelde denk ik dat hij alleen op arische vrouwen valtquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je net zei, maar ben ineens ontzettend benieuwd hoe het nu met jouw date is?
Ik heb donker haar... Hij wil me nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:41 schreef macondo het volgende:
[..]
BoL bedoelde denk ik dat hij alleen op arische vrouwen valt
(iets waar ik zelf helemaal niets mee heb ; geen voorkeur voor "type" uiterlijk)
Wel goed. Ik heb alleen een rugzakje met wat bagage vandaar dat ik het even rustig aan doe ermee.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je net zei, maar ben ineens ontzettend benieuwd hoe het nu met jouw date is?
Wie niet... dat is bijna onvermijdelijk als je iets ouder wordtquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wel goed. Ik heb alleen een rugzakje met wat bagage vandaar dat ik het even rustig aan doe ermee.
Maar blijkbaar is het allemaal geen probleem. Donderdag weten we meer.
Uiterst pijnlijk om te lezen. Hier ben ik ook altijd bang voor. Sowieso heb ik niks bijzonders te melden in zo'n chat gesprek op de manier waarbij ik ze echt geïnteresseerd kan krijgen wegens volledige gebrek aan ervaring met dames maar het vervelendste lijkt me om niet door de vleeskeuring heen te kunnen komen. Zelf denk ik ook altijd dat het aan mijn uiterlijk ligt maar van de week heb ik besloten om het later vandaag eens te gaan proberen alleen om te kijken of ik door die keuring heen kan komen. Ik vermoed zelf van niet maar ik heb voldoende zelfvertrouwen opgebouwd om er niet mee te zitten als ik weer eens keihard afgewezen ga worden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:34 schreef VacaLoca het volgende:
Nou, ik ga na 1,5 maand eens een chat aan met een paiq match. Had haar al weken als match maar nooit tegelijk online. 99% match en keer fotocheat en vond op oog hele leuke meid,
Dat dusquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:56 schreef Thornado het volgende:
Geef toe, als jij die dame niet leuk had gevonden had je haar ook weggeklikt.
Part of the game.
Doe het jezelf niet aan, kerel. Je bent nu eenmaal te lelijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:54 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Uiterst pijnlijk om te lezen. Hier ben ik ook altijd bang voor. Sowieso heb ik niks bijzonders te melden in zo'n chat gesprek op de manier waarbij ik ze echt geïnteresseerd kan krijgen wegens volledige gebrek aan ervaring met dames maar het vervelendste lijkt me om niet door de vleeskeuring heen te kunnen komen. Zelf denk ik ook altijd dat het aan mijn uiterlijk ligt maar van de week heb ik besloten om het later vandaag eens te gaan proberen alleen om te kijken of ik door die keuring heen kan komen. Ik vermoed zelf van niet maar ik heb voldoende zelfvertrouwen opgebouwd om er niet mee te zitten als ik weer eens keihard afgewezen ga worden.
In mijn hele leven heb ik slechts 1 soort van date gehad maar dat was niet via een datingsite maar via een forum (niet fok).
Ach jij hebt toch al iemandquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb donker haar... Hij wil me niet
Ik weet het, maar ik kan het tegenwoordig hebben aangezien ik de hoop al heb opgegeven en ik mijn toekomstplannen al heb gemaakt en daar komt geen vrouw in voor.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:59 schreef macondo het volgende:
[..]
Doe het jezelf niet aan, kerel. Je bent nu eenmaal te lelijk.
Kun je er niet gewoon zitten om gewoon een leuk gesprek te hebben wanneer je je verveeld? Dit gaat er overigens niet in bij de meeste dames "maar het is een datingsite". Overigens moet je dan niet als Engel over klik gaan spreken want dan houdt je je zelf gewoon voor de gek. Als je spreekt over klikken dat zit je er om te daten.quote:Dus jij zit op een datingsite om vrienden te vinden?
Omdat ik meer vrouwen tegenkom die claimen dat ze er voor de "gezelligheid" zijn maar vervolgens wel bitchy worden als je vervolgens niet een date voorstelt. Want ze zijn toch zo gezellig dus waarom zou een man hun niet voor een date vragen. Daarna natuurlijk zeggen ik was niet op zoek maar och hij stelde iets voor, impliciet eisen is het.quote:Man, waar haal je dat eisen uit?
Een dating site is er toch ook om te daten of ben ik nu gek? Ik geloof de meeste van die profielen die claimen te zoeken naar "een vriendschap" ook niet. Als meid specifiek een mannelijke "vriend" zoeken. Uhuh!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:11 schreef DigitalGirl het volgende:
Kun je er niet gewoon zitten om gewoon een leuk gesprek te hebben wanneer je je verveeld? Dit gaat er overigens niet in bij de meeste dames "maar het is een datingsite". Overigens moet je dan niet als Engel over klik gaan spreken want dan houdt je je zelf gewoon voor de gek. Als je spreekt over klikken dat zit je er om te daten.
Ja is ook, maar 2 kinderen meenemen en van die dingen kan toch een issue worden (al lijkt het steeds mee te vallen).quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wie niet... dat is bijna onvermijdelijk als je iets ouder wordtIk vind dat alleen maar een pre eigenlijk.
Ik denk dat dat voor een man ook eigenlijk makkelijk is dan voor een vrouwquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja is ook, maar 2 kinderen meenemen en van die dingen kan toch een issue worden (al lijkt het steeds mee te vallen).
Wil nog niet zeggen dat als je iemand tegenkomt waar je geen seksuele interesse in hebt maar die je wel heel aardig vindt, je geen vriendschap mag sluiten ofzo hè.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:21 schreef Catbert het volgende:
[..]
Een dating site is er toch ook om te daten of ben ik nu gek? Ik geloof de meeste van die profielen die claimen te zoeken naar "een vriendschap" ook niet. Als meid specifiek een mannelijke "vriend" zoeken. Uhuh!
Geloof er niks van. Tuurlijk, wanhopige kerels zat, maar die schrijven echt iedereen aan en of je daar nu blij van wordt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:48 schreef macondo het volgende:
Dat zeg ik toch niet? Kan prima zijn dat er geen klik is of wat dan ook, maar als ik op een datingsite sta zit ik daar voor een date, vrienden heb ik al, en ik heb toch een sterke voorkeur voor mannelijke vrienden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wil nog niet zeggen dat als je iemand tegenkomt waar je geen seksuele interesse in hebt maar die je wel heel aardig vindt, je geen vriendschap mag sluiten ofzo hè.
Ja is ook. Ik zou niet ineens een gezin willen "krijgen".quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor een man ook eigenlijk makkelijk is dan voor een vrouwIk bedoel, jij ziet ze waarschijnlijk 1 weekend per 2 weken (even daar gelaten of dat ook is wat jij wil hoor, de meeste mannen vinden dat vreselijk) en dan heb je dus veel meer tijd om elkaar te leren kennen. En veel meer mogelijkheden ook..
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Kan prima zijn dat er geen klik is of wat dan ook, maar als ik op een datingsite sta zit ik daar voor een date, vrienden heb ik al, en ik heb toch een sterke voorkeur voor mannelijke vrienden.
Hou je dat achter op zo'n datingsite? Dan lijkt het me idd lastig om te moeten vertellen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja is ook. Ik zou niet ineens een gezin willen "krijgen".
Nu ik er zelf 2 heb nog steeds niet overigens.
Hij heeft gewoon geen smaak die jongequote:
Thats you.. Maar anderen zijn op zoek naar een date, vinden leuk contact en hebben wel zin om eventueel zijn/haar vriendengroep uit te breiden als het geen datemateriaal blijkt te zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Kan prima zijn dat er geen klik is of wat dan ook, maar als ik op een datingsite sta zit ik daar voor een date, vrienden heb ik al, en ik heb toch een sterke voorkeur voor mannelijke vrienden.
Heb je het over mij Tijn?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon geen smaak die jonge
Ja houd dat inderdaad bewust achter. Vooralsnog steeds goed gegaan. Ik wil dat ze me beoordelen op mijn intelligentie, humor, looks enzo. Niet op de last die ze denken te krijgen van mijn meiden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hou je dat achter op zo'n datingsite? Dan lijkt het me idd lastig om te moeten vertellen.
Waarom ben je niet gelijk in je profiel duidelijk? Dan weet ieder die je aanschrijft meteen waar ze aan toe is toch? Scheelt een hoop teleurstelling mocht het een afknapper voor haar zijn.
Maar wanneer breng je dat ter sprake dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:34 schreef BeamofLight het volgende:
Ja houd dat inderdaad bewust achter. Vooralsnog steeds goed gegaan. Ik wil dat ze me beoordelen op mijn intelligentie, humor, looks enzo. Niet op de last die ze denken te krijgen van mijn meiden.
Call it strange, I know.
Op t einde van de 1e date (mits ik interesse heb gehouden).quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:38 schreef Catbert het volgende:
[..]
Maar wanneer breng je dat ter sprake dan?
Het lijkt wel of je je schaamt voor je meiden op deze manier.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja houd dat inderdaad bewust achter. Vooralsnog steeds goed gegaan. Ik wil dat ze me beoordelen op mijn intelligentie, humor, looks enzo. Niet op de last die ze denken te krijgen van mijn meiden.
Call it strange, I know.
In principe heb je gelijk natuurlijk. Heb daar ook veel over nagedacht. Vooralsnog is daar nog niemand op afgeknapt iig. Integendeel. Komt ook omdat ik wel "iets" laat doorschemeren zodat de dame in kwestie al eea zelf had kunnen beredeneren.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het lijkt wel of je je schaamt voor je meiden op deze manier.
Als je er vanaf het eerste moment duidelijk over bent en je krijgt dan alsnóg leuk contact, weet je in ieder geval al meteen dat ze er geen probleem mee heeft dat je kinderen hebt. Nu laat je het ook steeds leuk lijken voor vrouwen die daar niet voor open staan.
Maargoed, zelf weten hoor. Ik zou er zelf flink van balen als er ineens zo'n 'klein detail' om de hoek komt kijken en zou me ook ernstig afvragen waarom dat niet meteen is verteld zodat ik had geweten waar ik aan begon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He helder licht: misschien zien ze het niet als een last, maar als een leuke bijkomstigheid. Een teken van volwassenheid enzo. (krijg ik tenminste te horen).quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:52 schreef DigitalGirl het volgende:
Je kunt het ook omdraaien als ze ondanks die last nog geïnteresseerd zijn dan weet je dat ze jouw ten minst erg leuk vinden.
Misschien zien zij het niet als een last, maar jij in ieder geval wel.quote:He helder licht: misschien zien ze het niet als een last, maar als een leuke bijkomstigheid.
Ja blijkbaar lijkt dat zo (iemand anders schreef dat net ook al). Is dus niet zo. Soms wel trouwens haha.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:11 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Misschien zien zij het niet als een last, maar jij in ieder geval wel.
Nou dat belooft watquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:13 schreef Silenus het volgende:
Van gisteravond tot een uurtje geleden m'n derde date gehad. Erg gezellig, vind haar eigenlijk wel heel leuk. Zij mij ook, ga ook niet meer met anderen daten.
Het was ook een fijne afleiding in deze verschrikkelijke dagen voor Ajax morgen.
Een "rugzakje" wil normaal zeggen dat iemand nare dingen heeft meegemaakt en daar nog duidelijke littekens van meedraagt. Dus het is niet zo raar dat het overkomt dat je je eigen koters een last vindt als je ze "rugzakje" noemt hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:16 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja blijkbaar lijkt dat zo (iemand anders schreef dat net ook al). Is dus niet zo. Soms wel trouwens haha.
Oh kut, het was niet mijn term maar van een dame. Zou ze het niet leuk vinden? Dat verandert de zaak 180 graden...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Een "rugzakje" wil normaal zeggen dat iemand nare dingen heeft meegemaakt en daar nog duidelijke littekens van meedraagt. Dus het is niet zo raar dat het overkomt dat je je eigen koters een last vindt als je ze "rugzakje" noemt hoor.
Mijn interpretatie wil inderdaad niet zeggen dat iedereen dat zo interpreteert, maar volgens mij is het wel een soort van algemeen begrip.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:38 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Oh kut, het was niet mijn term maar van een dame. Zou ze het niet leuk vinden? Dat verandert de zaak 180 graden...
Maar ok, als jij het zo interpreteert dan snap ik je redenatie. Hij klopt alleen dus niet (helemaal).
Precies 0.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mijn interpretatie wil inderdaad niet zeggen dat iedereen dat zo interpreteert, maar volgens mij is het wel een soort van algemeen begrip.Maargoed, who cares, als je zegt dat tot nu toe weinig vrouwen er wat tegen hadden is het toch goed
Wat stel je voor?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:48 schreef BeamofLight het volgende:
anyway genoeg erover wmb. Er moet meer geneukt worden hier.
Lolquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:58 schreef Dizorn het volgende:
Dan zal ik wel even wat leukers vertellen;
Gister weer naar m'n datescharreldinges gegaan, nachtje blijven slapen, (weer) geneukt, en nu redelijk brak op m'n werk.
En hoi MeraHoe ben je hier terecht gekomen? Genoeg mannen die je willen op WoW toch
Eeuuh yeah right. Was ik niet duidelijk?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
LolBest wel prettig om eens niet benaderd te worden als homp vlees.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Eeuuh yeah right. Was ik niet duidelijk?
Waarom moet ik er slechts voor daten of gezelligheid zitten?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:17 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Omdat ik meer vrouwen tegenkom die claimen dat ze er voor de "gezelligheid" zijn maar vervolgens wel bitchy worden als je vervolgens niet een date voorstelt. Want ze zijn toch zo gezellig dus waarom zou een man hun niet voor een date vragen. Daarna natuurlijk zeggen ik was niet op zoek maar och hij stelde iets voor, impliciet eisen is het.
DizorN *quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:29 schreef BeamofLight het volgende:
Goed bezig Dizorm. Maar datescharreldinges klinkt niet echt als een blijvertje. Noemt ze jou Dizorm of ook zoiets?
Je wordt wel als Godin behandelt als je laat merken dat je een vrouw bent. Maargoed, wanhopige wolvenshirt-nerds zullen niet je ding zijn, gok ikquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
LolZoveel zit ik niet op WoW, en men gaat er daar sowieso altijd van uit dat je man bent. Best wel prettig om eens niet benaderd te worden als homp vlees.
Nee ik hang al een tijd rond in R&P en dit topic werd me aangeraden, weet eigenlijk niet eens waarom want ik heb helemaal geen datingsite ervaringen
Wel een account op Lexa gemaakt een keer maar na een paar vieze ouwe kerels gesproken te hebben was die pret ook snel voorbij.
Ik geef je groot gelijk, daten mag dan wel je eerste keuze zijn op datingsites maar als ze "gewoon aardig" zijn waarom niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waarom moet ik er slechts voor daten of gezelligheid zitten?
Kan dat niet allebei>>>> als ik van een man echt helemaal hoteldebotel ben en dus die klik voel dan wil ik best daten... maar tot nu toe dus geen klik en dan vind ik gezelligheid leuker dan thuis uit mijn raam staren
Dat dusquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]Begrijpelijk, maar sommigen hebben wel degelijk behoefte aan uitbreiding van de vriendenkring. Kan het alsnog heel goed zijn dat je eerste prioriteit op zo'n site is dat je een date zoekt, maar dat er wat anders uitrolt uiteindelijk (vriendschap, stapmaatje, fuckbuddy, ect). En dat is hartstikke prima toch
Ik snap de fuzz niet zo over wat -Engel- zegt. Want daar ging het over.
Oef, saved by the bellquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:55 schreef Iannn het volgende:
Ok, weirdest shit tot nu toe ever; iemand opperde op mij bij de eerste date meteen maar even aan diens ouders voor te stellen, wtf. Nu komt die eerste date er geen eens, dan loop je echt veel te hard van stapel.
Check die adresje van die lui eerst even gek. Misschien wonen ze wel in Laren of Aerdenhout. Kun je je alsnog bedenkenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:55 schreef Iannn het volgende:
Ok, weirdest shit tot nu toe ever; iemand opperde op mij bij de eerste date meteen maar even aan diens ouders voor te stellen, wtf. Nu komt die eerste date er geen eens, dan loop je echt veel te hard van stapel.
Geen van beide behoefte aan op het moment, dus ik lurk wel een beetje mee en geef ongevraagd mijn mening.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:56 schreef Dizorn het volgende:
Je wordt wel als Godin behandelt als je laat merken dat je een vrouw bent. Maargoed, wanhopige wolvenshirt-nerds zullen niet je ding zijn, gok ik
Als je wel op zoek bent naar dates, join the club en ga op paiq.. gratis en lekker toegankelijk, kun je meezeuren met ons over rare mensen die eropzitten en eventueel binnenkort misschien zelfs leuke verhalen vertellen
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:56 schreef Dizorn het volgende:
Ik geef je groot gelijk, daten mag dan wel je eerste keuze zijn op datingsites maar als ze "gewoon aardig" zijn waarom niet.
Mr Rugzakje, jij bent oprecht geboeid door geld bij de zoektocht naar een leuke vrouwquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:08 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Check die adresje van die lui eerst even gek. Misschien wonen ze wel in Laren of Aerdenhout. Kun je je alsnog bedenken
Probeer je me (weer) uit de tent te lokken of ben je echt zo dom?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:43 schreef macondo het volgende:
[..]
Mr Rugzakje, jij bent oprecht geboeid door geld bij de zoektocht naar een leuke vrouw
(en nog wel geld van haar ouders ook..)
Ik vraag me af of Kastanova dat voor elkaar kan krijgen met mijn pic, als ik hem ervoor betaal?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:13 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat is een van de redenen om het niet te doen. En als Kastanova het gaat proberen hoef ik de afwijzingen verder niet te weten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:34 schreef VacaLoca het volgende:
Leg maar uit hoor, waarom je de link legt met geld dat een vrouw aantrekkelijk zou maken. Zelfs als grapje denk ik : hoe komt dat in je opquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:48 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Probeer je me (weer) uit de tent te lokken of ben je echt zo dom?
Uhmm een Canadese Belgische neem ik aanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:19 schreef Dizorn het volgende:
Had ook nog een aanbieding om zaterdag koffie te drinken met een Canadese Belg in Amsterdam! Maar ik moet helaas nee zeggen
Een Belg is een kerel en een Belgische een vrouw, inderdaadquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:44 schreef Dizorn het volgende:
Mannelijke Golddiggers!
Een vrouwelijke belg is altijd een Belgische? Of hoe werkt dat?
Ik ben ook een vieze ouwe kerel. Niks mis mee toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wel een account op Lexa gemaakt een keer maar na een paar vieze ouwe kerels gesproken te hebben was die pret ook snel voorbij.
Je hebt nog even, voordat je Z bereiktquote:Op zondag 15 mei 2011 01:02 schreef Knipoogje het volgende:
Zo, heb dit topic ook weer gevonden
De 'score' dit jaar... 2x date met dame A, 2x date met dame B, 2xdate met dame C, 1x date met dame D en volgende week waarschijnlijk een date met dame E. 3 via paiq, 1 via knuz en 1 via RP.
Geen blijverdje, maar ik blijf gewoon vrolijk doordaten, al wordt dat hele riedeltje wel een beetje hetzelfde elke keer. Zit er hard over te denken om gewoon eens te melden 'joh, we kunnen wel weer het hele riedeltje afgaan, maar ik vind je gewoon een leuke kop hebben..neuken?'
Als ik voorgaande internetdate-jaren meetel zit ik al voorbij Zquote:Op zondag 15 mei 2011 01:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je hebt nog even, voordat je Z bereikt
Spreek je over een jaar of 30 wel weer, over hoe jong en vitaal je toen (nu) nog was (bent)quote:Op zondag 15 mei 2011 00:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik ben ook een vieze ouwe kerel. Niks mis mee toch?
Lolwhut?quote:Op zondag 15 mei 2011 01:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Spreek je over een jaar of 30 wel weer, over hoe jong en vitaal je toen (nu) nog was (bent)
Je bent geen vieze ouwe lul is wat ik wilde zeggenquote:
Alles is relatief..quote:Op zondag 15 mei 2011 01:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je bent geen vieze ouwe lul is wat ik wilde zeggen
...nog niet
Je bent gewoon een jonge Godshand.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Alles is relatief..
Maar toch bedankt (geloof ik)
Jep, wonen op vijf minuten fietsen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nou dat belooft wat
Zijn jullie eig beide uit dezelfde stad?
Licht alsjeblieft even toe, want ik volg je niet helemaal.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:36 schreef Monco10 het volgende:
Geloven jullie echt in datingsites? De hele intentie is dan toch al verkeerd?
As je nou iemand toevallig tegenkomt online en leert kennen dan is dat een heel ander verhaal, maar geforceerd via een datingsite kan nooit werken als je het mij vraagt.
Gast, een aantal jaar terug begon 1 op de 8 relaties al via internet. Dat percentage zal tegenwoordig alleen maar zijn gestegen gok ik.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:36 schreef Monco10 het volgende:
Geloven jullie echt in datingsites? De hele intentie is dan toch al verkeerd?
As je nou iemand toevallig tegenkomt online en leert kennen dan is dat een heel ander verhaal, maar geforceerd via een datingsite kan nooit werken als je het mij vraagt.
De intentie is verkeerd omdat het gaat om mensen die geforceerd op zoek zijn naar iemand. Leuk dat je dan emails stuurt over en weer, maar beiden maken zichzelf dan vooral wijs dat de ander het helemaal is, terwijl je gewoon de druk voelt om maar iemand te hebben om niet meer single te zijn.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:59 schreef macondo het volgende:
[..]
Licht alsjeblieft even toe, want ik volg je niet helemaal.
• De hele intentie is verkeerd? Hoezo? Wat is er verkeerd aan de intentie om een date te hebben als beiden daar aanleiding toe zien na e-mails?
• En wat is het verschil met iemand online "toevallig" tegenkomen? Behalve dat datingsites een stuk praktischer zijn, want je verspilt geen tijd aan mensen in oost-Groningen of mensen die stiekem bezet zijn.
• het kan "nooit" werken volgens jou, ik hoop dat dit een stijlmethode van overdrijving is in plaats van dat je het oprecht denkt
Flauwekul, mensen zijn wel op zoek naar iemand maar daar is verder niets geforceerd aan. Tenzij je het idee dat je iets moet "doen" geforceerd vind, maar dan vallen sowieso een berg alternatieven af voor je (dan is elke move natuurlijk al helemaal geforceerd!).quote:Op zondag 15 mei 2011 11:17 schreef Monco10 het volgende:
De intentie is verkeerd omdat het gaat om mensen die geforceerd op zoek zijn naar iemand.
Is ook onzin. Er zullen vast lieden zijn die een relatie zoeken omdat ze niet alleen kunnen zijn, maar dat heeft niets met datingsites te maken. Of denk aan de relaties die in stand blijven omdat ze niet alleen verder durven. Bij het sturen van emails over en weer tast je af of de ander bij je zou kunnen passen, om vervolgens een date af te spreken. Als je jezelf wijsmaakt dat de ander het helemaal is ben je meestal na de eerste desillusie wel genezen. Het gaat om de date, niet om internet.quote:Leuk dat je dan emails stuurt over en weer, maar beiden maken zichzelf dan vooral wijs dat de ander het helemaal is, terwijl je gewoon de druk voelt om maar iemand te hebben om niet meer single te zijn.
Gast, dream on.quote:Het verschil met iemand online tegenkomen is dat de intentie anders is, bijvoorbeeld omdat je allebei op een forum zit tav een gemeenschappelijke interesse waarbij de insteek niet is om iemand te daten.
Blijf jezelf maar lekker voor de gek houden danquote:Op zondag 15 mei 2011 12:30 schreef macondo het volgende:
[..]
Flauwekul, mensen zijn wel op zoek naar iemand maar daar is verder niets geforceerd aan. Tenzij je het idee dat je iets moet "doen" geforceerd vind, maar dan vallen sowieso een berg alternatieven af voor je (dan is elke move natuurlijk al helemaal geforceerd!).
[..]
Is ook onzin. Er zullen vast lieden zijn die een relatie zoeken omdat ze niet alleen kunnen zijn, maar dat heeft niets met datingsites te maken. Of denk aan de relaties die in stand blijven omdat ze niet alleen verder durven. Bij het sturen van emails over en weer tast je af of de ander bij je zou kunnen passen, om vervolgens een date af te spreken. Als je jezelf wijsmaakt dat de ander het helemaal is ben je meestal na de eerste desillusie wel genezen. Het gaat om de date, niet om internet.
[..]
Gast, dream on.
Wat loop je nou te zeiken man, je lijkt wel een wijf. Het is niet jouw ding, prima. Mijn ding is het wel, leukste relatie die ik ooit had was via internet.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:35 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Blijf jezelf maar lekker voor de gek houden dan
Als je desperate bent dan snap ik datquote:Op zondag 15 mei 2011 12:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
leukste relatie die ik ooit had was via internet.
Kom je hier nou om te trollen of denk je: valt hier wat te neuken (toch..) ?quote:
Mee eens, toch is de ene plaats meer geaccepteerd dan de ander.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:38 schreef BeamofLight het volgende:
Ik snap het verschil ook niet tussen iemand tegenkomen die je kent vanuit de kroeg, sportschool, werk, internet of weet ik veel wat.
2 mensen komen bij elkaar en doen hun ding. De reden van totstandkoming is niet relevant toch?
Hij mag het mijn pic gaan proberen via paiq desnoods tegen betaling.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:58 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Kastanova dat voor elkaar kan krijgen met mijn pic, als ik hem ervoor betaal?
Kasta heeft wel wat beters te doen hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 13:30 schreef richard_prf het volgende:
Is Kastanova al wakker? IK was bloedserieus met mijn vraag van gisteren.
[..]
Hij mag het mijn pic gaan proberen via paiq desnoods tegen betaling.
Dit idd, en op een datingsite rondkijken is gewoon makkelijk & duidelijk, want er zitten allemaal mensen die openstaan voor daten, handig hoor!quote:Op zondag 15 mei 2011 12:38 schreef BeamofLight het volgende:
Ik snap het verschil ook niet tussen iemand tegenkomen die je kent vanuit de kroeg, sportschool, werk, internet of weet ik veel wat.
2 mensen komen bij elkaar en doen hun ding. De reden van totstandkoming is niet relevant toch?
Vergeef me mijn nieuwsgierigheid, maar ben je lesbisch of is dit een experiment?quote:Op zondag 15 mei 2011 12:38 schreef Seven. het volgende:
Ik heb geloof ik wat vrouwendateadvies nodig. Volgende week een afspraakje met leuk meisje.
Daarom betaal ik hem er toch ook voorquote:Op zondag 15 mei 2011 13:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kasta heeft wel wat beters te doen hoor
100% biseksueel. Maar in de praktijk is het heel wat makkelijker om een vent te scoren en ik kom zelf ook makkelijker overeen met mannen. 1 op de 10 is een vrouw, zo'n beetje. Ik zou ook oud kunnen worden met een vrouw en zo, is niet alleen seks.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vergeef me mijn nieuwsgierigheid, maar ben je lesbisch of is dit een experiment?
Dus Mera, als je mannen zat bent en eens iets anders wil proberen, hier is je kansquote:Op zondag 15 mei 2011 13:39 schreef Seven. het volgende:
[..]
100% biseksueel. Maar in de praktijk is het heel wat makkelijker om een vent te scoren en ik kom zelf ook makkelijker overeen met mannen. 1 op de 10 is een vrouw, zo'n beetje. Ik zou ook oud kunnen worden met een vrouw en zo, is niet alleen seks.
Gisteren was het Gaypride in Brussel.
Ik moet heel eerlijk bekennen dat het de laatste tijd wel vaak in me op komt om het eens over de andere boeg te gooien, jaquote:Op zondag 15 mei 2011 13:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dus Mera, als je mannen zat bent en eens iets anders wil proberen, hier is je kans
Gewoon een keer proberen. Als je echt nieuwschierig bent of het wat is.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk bekennen dat het de laatste tijd wel vaak in me op komt om het eens over de andere boeg te gooien, jaMaar ik heb geen idee of ik echt verliefd kan worden op een vrouw.
Wel een aantal keer vrouwen versierd en gezoend op feestjes enzo, en dat was leuk
Maar ik weet niet, durf niet zo goed denk ik ofzo
Hoi.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk bekennen dat het de laatste tijd wel vaak in me op komt om het eens over de andere boeg te gooien, jaMaar ik heb geen idee of ik echt verliefd kan worden op een vrouw.
Wel een aantal keer vrouwen versierd en gezoend op feestjes enzo, en dat was leuk
Maar ik weet niet, durf niet zo goed denk ik ofzo
quote:
Ja, hoiquote:
Misschien eerst wat chatten samen om het ijs te brekenquote:Op zondag 15 mei 2011 14:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, hoi![]()
Ik, eh...
...moet nog wel even tot het besluit komen dat het tijd is om weer te gaan daten überhaupt, enzo![]()
*awkwaaard*
Of je date er met een man bij zodat het wat veiliger voelt. Ik offer me wel opquote:Op zondag 15 mei 2011 15:51 schreef Thornado het volgende:
Haha, dit blijft een interessant topic om te volgen.
Mera en Seven: graag snel daten enzo en ons laten weten hoe het was!
lol...knipoogje vraagt verkapt om een trioquote:Op zondag 15 mei 2011 17:28 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Of je date er met een man bij zodat het wat veiliger voelt. Ik offer me wel op [ afbeelding ]
Ze moet wel haar mondeling nog doen bij Mera natuurlijkquote:Op zondag 15 mei 2011 17:38 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar waarom dan laten weten, gewoon wat videobeelden schieten is ook wat makkelijker voor Seven hoeft ze hier niet meer mondeling haar verhaal te doen.
Jaloers?quote:Op zondag 15 mei 2011 17:46 schreef Cue_ het volgende:
Altijd weer uhm 'grappig' om te zien hoe mannen reageren op twee vrouwen
Precies, zo is er zelfs iemand die het heeft over "nieuwschierig"quote:Op zondag 15 mei 2011 17:46 schreef Cue_ het volgende:
En als ie dan beet heeft zeker doorgaan met die meidquote:Op zondag 15 mei 2011 13:35 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Daarom betaal ik hem er toch ook voor?
Ik zal serieus veel zelfvertrouwen hier door krijgen mocht hij iemand vinden die niet meteen "offline" gaat na het zien van mijn pics, dan weet ik dus voor het eerst in 27 jaar dat het toch niet onmogelijk is.
Geen probleem, chica.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, hoi![]()
Ik, eh...
...moet nog wel even tot het besluit komen dat het tijd is om weer te gaan daten überhaupt, enzo![]()
*awkwaaard*
Laten we er een fok! meet van maken, reserveer maar vast de tafel naast die van mij en Mera!quote:Op zondag 15 mei 2011 15:51 schreef Thornado het volgende:
Haha, dit blijft een interessant topic om te volgen.
Mera en Seven: graag snel daten enzo en ons laten weten hoe het was!
want ik was serieusquote:Op zondag 15 mei 2011 17:46 schreef Cue_ het volgende:
Oeh, ernaast...dan kan ik alle details volgens terwijl ik achter mijn krant verstopt zitquote:Op zondag 15 mei 2011 19:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Laten we er een fok! meet van maken, reserveer maar vast de tafel naast die van mij en Mera!
4 juni in Utrechtquote:Op zondag 15 mei 2011 20:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
Een Fok-meet ben ik altijd voor te vinden btw, ideeheehee!
Stel het voor, mij maakt het niet uitquote:Op zondag 15 mei 2011 20:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
Weet niet of dat zo'n goed idee is om te combineren
Nee, maar jij bent een open en sociaal persoon.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stel het voor, mij maakt het niet uit
Vind jij dat echt?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent een open en sociaal persoon.
Maak me meer zorgen om de rest.
Een meet van dit topic zou geen slecht idee zijn, sowieso, dat dan weer wel.
Op een andere datum want dan kan Techno ook komen.![]()
Vind ik wat echt? Dat je open en sociaal bent?quote:
Ik geloof dat eigenlijk niet. Ik vind mijzelf eigenlijk niet sociaal. Eerder gesloten.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vind ik wat echt? Dat je open en sociaal bent?
Naja, zo kwam je op die meet op me over, en hier op Fok ook.
Dus ja, gebaseerd daarop vind ik dat.Niet mee eens?
Dan lag het misschien aan het bier ofzoquote:Op zondag 15 mei 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik geloof dat eigenlijk niet. Ik vind mijzelf eigenlijk niet sociaal. Eerder gesloten.
Bier helpt jaquote:Op zondag 15 mei 2011 21:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan lag het misschien aan het bier ofzoIk weet niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |